Limited Edition !~AG~! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Limited Edition !~AG~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Auora
Member
Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 9:32

Mag ik ik villa overnemen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 11:26

Oh ik had niet gezien dat Q al naar Voleleap had gevraagd, sorry!
Als je Hiddendance nog weg doet en als die nog niet is weggegeven zou ik hem wel willen? En als je een lijstje en motivatie enzo nodig hebt, geen probleem c:
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 11:28

mag ik inspraak over Hidden?
aangezien ik Bitter weer actief ga maken :3
Chasin
Member
Emms
36
Actief

CAT'S PROFILE
Chasin
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 12:50

Zou ik mogen vragen naar wie je het wachtwoord van Floodedpaw gaat sturen/hebt gestuurd? Chasin, Descentpaw, Rapidfire of Philip?

Dan kan ik haar zo snel mogelijk weer actief maken ;3
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 14:19

Ik ga het toch doen. Mag ik Shysong? <3

EDIT: Ik ben van gedachten veranderd, sorry ;-; Succes!
Lucentstray
Member
163
Actief
Lucentstray
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 18:38

Ik wil Windrose toch hebben (:
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimema 27 okt 2014 - 9:47

San, Euh, ik heb geen Villa x'3 Welke bedoel je juist?^^'
Ezz, Je hebt wel het juiste accounts gekozen om dit mee te posten huh? xD *kijkt naar os* Voor Hidden zou ik wel graag een motivatie enzo hebben ;$
Hanna, Tuurlijk! (:
Emms, Ik zal 'm gewoon naar Chasin sturen. Het ww is nog niet veranderd, dus je hebt nog niks gemist ofzo hoor c;
Jeltje, Je ziet maar. Als je nog van gedachten zou veranderen, dan geef je maar een seintje! ;D
Evelynn, Ik laat het ww veranderen! (:
Moonwhite
Member
Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimema 27 okt 2014 - 10:02

-Houd Lionkit al een tijdje in de gaten-

Voor hem is zeker wel een lijstje nodig, aangezien Buns mee beslist hé? ;D

Laatst aangepast door Moonwhite op di 28 okt 2014 - 13:03; in totaal 1 keer bewerkt
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimema 27 okt 2014 - 10:46

Ssht niets tegen de os xD

»Naam;; Esmée (Ez)

»Motivatie;; Ik vind Hiddendance een heel erg leuk karakter, en zodra ik hem een keer had gezien in het AOT of in een topic gewoon een van mijn favoriete katten hier, om de manier hoe hij denkt en doet, en ik heb het ook altijd awesome gevonden dat hij Berry's Mentor was cx Hiddendance is het soort kater dat ik altijd al heb willen hebben, maar nooit heb kunnen aamaken. [size=8]Omdat ik misschien stiekem altijd al hegoopt heb hem over te kunnen nemen (A)

»Voorbeeldpost;; De kater schudde zijn vacht uit, zodat het mos van zijn nest zijn vacht losliet. Met een lach op zijn gezicht verliet hij de Warrior Den, hopend dat de meeste katten nog sliepen, wat ook het geval bleek te zijn. De Warrior wou lieft op jacht vertrekken voordat er een hele horde katten wakker was, die dan mee zouden gaan met hem. Nadat hij een klein, bruingevederd vogeltje achter zijn kiezen had gestoken, verliet Hiddendance het Camp, met nog steeds een lach op zijn gezicht. Hij was gewoon met een goed humeur opgestaan, waarom zou hij dat dan verbergen? De wind speelde met zijn vacht, maar de kater lette er niet zo op. De bekende geur van een domme muis drong zijn neus binnen, en hij kon de lucht proeven, de muis was niet eens zo ver. Hij liet zich in sluiphouding zakken, en sloop op de tippen van zijn tenen naar de richting van de geur. Hij verdeelde zijn gewicht over zijn heupen, en liet zich zachtjes naar achter hangen, waardoor hij de spieren in zijn poten voelde trekken. Met een grote sprong landde hij bij de muis, en beet snel in zijn nekje, zodat het lichaam slap in zijn bek bleef hangen. Zo, goed begin voor de jacht.
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimema 27 okt 2014 - 17:13

Ik heb wel interesse in Lionkit Smile

Lionkit omdat ik hem gewoon uit een geweldig nestje vind komen ^^
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 22:58

*Looks at Butterfly* k ben al zo lang verlieft op dat acc ;-;

Mag k meebesllissen over Lion aangezien Fallen zijn moeder en Inner zn broer is

En ik geef Sushi op voor alle acc's die er gedood moeten worden
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 20:24

Ez krijgt Hiddendance, de ww's van Floodedpaw - Windrose - Butterfly moeten nog veranderd worden, en op alle berichten die kwamen na m'n vorige reactie zal ik later moeten reageren want ik heb geen tijd meer x$
Dus Hiddendance, Floodedpaw, Windrose, Butterfly en Voleleap zijn al weg!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Limited Edition !~AG~!    Limited Edition !~AG~!  - Pagina 2 Icon_minitime

Limited Edition !~AG~!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: