|
| Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: No, I'm fine za 1 nov 2014 - 11:23 | |
| Lightleaf... Hij miste haar, hoewel hij haar enkele dagen geleden nog had gezien. Maar hij miste haar lach, de vrolijke twinkeling in haar ogen, haar gevoel voor alle katten, haar zachte vacht. En zo kon hij nog wel een tijdje doorgaan. Slaperig rekte hij zich uit en stond op. Hij nam niet de moeite om voorzichtig over de slapende katten heen te stappen toen hij naar buiten liep, dus hij trapte menig kat op de staart, poot en kop. Buiten was het nog donker, maar de zon kon ieder moment het Camp verlichten. Met een zucht liep hij naar de prooihoop. Hij pakte van onderaf een muis, waardoor de halve stapel instortte. Niet zijn probleem. Hij liep naar de rand en ging zitten. De muis lag onaangeroerd voor zijn voeten, klaar om opgegeten te worden. Maar Hate had geen trek. Hij hoefde geen muis. Waarom hij hem had gepakt was voor hem ook een raadsel. Misschien omdat het een dagelijkse routine was. Of niet. De jonge kater staarde voor zich uit, denkend aan Lightleaf. Lightleaf, die hem had verraden, maar toch van hem hield. En hij van haar. Hij wilde bij haar zijn. Haar knuffelen en alles doen wat alle verliefde katten doen als de liefde te zoetsappig werd. Als het een andere zou overkomen zou hij hebben gezegd dat die op moest houden met het ziekelijke gedoe. Hij zou er spontaan haarballen van uitbraken. Maar nu lag het anders. Nu was er Lightleaf.
{+ Eerste post voor Sunset}
|
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine za 1 nov 2014 - 11:37 | |
| Met kleine pasjes schuifelde de kleine zwarte poes van de boom vandaan waar ze die nacht in had geslapen. Angstig schoten haar prachtige zilveren ogen heen en weer, maar die angst verdween en maakte plaats voor woede toen er opeens weer een witte kater op haar af kwam. Die had haar al vaker lastig gevallen aangezien hij een crush op haar had, zoals meerdere katers. Met haar kleine pootjes duwde ze hem weg, en stormde naar de prooistapel, waar ze een klein vogeltje vanaf plukte en naast een zwarte kater plofte, die veel groter was dan zij. “Hoi,” Sprak ze vriendelijk. |
| | | Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine zo 2 nov 2014 - 8:23 | |
| Ineens plofte er iemand naast hem. Hate draaide zijn kop en zag dat het Sunset was. Zijn blik gleed afwezig over de zwarte poes en richtte zich toen weer op een punt voor zijn poten. 'Hoi.' Het duurde een paar seconden voordat Hate door had dat er tegen hem werd gepraat. Hij bromde als antwoord. Op dit moment wilde hij geen goed gesprek. Het enige wat hij wilde was bij Lightleaf zijn. Afwezig speelde hij wat met de dode muis. Tussen zijn klauwen rolde het lichaampje heen en weer en af en toe greep hij het vast, klauwde erin en liet het toen weer los. Met een zucht besloot hij het toch maar op te eten. Hij zou zo wel even gaan jagen, hoewel de kans groot was dat hij niets zou vangen. Langzaam kauwde hij op de muis. Toen schrok hij op, keek opzij en schrok nog eens. Hij siste naar Sunset. Hij was helemaal vergeten dat zij er ook nog was.
|
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine wo 5 nov 2014 - 20:54 | |
| Geschrokken sprong de kleine zwarte poes op toen de kater naar haar siste, boos pakte ze haar prooi op en ging 'per ongeluk' op zijn staart staan. "Nou ja dan niet." Sprak ze droogjes, waarna ze hem een tikkeltje boos en een tikkeltje gekwetst aanstaarde. Veel succes. Ze liet overduidelijk merken dat ze het niet echt heel erg apprecieerde dat hij uit het niets naar haar begon te sissen. Ze stapte van zijn staart af, hoewel het vast geen pijn had gedaan door haar grootte, en zette een paar stappen uit zijn buurt, en plofte toen neer waar ze haar prooi begon te eten. |
| | | Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine za 8 nov 2014 - 19:47 | |
|
Van binnen lachte Hate toen de zwarte poes opsprong. Ze had zijn gesis zeker niet gewaardeerd. Nadat ze haar prooi op had gepakt, ging ze op zijn staart staan. Waarschijnlijk als een ik-doe-dit-per-ongeluk-maar-toch-niet-helemaal-actie. Hate siste nog eens. Niemand moest het wagen om op zijn staart te gaan staan. 'Nou, dan niet,' zei de poes en ze staarde hem aan. In haar ogen zag Hate boosheid met een vleugje gekwetstheid. 'Ga van mijn staart af,' sprak Hate kil. Ze liet duidelijk merken dat ze zijn sissen niet leuk vond. In gedachte haalde de zwarte kater zijn schouders op. Maar ze moest van zijn staart af stappen. Nu kwam ze niet zomaar van hem af. Eindelijk tilde Sunset haar poot van zijn staart toen ze zich verplaatste en een paar passen van hem af weer neerplofte. Langzaam stond de zwarte kater op. Dreigend liep hij naar haar toe. 'Je moet nooit, maar dan ook nóóit op mijn staart gaan staan.' Hij trapte haar maaltijd weg en ging voor haar staan. Hij liet een korte stilte vallen. 'Begrepen?' Zijn bovenlip krulde zich op, zodat zijn witte tanden schitterden in het zonlicht. Dit was een officieel dreigement. 'Katten zoals ik vinden dat... Buitengewoon onprettig.' Hates zwiepte sloeg langzaam heen en weer. Zijn gedachtes aan Lightleaf waren vergeten. Sunset was op dit moment belangrijker.
