| You'll never be the same anymore | |
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 1:28 | |
|
Welkom en bedankt om dit topic even door te lezen.
Zoals je dus aan de titel kun lezen, ben ik iets met Slender van plan die haar hele leven in een knoop zal leggen. Wat dit nu precies inhoudt lees je hier onder.
Zoals iedereen wel weet is Slender een heel loyale kattin die altijd zal vechten voor haar clan. Tegenwoordig word haar leven een beetje geteisterd door een paar rogues, die haar niets liever dan dood willen. Nu, om slender te laten doden is nogal vroeg, maar ik had dus bedacht dat ze als loyale Shadowclanner ooit wel es met de dood zou geconfronteerd worden.
Hoe gaat dit nu in zijn plan?
- De rollen:
Ten eerste zoek ik iemand (mag van een andere clan zijn, maar het liefst een jonge kitten of apprentice uit Shadowclan) die graag het slachtoffer zou spelen. Dit is niet zo'n danig belangrijke rol en kan best aangevuld worden door een NPC. Maar weet wel, als je voor deze rol kiest dat je kat sws komt te sterven.
Als laatste zoek ik nog een moordenaar. Het spreekt voor zich dat die kat de gedode dus opzettelijk zal doden(in de rpg zal dit vlak voor de ogen van Slender zijn nadat ze juist te laat was) De manier waarop er gedood word mag perfect zelf gekozen worden, evenals de redenen waarom hij/zij nu juist die kat dood.
Het zijn niet zodanig veel rollen die ik nodig heb, en dus zal de deadline gauw vallen nadat er aanmeldingen zijn, zodat dit gauw kan geregeld worden in de rpg.
Alvast hartelijk dank en misschien tot gauw in de rpg
- Aanmeldingen:
Jaytail ~ TC ~ Moordenaar Maplesyrup ~ RC ~ Moordenaar Silhouetteheart ~ WC ~ Moordenaar Sushi ~ Rogue ~ Moordenaar Fawnpaw ~ SC ~ Vermoorde
Laatst aangepast door Slenderstep op ma 3 nov 2014 - 20:50; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Jojo 123 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 1:47 | |
| Hm, ik zou Maplesyrup wel hebben? Ze is een RiverClan warrior (Ik hoop dat dit niets uitmaakt?) die een brandende haat tegen kittens heeft door enkele voorvallen uit haar verleden en het feit dat ze gewoon een onaardige kat is x'D Ze zou niet van haar eigen Clan een jonge kat doden door gezond verstand dat haar tegen houd, maar van een andere Clan zou dit misschien anders liggen? Ze vindt dat de enige goede jonge kat een dode kat is. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 1:50 | |
| Lijkt me ergens wel fijn, vooral het feit dat ze juist Riverclan is {Backhand story dat Riverclan verhaal} Maar ik zet je nu dus voorlopig op me denkbeeldig lijstje. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 11:35 | |
| Ik heb Silhouette wel,zoals je al weet zal hij door een enorme woede een kat vermoorden. Een jonge Appprentice of kitten past wel bij hem,zeker sinds hij zichzelf een lafaard gaat vinden omdat hij Abysspaw niet vermoord had. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 12:56 | |
| Ik noteer je ook c: gezellig voor slender als het een bekende is ;3 poor Slender Zal strx de beginpost gaan aanpassen. |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 13:35 | |
| Ik heb FawnPaw? voor je Ze is een apprentice en komt ook uit ShadowClan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 13:57 | |
| San, bedoel je als kat die een ander vermoord of zelf vermoord word? Want als moordenaar heb ik liever niet iemand uit Shadowclan. Dat geeft het verhaal een andere wending die ik liever niet neem. a' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 14:04 | |
| @Slenderstep: Sorry Dat had ik erbij moeten zetten maar ik bedoel de kat die vermoord word. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 14:16 | |
