|
|
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 11:14 | |
| Bluh, maatschappijleer D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 11:31 | |
| Aah mn vampiertandjes komen misschien vandaag aan en dan kan ik ze in morgen als we naar Esther gaan om horrorfilms te kijken. Man k hoop t zo. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 11:54 | |
| Gehehe :3 Post bij Nevermind, het gaat al goed xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:04 | |
| - Otterflight schreef:
- Gehehe :3
Post bij Nevermind, het gaat al goed xD Alles verloopt prima daar, zoals het hoort eig x3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:07 | |
| hallo,goodmorning (of goedemiddag ondertussen :3) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:08 | |
| Bo tis tijd voor never om ook uit zn bed te komen hoor :') (Looks at herself) nah ik blijf nog wel ff in pyjama xD
*gaat klusjes gaan doen en rusten od zetel ;3* |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:10 | |
| AAGH ZOÉ Niet helpen herinneren, ik moet nog drie uur school D:
Opeens bestelt onze school mosselen bij de Albert Heijn ofzo xD
Jolt post perfect <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:15 | |
| - Joltkit schreef:
- AAGH ZOÉ
Niet helpen herinneren, ik moet nog drie uur school D:
Opeens bestelt onze school mosselen bij de Albert Heijn ofzo xD
Jolt post perfect <3 Jullie kunnen op school gewoon op internet? ik heb vakantie...maar nog een half weekje |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:18 | |
| Idd gwn op internet gaan zij xD Morgen moet ik veel leren maar ik ben van plan vanavond al m'n topics in te halen op wc
Gen, Never heeft swag, hij moet niet uit zijn pyjama 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:20 | |
| Als ze bij ons zien dat we op onze gsm,ipod,etc. zitten,word die afgepakt hoor.. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:36 | |
| Hehe heb een beetje met m'n ava's zitten prutsen ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:39 | |
| Pfffff,verveel me............ik moet Inner's history maken enz..maar heb geen zinnnnnn!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:45 | |
| Pikant eten! Piiiiiiikkaaaaaaaant! Wah,ik kan daar niet tegen xD
Wij mogen wel op onze iPod, iPad, gsm op school, maar ik neem die dingen niet mee, buiten m'n flutgsm, want anders worden ze wss gestolen en dat wil niet + we hebben geen WiFi op school D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:49 | |
| bij ons weet ik niet of we er wifi hebben.ik neem mijn gsm altijd mee naar de kantine,dat mag wel van de leraren,zodat die dingen niet gestolen worden tijdens de middag..
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:50 | |
| Ik neem alleen me gsm en ipod mee, en tijdens de examens ook mn draagbare dvd-speler c: Maar bij os wordt er dus zelden iets gestolen, en de kans dat er bij mij iets stuk ga, is zeer groot klein ^^'
Maar helaas mogen we wel niet bellen op school ;c daarom ga ik 's middags buiten school eten xD
helaas hebben we enkel wifi ih station :/ zelfs op school is geen homespot of hotspot ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:53 | |
| En ons Torhout hebben we niks, want tja, het is Torhout xD Maar goed, m'n vriendin haar iPod is al twee keer gestolen, twee keer ander, was wel een lol moment de tweede keer >3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:55 | |
| Jah torhout, daar zeg je 't ook xD was die niet eens onder water gelopen 3 jaar geleden ;x m'n pa en ik lagen echt plat toen, toen we langs die baan reden naar sint andries(??)
Nou ja vaatwas happens :/ ik moet aar weer es ad slag -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:57 | |
| Jep ik denk 3/4 jaar was er een wolkbreuk ofzo, toen zat ik nog in m'n schooltje in Zedelgem xD dus zat ik die gasten gwn uit te lachen x'D maar als het daar nu langer dan twee uur doorregend, panikeren ze al op school omdat ze bij zoveel neerslag niet weglopen, lol die speelplaats stond onder water toen hahah en niemand mocht toen weg xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 12:59 | |
| Hahaha omg Weet je nog van da stormweer in februari dcht ik? met al die sneeuw? In onze school kwamen er welgeteld 4 leerlingen opdagen, en 's middags mochten ze al naar huis xD zelfs de bussen reden niet toen... |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 13:29 | |
| Bo; Je hebt gelijk wat betrof hetgene van een verhaallijn x) Dat vormt zich vanzelf bij die twee :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|