|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:17 | |
| - Crescentwolf schreef:
- Emberkit schreef:
- Crescentwolf schreef:
- Emberkit schreef:
- Crescentwolf schreef:
- YES. IK HOU VAN JOU~ <3
Ik ben ook een Arkos shipper haha. :'D Alleen denk ik dat Arkos zo'n half canon ship wordt wat aan 't eind van de serie pas canon wordt, en Renora stiekem al canon is maar het nooit duidelijk wordt of ze echt samen zijn. ;v; #Foxdung Tja, life troubles. Ach, liever dat dan ebola in nederland. .v. True ^^ Maar Crescent is toch gebaseerd op Nora? Of ben ik heel erg dom! Ze is de volwassen versie van Nora met een Foxdung verleden. ~ :'D Dus ze probeert d'r pijn weg te drukken met haar vrolijke gedrag enzo. Haar overleden partner heet Lotusflare x'D sorrynotsorry
@Slenderstep: Ik ben wel bang voor ebola tho. Ik wil geen bloed uit alle gaten van m'n lichaam. ;n; *squeals* She sounds pretty cool ^^ en ebola ís ook eng :c *leest even terug* *realiseert zich dat ze het al sinds de kleutergroep met Juul uithoudt* Ik wil ook een award xD Maarja, ik ga maar eens slapen. Welterusten. |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:19 | |
| - Emberkit schreef:
- Crescentwolf schreef:
- Emberkit schreef:
- Crescentwolf schreef:
- Emberkit schreef:
- Crescentwolf schreef:
- YES. IK HOU VAN JOU~ <3
Ik ben ook een Arkos shipper haha. :'D Alleen denk ik dat Arkos zo'n half canon ship wordt wat aan 't eind van de serie pas canon wordt, en Renora stiekem al canon is maar het nooit duidelijk wordt of ze echt samen zijn. ;v; #Foxdung Tja, life troubles. Ach, liever dat dan ebola in nederland. .v. True ^^ Maar Crescent is toch gebaseerd op Nora? Of ben ik heel erg dom! Ze is de volwassen versie van Nora met een Foxdung verleden. ~ :'D Dus ze probeert d'r pijn weg te drukken met haar vrolijke gedrag enzo. Haar overleden partner heet Lotusflare x'D sorrynotsorry
@Slenderstep: Ik ben wel bang voor ebola tho. Ik wil geen bloed uit alle gaten van m'n lichaam. ;n; *squeals* She sounds pretty cool ^^ en ebola ís ook eng :c *leest even terug* *realiseert zich dat ze het al sinds de kleutergroep met Juul uithoudt* Ik wil ook een award xD
Maarja, ik ga maar eens slapen. Welterusten. Jij krijgt hier de grootste award, whaha~ :'D Truste! |
|
| |
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:20 | |
| Nahw, wat hou ik toch van m'n grumpy Dapple xD
Net een open topic'je geplaatst in het Camp *subtiele hint* |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:26 | |
| Juul, zeg maar assie ^^ Ja ofcourse tis eng, maar we zijn nog altijd west europa, technisch gezien de meest veiligste landen in de wereld op vlak van epidemieën en chirurgie en zo :')
En little sidenote, belgie is ook niet groot, maar ik maak me echt niets van zorgen dat ebola tot bij ons komt, ook al zijn er al besmette mensen in quarantaine geplaatst hier xD
Zop nog 1 topic te maken en dan ben ik es tukken |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:32 | |
| Ik laat mijn broer alles voor me uitrekenen >:3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:34 | |
| Marijn, tikt 'em, laat ik me broer ook doen als ik wiskunde hw heb xD
Ok nog twee topics te gaan. My fault |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:40 | |
| - Slenderstep schreef:
- Marijn, tikt 'em, laat ik me broer ook doen als ik wiskunde hw heb xD
Ok nog twee topics te gaan. My fault Broers zijn gewoon goed in rekenen xD Eigenlijk wil ik nog 'n topicje doen. Maar ben bang dat ik later spijt krijg. Heb ondertussen al, 6 topics of so? Ookal hoefde ik vandaag maar op 1 te reageren.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:45 | |
| Haha ja that's true *crack in falen in wiskunde* xD at least als ik daardoor een onvoldoende voor bedrijfsbeheer heb, ben ik het zeker van mezelf xD
Hebe I've been busy now aan iets als meer dan 9 topics denk ik(voor mn twee hoofd accs), en dan reageer ik nog niet op allemaal :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:56 | |
| Ik ben eigenlijk alleen wat meer bezig met Bright.. duno why, maar het posten met dr is fun <3 It's bad of me, i know. I should post with my other accounts, too.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:58 | |
| Nou, focus op een bepaald acc is ook niet slecht hoor Ik begin ook met silver en slender als hoofdaccs, en nu begin ik er langzaam weer meer en meer bij te nemen.. Ook al lukt het me niet steeds.
Nog 1 post maar mn batterij is nogal leeg. Nou ik ben naar boven en tukken. Truste <33 |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 1:58 | |
| Fanfictions worden m'n dood man. ;v; CAN'T HANDLE THEM FLUFF FICS #kbye |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 2:04 | |
| Ik ga ook maar is proberen te slapen. Ik kom morgenavond (eigenlijks vandaag, this na 12en) online. Of de dag erna, want weekenden komen altijd vrienden.
Good Nighty night <3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 8:06 | |
| Ik wil mn bed noet uit en werken |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 8:20 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 8:25 | |
| Mweh nog 2 uur voor k naar mn werk moet. Gelukkig maar 5 uurtjes echt geen zin namelijk xd |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 8:36 | |
| lekker heel de dag in Bed liggen en op een ander spel proberen te helpen met rover vd dag halen |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 9:11 | |
| |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 9:12 | |
| Mogguh ik zit nog te twijfelen over warrior naam en clan en of ik dr aanmeld bij een nestje of niet. enige nestje wat mij intregeerde heeft te veel aanmeldingen xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 9:12 | |
| *kijkt naar Mazepaws naam* Mazerunner is een awesome film c: Ik heb hem gisteren gezien :3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 okt 2014 - 9:16 | |
| - Fisheye schreef:
- *kijkt naar Mazepaws naam* Mazerunner is een awesome film c: Ik heb hem gisteren gezien :3
ik zou 'm ook graag zien, maar ik spaar mijn cinema tickets voor mockingjay :3 maar het boek was ook erg goed c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|