|
|
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:17 | |
| Ohwow, ik ben nog niet klaar met mijn huidige cosplay-idee en ik heb nu alweer een ander idee Fem!Human!Space Core |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:24 | |
| |
|
| |
Emms 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:33 | |
| Iemand nog goede ideeën voor Descent's warriornaam? Descentline is zo lame D; |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:40 | |
| Emms, het plaatje van je ava is al bezet c:
Hanna is het erg als ik morgen ofzo post? Ik heb het echt druk nu *kijkt naar de pakken werk* ugh ;^; |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:40 | |
| @Emms, Descentrush, Descentwing, Descentdrop, Descentfade, Descentleaf.... EDIT: @Bo, sure, maar ik zal waarschijnlijk wel niet direct kunnen reageren, want ik ga naar duitsland en ik ben niet zeker of daar wifi is^⁻^ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:43 | |
| Degene die whats'app hebben mogen hun nummer doorsturen via pm, als ze dat willen. Dan kan ik jullie toevoegen. :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:44 | |
| Pas op wat je zegt Chi xD Ik ben echt een spamkonijn >3 Minder erg dan Bo though (A) xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:48 | |
| Ik wil ook dat jij Wapp krijgt :c Komen je ouders mee naar de meeting? Dan kunnen ze zien dat je Wapp nodig hebt om ons awesome mensjes te appen >:3 |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:49 | |
| Ik heb mijn nummer gestuurd :3 |
|
| |
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡
| |
| hallo,sorry dat ik zolang niet online ben gekomen... |
|
| |
| |
| - Tallpaw schreef:
- Ik wil ook dat jij Wapp krijgt :c Komen je ouders mee naar de meeting? Dan kunnen ze zien dat je Wapp nodig hebt om ons awesome mensjes te appen >:3
Wahahaha, ja wss wel en ja, overtuig haar maaar x'D Maar nu ga ik aan het werk x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:53 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ik wil ook dat jij Wapp krijgt :c Komen je ouders mee naar de meeting? Dan kunnen ze zien dat je Wapp nodig hebt om ons awesome mensjes te appen >:3
Wahahaha, ja wss wel en ja, overtuig haar maaar x'D Maar nu ga ik aan het werk x3 Awesome! Dan moeten we een meeting opzetten voor onze ouders, en dan kunnen ze merken dat je awesome bent en dan kunnen we misschien toch nog samen naar Centre parcs! (is dat met een k of c?) Have Fun ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:54 | |
| - Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
Wahahaha, ja wss wel en ja, overtuig haar maaar x'D Maar nu ga ik aan het werk x3 Awesome! Dan moeten we een meeting opzetten voor onze ouders, en dan kunnen ze merken dat je awesome bent en dan kunnen we misschien toch nog samen naar Centre parcs! (is dat met een k of c?)
Have Fun ^^ C en ik mocht dit jaar iemand meedoen -ze vertrekken morgen- maar het is naar Frankrijk :c Vond het zo erg... Maar als ik ze kan overtuigen en jij de jouwe dan gaan we volgen jaar >D Tx *vliegt terug weg* |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:56 | |
| Huh? Wut?
WHAT HAPPEND TO FIRESTAR? D: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:57 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
Wahahaha, ja wss wel en ja, overtuig haar maaar x'D Maar nu ga ik aan het werk x3 Awesome! Dan moeten we een meeting opzetten voor onze ouders, en dan kunnen ze merken dat je awesome bent en dan kunnen we misschien toch nog samen naar Centre parcs! (is dat met een k of c?)
Have Fun ^^ C en ik mocht dit jaar iemand meedoen -ze vertrekken morgen- maar het is naar Frankrijk :c Vond het zo erg... Maar als ik ze kan overtuigen en jij de jouwe dan gaan we volgen jaar >D
Tx *vliegt terug weg* Neem je wel iemand mee??? Iig super veel plezier alvast (: En indd, en anders doen we het wanneer ik bij je kom logeren als we 20 zijn xD Rebecca|| Die is overleden ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 17:59 | |
| - Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
Have Fun ^^ C en ik mocht dit jaar iemand meedoen -ze vertrekken morgen- maar het is naar Frankrijk :c Vond het zo erg... Maar als ik ze kan overtuigen en jij de jouwe dan gaan we volgen jaar >D
Tx *vliegt terug weg* Neem je wel iemand mee??? Iig super veel plezier alvast (: En indd, en anders doen we het wanneer ik bij je kom logeren als we 20 zijn xD
Rebecca|| Die is overleden ^^ Ik ga niet mee x'D Ik wilde jou meedoen maard at mocht niet :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 18:00 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallpaw schreef:
Tx *vliegt terug weg* Neem je wel iemand mee??? Iig super veel plezier alvast (: En indd, en anders doen we het wanneer ik bij je kom logeren als we 20 zijn xD
Rebecca|| Die is overleden ^^ Ik ga niet mee x'D Ik wilde jou meedoen maard at mocht niet :c Waarom niet again? You're too sweet <3333 Je ouders moeten me gewoon eens ontmoeten, en dan ga ik helemaal netjes doen (A) Dan mag het vast wel xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 18:00 | |
| Ik ben weer eens even weg en valt er direct een Clanleader dood x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |