| Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) | |
|
|
Cynthia 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) vr 20 mei 2011 - 10:52 | |
| Wat (onderschrift,avatar of profiel plaatje): Profielplaatje Kleur en breedte van het randje: Zwart en dun Naam en of tekst: Shadowkit My heart is one with the shadows Voor welk account: Deze ;D Afbeelding(en): klik! Klik!! Klik!!! (kies maar een leuke) Achtergrond (bijvoorbeeld een texture, of iets neutraals zoals een landschap):Een soort van schaduw als het kan. Extra's: Zou je de ogen blauw willen maken? en misschien ook een kleine witte borst bij de andere als dat kan ?? en bij mijn avatar misschien iets groter als het kan. (als het niet kan hoeft het niet hoor) zou je ze ook voor Shadowpaw en Shadowflame kunnen maken?
Laatst aangepast door Shadowkit* op do 2 jun 2011 - 12:15; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) za 21 mei 2011 - 14:09 | |
| Bedankt! Hij is mooi *verliefd op avatar* |
|
| |
8
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 22 mei 2011 - 18:03 | |
| |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 22 mei 2011 - 19:27 | |
| Wat (onderschrift,avatar of profiel plaatje): onderschrift, proplaatje Kleur en breedte van het randje: Zwart, dun Naam en of tekst: - Spoiler:
Lunarkit. They say: Life is a dream, love is a game, so I think: Is this it?
Voor welk account: Lunarkit Afbeelding(en): KlikKlikAchtergrond (bijvoorbeeld een texture, of iets neutraals zoals een landschap): KlikExtra's: Kun je de bloem een beetje 'in' het onderschrift werken?
Laatst aangepast door Lunarkit op ma 11 jul 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) ma 23 mei 2011 - 17:18 | |
| - Beetje een late reactie... Woosh hij is awesome. Heel erg bedankt! =D |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) ma 30 mei 2011 - 15:30 | |
| Wat: onderschrift
Kleur en breedte van het randje: Neutraal en een zwarte rand Naam en of tekst: Silverpaw/ Silveras the full moon Voor welk account: Deze Achtergrond (bijvoorbeeld een texture, of iets neutraals zoals een landschap): Texture, beetje donker Extra's: kun je mij wat donkerde maken en de ogen ook zwart? Afbeeldingen: mijn avatar en eigenlijk nog een andere maar die krijg ik niet.
Laatst aangepast door Silverpaw op di 5 jul 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 19 jun 2011 - 12:48 | |
| Hoeft al niet meer.. (Had hier een aanvraagje staan, maar verzet hem even)
Laatst aangepast door Owlpaw op wo 13 jul 2011 - 13:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) wo 22 jun 2011 - 16:11 | |
| Wat (onderschrift,avatar of profiel plaatje: Onderschrift Kleur en breedte van het randje: Dun, Oranje Naam en of tekst: (naam) Dreamheart, (tekst) Dream your way out of real life Voor welk account: Dreamheart Afbeelding(en): bamAchtergrond (bijvoorbeeld een texture, of iets neutraals zoals een landschap): iets van wolken :3 |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 3 jul 2011 - 11:06 | |
| Wil iemadn voor mij een onderschrift plaatje maken? nik vind ze allemaal heel erg mooi als je het zou willen stuur dan effe een mailtje thx |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 3 jul 2011 - 11:16 | |
| wow wat kan jij dat goed zeg (onderschrift plaatjes maken.) Zou je er asje asje asje er een voor mij willen maken okey alvast voor als je het wil thx!byebyebyebybye |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 3 jul 2011 - 11:56 | |
| Thunderkit, niet dubbelposten ^^' Waarschuwing bij deze.
Mvg,
Hollypaw. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) zo 3 jul 2011 - 12:38 | |
| Soort:Onderschrift Formaat:kies jij maar Account:Lionpaw Randje: ja Kleur + breedte randje:zwart 1 pixel Naam: ja Tekst:The Lionclan returns Extra's:geen |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) ma 4 jul 2011 - 17:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Graystripe's graphics (Onderschriftjes,Avatars en Profielplaatjes!) | |
| |
|
| |
|