|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:03 | |
| Ziezo, alle topic's bijgepost en dan zometeen mijn bedje inkruipen :3 Misschien nog even Avatar The Legend of Korra kijken of leren (:
@ Bo, *Slowclap* |
|
| |
163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:04 | |
| - Mistkit, schreef:
- Heb Mist toch maar een avatar naar leeftijd gegeven :'D
*screams soundless* Na een uur ben ik klaar met de sheet en de general info van Lotus. Dat is dus inclusief familie :') |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:04 | |
| Well je, ik bedenk me net. Ik wil vanaf morgen tot zeker 20.00 m'n lessen overlopen en beginnen studeren. Allemaal goed en wel, maar we hebben 6 weken lang geen les gehad 'k Geef et 2 dagen, twee dagen leren, en ik zal alles al kunnen :/
enneuh bob, vraag het hé aan je ouders >3 of kzal je stalken morgen op skype
|
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:37 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:42 | |
| |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:44 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:45 | |
| School morgen T-TSlaapwel mensen~ |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:46 | |
| @Waz, Arrow is gwn geweldig <'3 Net zoals Zeal hehe Ik ga ook slapen~! See ya'all tomorrow. :3 |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:48 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 22:53 | |
| Ik kom even hoi zeggen om er meteen weer vandoor te gaan xD Ben op na een dag werken anyways, Goodnight everyone |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 23:16 | |
| O ja hoor. Iedere belg start morgen weer met school. Ben ik serieus de enige die weer zo lang on blijf en morgen vroeg(er dan normaal) uit moet ;3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 0:39 | |
| Mistkit's voorsteltopic heeft weer is een revamp gehad :'D
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 1:04 | |
| Great. Dan zegt men dat ik geen speekseloverlast meer heb door die stomme pillen voor mn blaas te pakken (precies alsof beide iets met elkaar te maken hebben. Yeah right) well nu kon ik anders wel weer naar beneden om wat eten te halen. Terwijl ik met zuur speeksel zit :/ heel leuk allemaal -.- Kan ik lekker weer niet slapen |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 7:46 | |
| |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 8:07 | |
| Ik wil een wolfjes forum ;-; Dat mis ik nu echt xD
Edit;; New os =D |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 9:00 | |
| @Jams, oehh pwetty c:
Wow, les twee computerlogica, mijn docent geef nog steeds geen enkele moet met wat ik aan het doen ben xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 9:01 | |
| Waarom is de tijdzone nog steeds verkeerd? :'D Fixt actieforum dat automatisch niet? |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 9:02 | |
| - Mistkit, schreef:
- Waarom is de tijdzone nog steeds verkeerd? :'D Fixt actieforum dat automatisch niet?
Bij mij is die gewoon goed? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 9:08 | |
| - Duskpaw' schreef:
- Mistkit, schreef:
- Waarom is de tijdzone nog steeds verkeerd? :'D Fixt actieforum dat automatisch niet?
Bij mij is die gewoon goed? Bij mij staat dat mijn vorige bericht om 17:00 is geplaatst :'D EDIT: Het lag aan mezelf, ik heb te weinig geslapen om logisch te denken :') |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 nov 2014 - 9:12 | |
| Okey, iemand verstand van gimp en gifjes? Ik heb geopend in lagen, mijn basis osje (stilstaand) bovenaan gelegd, toen bijgesneden en ge-exporteert. Wat heb ik fout gedaan? :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|