We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
ben daarjuist naar de opendeurdag van de standaard boekhandel gegaan het as echt fantastisch overal workshops en gratis koekjes, wafels, muffins, ijsjes...
Ik was ook gegaan ware het niet dat ik al eerder terug naar huis moest vanuit België :/ Misschien dat ik over 2 jaar wel de Opendeurdag van de Standaard Boekhandel mee kan maken
ben daarjuist naar de opendeurdag van de standaard boekhandel gegaan het as echt fantastisch overal workshops en gratis koekjes, wafels, muffins, ijsjes...
Ik was ook gegaan ware het niet dat ik al eerder terug naar huis moest vanuit België :/ Misschien dat ik over 2 jaar wel de Opendeurdag van de Standaard Boekhandel mee kan maken
dat moet je zeker doen! c: er was zefs een wedstrijd waarbij je zo'n 50 boekbonnen kan winnen (':
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
dat moet je zeker doen! c: er was zefs een wedstrijd waarbij je zo'n 50 boekbonnen kan winnen (':
Mijn vriend zei dat het dit weekend was, hijzelf was afgelopen donderdag nog met mij naar de Standaard Boekhandel gegaan met een boekenbon van 20 euro om daar vervolgens een heel pakket boeken ( 4 ) op de kop te tikken Die mevrouw achter de kassa noemde het ook nog; gaan jullie naar de Opendeurdag?
*Baal baal*
Ik wil het boek Dodenrit van Maggie Stiefvater hebben :3
Mijn vriend zei dat het dit weekend was, hijzelf was afgelopen donderdag nog met mij naar de Standaard Boekhandel gegaan met een boekenbon van 20 euro om daar vervolgens een heel pakket boeken ( 4 ) op de kop te tikken Die mevrouw achter de kassa noemde het ook nog; gaan jullie naar de Opendeurdag?
*Baal baal*
Ik wil het boek Dodenrit van Maggie Stiefvater hebben :3
het was eigenlijk ook de eerste keer dat ik naar de opendeurdag ging, maar ik ben zeker dat ik volgend jaar opnieuw ga c: