We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
That would be so evil Tessa >< Gaby welke topics moest ik ook alweer maken XD ben echt zwaar derp Dangerdance x Lucretia en wie nog meer of ging jij die andere twee doen?
ik kan 2/3 topic doen. Maar alleen met deze chick. ze is een kreng achter de ruggen om van iedereen. Mss wel goede match wij xD beide druk met school maar kan wel doen dat Sleepy aan het wandelen is buiten het territorium.
ik kan 2/3 topic doen. Maar alleen met deze chick. ze is een kreng achter de ruggen om van iedereen. Mss wel goede match wij xD beide druk met school maar kan wel doen dat Sleepy aan het wandelen is buiten het territorium.
ik zal hem maken in med cat den he.
en ff posten op Michelle
Okaay, merci zal wss morgen pas reageren gezien ik zo echt met mn kanis op mn toetsenbord lig en mijn laptop aan het haten is xD