| Ben je wel zeker? Want éénmaal dood is dood hé. Het zou zonde zijn als je nog zoveel plannen had met je account? Ik laat je nog even erover nadenken, en laat me dan maar weten als je het doet of niet ^^ |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 14:27 | |
| Jaytail van TC kan ook wel evt de kat vermoorden? Hij is een grote kater van TC en ze hebben mooie aanliggende grenzen. Als Jay t word wil ik t wel meer op een ongeluk laten lijken waarna hij wegrent. Tis eens wat anders voor m en mja ik hou er stiekem een beetje van om t te laten lijden (A) Jaytail zou er dus een trauma van krijgen (net als ie van zn ene trauma af is lmao)
Ik hoor t wel als je meer info wilt, typ t nu op mn mobiel xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore zo 2 nov 2014 - 14:39 | |
| Ik heb je toegevoegd c: Ik wacht nog tot maandag avond voordat ik beslis. Er kan tot dan nog steeds aangemeld worden ^^ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore ma 3 nov 2014 - 16:21 | |
| K heb Sushi nog om de kat te doden, altijd ready too ruin Slenders life >D Daarbij ligt die graag in de knoop met Shadowclan en hoeft ze er niet kwaad voor gemaakt te worden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore ma 3 nov 2014 - 16:48 | |
| Slenderstep: Ik heb geen plannen meer voor haar... Ik heb haar over genomen en ik gebruik haar nooit meer ik zit alleen ik weet nog niet zeker of ik haar weg gaat doen of dood laat gaan je hoort het vanavond wel! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore ma 3 nov 2014 - 17:24 | |
| Bericht verwijderd door mezelf~
Laatst aangepast door Slenderstep op ma 3 nov 2014 - 21:32; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore ma 3 nov 2014 - 20:48 | |
| Ik heb Draco voor je, zijn eerste moord word sowieso wel een apprentice^^ Natuurlijk krijgt hij er spijt van en gaat uit een soort van woede/wraak tegen zichzelf nog meer katten vermoorden. Dit word een begin van zijn trieste levensverhaal. Zijn moord zal vooral voortkomen uit woede en redelijk snel zijn. Ik hoor het wel (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore ma 3 nov 2014 - 21:33 | |
| Blackwing, het spijt me zeer, maar de aanmeldingen waren om 8.40 u gesloten. Het spijt me, maar ik heb ondertussen al beslist. --- De uitslag is eindelijk bekend!Allereerst mijn excuses voor het lange wachten, had een beetje de tijd uit het oog verloren. Ten tweede, gelukkig voor mij was dit geen kittensearch, want zelf nu met maar 4 aanmeldingen hebben jullie me erg hard doen twijfel. Uiteindelijk is de winnaar geworden: - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
Je bent er bijna - Spoiler:
Houdt nog even vol ;p - Spoiler:
JAYTAIL!
Door de weinige aanmeldingen voor het slachtoffer heb ik gekozen voor Fawnpaw! Als je zeker weet dat je dit wilt doen, laat je dan nog even iets weten? Ik zal het topic trouwens zo snel mogelijk aanmaken en hier in het topic plaatsen. Alvast iedereen bedankt voor het aanmelden. Het was echt niet gemakkelijk voor me. |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore di 4 nov 2014 - 14:58 | |
| Heel erg bedankt Ik zie het topic dan wel verschijnen als ik t begrijp? :3 |
|
| |
Remember the name 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore di 4 nov 2014 - 18:57 | |
| Slenderstep: Sorry maar ik trek me terug ik heb iemand gevonden die Fawn wil over nemen . Sorry hopelijk verpest dit je verhaal niet. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore di 4 nov 2014 - 21:03 | |
| San;; geen probleem ^^ Het topic was nog niet aangemaakt, dus het maakt niets uit ;p Bo;; idd ^^ ik begin er meteen aan
Toch bedankt ^^' |
|
| |
| Onderwerp: Re: You'll never be the same anymore | |
| |
|
| |
|