[Evenement Riverclan] Shall we train together?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Creamyfrost
StarClan
[Evenement Riverclan] Shall we train together?  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 10:56

[Evenement Riverclan] Shall we train together?  Quotes-on-trust-5

Hallo allemaal,

Het leek mij leuk om weer een keer een evenement te organiseren voor de Riverclan. Ik zat aan een trainingstopic voor apprentices te denken in Small Forest. Om van elkaar te leren. Hier kunnen apprentices dan samen kennis uitwisselen of gevechttechnieken oefenen. Ik wilde eerst even kijken of er interesse in is. Het zou ook leuk zijn als er een paar warriors komen om op ze te letten en te helpen. Ik zat aan ongeveer 2 of 3 warriors te denken en de rest apprentices. Hangt er een beetje van af hoeveel aanmeldingen er komen. Wanneer het topic geopend is mag je je er nog steeds bijvoegen hoor!

Aanmeldingen:

~Apprentices~:

- Creamypaw
- Quietpaw
- Honeypaw
- Dewpaw
-
-

~Warriors~: Gesloten

- Lynxfang
- Silvercloud
- Bravesoul

Het topic:
https://www.warriorcatsnl.com/t20744-apprentice-evenement-riverclan-shall-we-train-together#478102

Laatst aangepast door Creamypaw op vr 24 okt 2014 - 9:33; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Joltkit
Member
[Evenement Riverclan] Shall we train together?  DPKsfdL
EVYEVYEVYEVY
126
Actief

CAT'S PROFILE
Joltkit
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 11:39

Lijkt me heel leuk, jammer genoeg no apprentices /:
Mijn warriors zijn een beetje te socially awkward voor dit xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 11:42

Jammer, jammer =(
Ashdrizzle
Member
[Evenement Riverclan] Shall we train together?  6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 12:33

Oeh klinkt leuk ^-^
Ik heb Quietpaw er voor :3
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 13:05

Leuk, je staat erbij!
Cloudburst
Member
86
Actief
Cloudburst
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 13:07

Ik heb Lynxfang als oplettende Warrior.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 13:09

Ik zet je erbij =) .
Moonwhite
Member
[Evenement Riverclan] Shall we train together?  XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 13:24

Nice, zet Silvercloud maar op het lijstje c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 13:37

Je staat erbij =)
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 14:19

Honeypaw kan wel wat training gebruiken, aangezien ze als MCA niet veel training krijgt :')
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 14:20

Leuk, ik zet je erbij =D
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 14:47

Ik heb Bravesoul voor je :'3
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 14:49

Ik zet je erbij =D ! Dan zijn er voor nu even genoeg warriors. Tenzij er nog een hele berg apprentices komen, maar voor nu zijn de aanmeldingen voor warriors even gesloten.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 9:08

Hier is het topic yay :
[Apprentice evenement Riverclan] Shall we train together?

Alle apprentices zijn welkom! Warriors zijn er nu voldoende =) .
Thymewillow
StarClan
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 9:23

Dewpaw wil ook wel meedoen. ;3
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 9:25

Het is een leuk idee! Alleen jammer dat Battlepaw nog ziek is anders had ik hem meegestuurd (:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 9:32

Ik zet Dewpaw erbij, inderdaad jammer dat Battlepaw ziek is!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together?    [Evenement Riverclan] Shall we train together?  Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: