| Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} | |
|
|
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} di 11 nov 2014 - 15:18 | |
| Naam: Cees Bekendste account: Squirrelkit Actieve accounts: Squirrelkit Verlanglijstje: Kies maar ^-^ |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} di 11 nov 2014 - 15:35 | |
| Naam: Maaike Bekendste account: Silverfang/Littlewish Actieve accounts: Silverfang/Littlewish Verlanglijstje: Ik vind alles leuk c: |
|
| |
98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} di 11 nov 2014 - 15:37 | |
| Naam: Nathalie Bekendste account: Roughpaw Actieve accounts: Roughpaw, Innerghost, Maplekit, Dazzlekit(paw), en Brightspots Verlanglijstje - Setjes - Digital art(s) - Tekeningen Maar verassingen maken mij ook blij c: |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} di 11 nov 2014 - 18:25 | |
| Naam: Nynke Bekendste account: Thymewillow Actieve accounts: Thymewillow, .Mistypaw, Bloodwhisper, Frostwind en Dewpaw. Verlanglijstje: Verras me maar.c:
|
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} vr 5 dec 2014 - 22:51 | |
| Sorry als het hier niet kan. Maar klopt het dat de lootjes later zijn? ^^ Het is geen probleem hoor, maar wou even zeker weten. ;3 |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} zo 7 dec 2014 - 14:26 | |
| Als het nog kan: Naam: AA Bekendste account: Galekit & Jaykit Actieve accounts: Galekit,Jaykit,Smokepaw,Brightflash,Cinderfell Verlanglijstje: Verras me :3 |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} di 9 dec 2014 - 13:03 | |
| Als het nog kan (A)
Naam: Yanthe Bekendste account: Moonwhite & Barkpaw & Vinal (Geen idee waarmee ik het bekendst ben) Actieve accounts: Moonwhite, Barkpaw, Vinal, Esca, Lizardkit, Hazelpaw,,... Verlanglijstje: Suprise me c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 15:09 | |
| Firekit (Waz) Dogdance (Babs) Duskpaw' (Denise) Silvergale (Assie) Floodpaw (Evy) Fisheye (Marieke) Everstar (Floriske) Creamypaw (Julia) Icyrose (Quinty) Mary (Lore) Otterflight (Rebecca) Littlestream (Chi) Breakingdawn (Mimi) Whitelion (Bunny) Acefray (Jamie) Tallshadow (Emma) Glowpaw (Iro) Sunset (Angie) Emberkit (Dieuw) Crescentwolf (Juul) .Forestkit (Dani)
Ben nog even bezig met lijst maken. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 15:16 | |
| Ondanks dat ik weg ga, wil ik wel graag nog gewoon mee blijven doen n_n |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 15:31 | |
| Haal mij maar van de lijst af, ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin meer om mee te doen ^^" |
|
| |
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 16:38 | |
| Naam: San Bekendste account: Auora Actieve accounts: Auora Venus Silentpaw Verlanglijstje: SUPRISE! :3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 19:43 | |
| OMG NU DOE IK NIET MEE?
Gezien meerdere mensen 't doen dc waz uve got to put me on the list!
Naam: Iró Bekendste account: Glowpaw Actieve accounts: Glowpaw, Raza, Mossykit, Highfive Verlanglijstje: Alles wat diegene leuk vind om te maken :')
Laatst aangepast door Glowpaw op wo 10 dec 2014 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} wo 10 dec 2014 - 19:43 | |
| Iro beter lezen ze is de lijst nog aan het maken xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} zo 14 dec 2014 - 11:00 | |
| he ik wist niet eens dat dit bestond ^.^ maar ik kan me zeker niet meer aanmelden he? |
|
| |
98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} zo 14 dec 2014 - 15:58 | |
| Je zou je nog wel kunnen aanmelden gezien het uitloopt (: |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} zo 14 dec 2014 - 19:41 | |
| Yay, I join
Naam: Laura Bekendste account: Cyber (ofc) Actieve accounts: Foxkit, Cyber Verlanglijstje: Let the fate be on my side (bad english) Ik ben blij met ales |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} za 20 dec 2014 - 8:56 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} za 20 dec 2014 - 13:28 | |
| ja, maa de lootjes moeten nog even verdeeld. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} za 20 dec 2014 - 17:37 | |
| Ik neem aan dat de inlevertijd ook wordt verlengd? |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} za 20 dec 2014 - 17:40 | |
| Zou die van mij naar Storm kunnen worden verstuurd? :'D Aangezien Icy op inactief staat (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Secret Santa 2014 {Aanmeldingen gesloten} | |
| |
|
| |
|