| [Evenement Riverclan] Shall we train together? | |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 10:56 | |
| Hallo allemaal, Het leek mij leuk om weer een keer een evenement te organiseren voor de Riverclan. Ik zat aan een trainingstopic voor apprentices te denken in Small Forest. Om van elkaar te leren. Hier kunnen apprentices dan samen kennis uitwisselen of gevechttechnieken oefenen. Ik wilde eerst even kijken of er interesse in is. Het zou ook leuk zijn als er een paar warriors komen om op ze te letten en te helpen. Ik zat aan ongeveer 2 of 3 warriors te denken en de rest apprentices. Hangt er een beetje van af hoeveel aanmeldingen er komen. Wanneer het topic geopend is mag je je er nog steeds bijvoegen hoor! Aanmeldingen:~Apprentices~:- Creamypaw - Quietpaw - Honeypaw - Dewpaw - - ~Warriors~: Gesloten- Lynxfang - Silvercloud - Bravesoul Het topic:https://www.warriorcatsnl.com/t20744-apprentice-evenement-riverclan-shall-we-train-together#478102
Laatst aangepast door Creamypaw op vr 24 okt 2014 - 9:33; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 11:39 | |
| Lijkt me heel leuk, jammer genoeg no apprentices /: Mijn warriors zijn een beetje te socially awkward voor dit xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 11:42 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 12:33 | |
| Oeh klinkt leuk ^-^ Ik heb Quietpaw er voor :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 13:05 | |
| |
|
| |
86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 13:07 | |
| Ik heb Lynxfang als oplettende Warrior. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 13:09 | |
| |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 13:24 | |
| Nice, zet Silvercloud maar op het lijstje c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 13:37 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 14:19 | |
| Honeypaw kan wel wat training gebruiken, aangezien ze als MCA niet veel training krijgt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 14:20 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 14:47 | |
| Ik heb Bravesoul voor je :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? do 23 okt 2014 - 14:49 | |
| Ik zet je erbij =D ! Dan zijn er voor nu even genoeg warriors. Tenzij er nog een hele berg apprentices komen, maar voor nu zijn de aanmeldingen voor warriors even gesloten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? vr 24 okt 2014 - 9:08 | |
| |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? vr 24 okt 2014 - 9:23 | |
| Dewpaw wil ook wel meedoen. ;3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? vr 24 okt 2014 - 9:25 | |
| Het is een leuk idee! Alleen jammer dat Battlepaw nog ziek is anders had ik hem meegestuurd (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? vr 24 okt 2014 - 9:32 | |
| Ik zet Dewpaw erbij, inderdaad jammer dat Battlepaw ziek is! |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Evenement Riverclan] Shall we train together? | |
| |
|
| |
|