| You're the yin to my yang, can't you see? | |
|
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: You're the yin to my yang, can't you see? wo 29 okt 2014 - 19:50 | |
| Hiaaa iedereen c: ik zoek wat dingentjes voor mijn charries en daarmee ook wat topics. Wie wil roep maar <3 Breakingdawn - Een Warrior als vriend(in) die haar helpt om zichzelf weer te verzorgen en weer voor zichzelf te zorgen in het kamp. Haar zichzelf leert aanpassen aan het leven als elder. Sinpaw - Vrienden uit alle clans, dus sowieso nog Windclan en Riverclan. Rogue/Bloodclan vrienden mogen ook en evt. ook wat meer Thunderclan & Shadowclan vrienden. Rowanpaw, - Een paar Rogue/Bloodclan vrienden. Wolverinebite - Een senior Windclan warrior die hem 'getrained' heeft in zijn apprentice tijd. Het liefst een kater maar een poes kan ook die hij een beetje als een vader kan zien. |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? vr 31 okt 2014 - 19:40 | |
| |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 10:02 | |
| Oh ik wil wel een topic Snow x Breaking c: |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 10:08 | |
| |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 10:21 | |
| Ik heb Brave altijd voor Breaking klaarstaan En voor Sinpaw heb ik Sparrowpaw nog wel :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 10:34 | |
| Yaah is goed allebei topic? C: |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 11:00 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 11:06 | |
| Future staat ook voor Bravey klaar ^_^ <--- To twist things around you know? 'Cause she háááted her.
Daarbij kan Glow wel vrienden worden met Sin? :3 <-- Sin has to try her best tho. Hes saaaad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 14:44 | |
| Daan als jij 1 wil maken oe ik de ander
Iro goedddd c: zelfde als met daan jij 1 maak ik de ander? C: |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 14:55 | |
| Wie maakt Snow x Breaking? Kan jij mss maken? Ik ben een beetje druk vandaag ;w; |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? zo 2 nov 2014 - 15:20 | |
| Honey wilt Breaking sws wel helpen weer op de been te komen :'D Ze blijft immers een goede vriendin van haar moeder en honey ziet dr een beetje als tante x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? ma 3 nov 2014 - 13:20 | |
| @Jelly wil jij maken >< @Q is goeed<3 ze moet toch haar wonden blijven controleren c: |
|
| |
Jeltje 103 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? ma 3 nov 2014 - 18:03 | |
| okee maar dat is niet vandaag, ik ben deze week echt heel erg druk, mss kan ik morgen een gaatje vinden c: |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? vr 7 nov 2014 - 22:08 | |
| Rowanpaw, - Een paar Rogue/Bloodclan vrienden.
Ik bied Blossem zij kan vrienden worden met Rowanpaw? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? vr 7 nov 2014 - 22:12 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? za 8 nov 2014 - 11:33 | |
| Wolverinebite x Ravenbreeze? |
|
| |
| Onderwerp: Re: You're the yin to my yang, can't you see? | |
| |
|
| |
|