|
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine za 8 nov 2014 - 19:58 | |
| "Om mijn god wat ben ik bang," sprak de poes sarcastisch, waarna ze opsprong. "Nou als sorry mag je ook best op mijn staart springen als je wilt." Ze legde haar zwaar gehavende staart voor de poten van de kater neer, ze voelde toch niets meer in dat ding nu, tenminste als er iets op klettert. "Bomen en staarten, geen goede combinatie." Ze greens even, waarna ze zich weer over haar prooi ontfermde. Ze nam kleine hapjes die ze langzaam doorslikte uit verveling. "En trouwens, het is je eigen schuld, had je niet moeten sissen zonder reden." |
| | | 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine za 8 nov 2014 - 21:39 | |
| De witte kater zat al de hele tijd te kijken, maar kwam in actie toen de grote zwarte kater, ook wle Hate genoemd, dreigend voor Sunset ging staan. Hij moest het is wagen. Hij trippelde op het duo af, en keek naar de zwarte staart van de poes die uitdagend uitgelegd lag. Hij schoof hem terug over de poten van Sunset en keek de zwarte kater aan. Hate was groter dan Sunset, maar Royal was groter dan Hate. Hij keek neerbuigend op de kater neer. "Hey mate, ik zou het niet proberen als ik jou was. Je blijft van melady af met die gore poten van je." Een grauw rommelde in zijn keel en hij ontblootte allebei zijn wapens; zijn tanden en nagels.
+ Sawry, ik kon het niet laten :') |
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine za 8 nov 2014 - 21:48 | |
| Met grote ogen staarde de zwarte poes naar de witte kater die haar staart terug naar haar poten schoof, en zette een stapje opzij toen zijn vacht in haar gezicht kwam. "Hey mate, ik zou het niet proberen als ik jou was. Je blijft van melady af met die gore poten van je." Vervolgens ontblootte de kater zijn tanden en sloeg zijn nagels uit, en de zwarte poes sloeg haar staart in zijn gezicht. "R-rustig maar Royal.." Stotterde ze een beetje beduusd. Had hij ... Was hij ... Voor haar opgekomen? Verward schudde ze haar hoofd en keek van Hate naar Royal en weer terug. Wacht, Royal was een Bloodclanner, en noemde haar zijn lady. Had hij ... een crush op haar? Maar, hij was toch veel te oud? Verward zette ze een paar stapjes achteruit en keek beduusd naar haar poten. Wat?
Sunnie raakt in de war xD |
| | | Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine vr 14 nov 2014 - 19:21 | |
| 'Om Mijn God, wat ben ik bang.' Het sarcasme droop van Sunsets stem. Hate wierp haar een woedende blik toe. Hij liet zijn tanden even zien. Dit vond hij absoluut niet acceptabel. De poes sprong op. 'Nou, als sorry mag je ook best op mijn staart springen als je wil,' miauwde ze en haar staart zwiepte voor zijn poten. Dreef ze nu de spot met hem?! Vuile... Hij wierp een vluchtige blik op de staart. Hij zag dat die zwaar gehavend was. 'Bomen en staarten, geen goede combinatie.' Wat was dat nu weer voor rare cryptische opmerking? Wat moest hij ermee? Hij zag haar grijnzen, waarna ze weer aan haar prooi begon. Een seconde of wat overwoog hij of hij echt op de staart zou springen. Toen begon de poes weer te praten. 'En trouwens, het is je eigen schuld, had je niet moeten sissen zonder reden.' Hij had wél een reden. De zwarte kater stond net op het punt die tegen haar te grommen, toen een beweging vanuit zijn ooghoek zijn aandacht trok. Het was Royal, die op hen af kwam. 'Hey mate, ik zou het niet proberen als ik jou was. Je blijft van melady af met die gore poten van je.' Hoe durfde hij! En dan ook nog eens grommen! Hate keek woedend naar de onderbreker. Hij legde zijn oren in zijn nek en siste. De witte kater ontblootte zijn tanden en sloeg zijn nagels uit. De brutaliteit! Dit kon nog wel eens interessant worden. Op dat moment sloeg Sunset haar staart in Royals gezicht en stotterde: 'R-rustig maar, Royal...' Na een paar seconden deed ze een paar passen achteruit en staarde naar haar poten. 'Ja, rustig maar, Royal,' echode Hate de poes met een zeurderig stemmetje. 'Want ja, wie weet maak je haar wel boos. En dat wil je niet, hè?' Goed zo, dit ging de goede kant op.
|
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No, I'm fine vr 14 nov 2014 - 22:47 | |
| "Want ja, wie weet maak je haar wel boos. En dat wil je niet, hè?" O wat een rotkat! Boos duwde ze Royal met een enorme kracht uit de weg, en dreef Hate sissend naar achteren. "Boos op jou ja!" Blies ze kwaad. Ze was bang dat dit weer eens een woedeuitbarsting zou worden en ze hem zou aanvliegen. Zij was sterker, dat wist ze. Hij was misschien nét iets ouder, maar zij had meer training achter de rug, meerdere en verschillende mentoren, en vanaf toen ze nog maar een paar moons oud was. Vloekend dreef ze hem nog verder naar achteren tot ze enorm dichtbij hem stond, en duwde hem met haar klauwen tegen een boom aan. Ze liet haar klauwen in zijn vel zinken, en voelde wat bloed druipen. "Kittypet!" Schold ze, vervloekend dat Royal erbij was komen kijken. |
| | | | Onderwerp: Re: No, I'm fine | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |