|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Eerste Post. wo 22 okt 2014 - 12:00 | |
| Dit is leuk XD Ik had de rpg training overgeslagen, en mijn eerste post was met Smallwing in wc. - Eerste post ooit:
"Gaat er iemand nog mee jagen?" Smallwind keek vragend het kamp rond, maar iedereen was net geweest of te moe. "Iemand?" Ze keek naar de kleine hoop prooi die moest groeien. Als er niet gejaagd zou worden, hadden ze morgen misschien niet genoeg eten voor de Elders en de Queens en Kits. Ze zag een twee apprentices bij hun den zitten. Ze trippelde naar hen toe en vroeg: "Hebben jullie anders zin om te jagen? de prooihoop moet echt groter hoor."
Ik kwam een topic van Mothpaw, Sparrowpaw en Marshkit binnen stormen XD En mijn eerste post van Mary was geloof ik met Slender XD - Best recent:
Na een mager ontbijt van een schrale muis trok Mary het territorium in. Zelf had ze geen vaste plek, ze sliep waar ze wilde! Elke kat die daar een probleem mee had, kon een klap verwachten. De zon was net op, en een chagrijnige blik was afgetekend op het gezicht van de zwarte poes. De morgen was nou niet bepaald haar favoriete tijd. Vandaag zou ze dichter langs de clan-grenzen jagen, gewoonweg om hen te irriteren. Een sluwe grijns vormde zich om de lippen van de kattin bij de gedachte een Clankat tegen te komen, wat waarschijnlijk zou uitlopen op een gevecht. Zo bij dageraad was het stil in het rouge gebied, omdat geen loner wakker werd voor de zon compleet aan de hemel stond. onderweg kwam Mary een regenpoes tegen, waarnaar ze hevig blies. Opzettelijk keek ze er niet naar, om de blik van haar weerspiegeling in het water te vermijden.
Het was best een lange tocht naar de clans, maar de poes had het er voor over om een leuk gevechtje mee te maken. Geuren stroomden haar neus en mond binnen, voornamelijk Rogue's die een gebied claimde. Bij een overheersende, verschrikkelijk vieze geur trok de gitzwarte kat haar neus op. Na de lucht geproefd te hebben, stelde ze vast dat dit 'Shadowclan' was. Te laat had ze echter door dat de kat die de stank veroorzaakte, recht voor haar neus stond. De idiote clankat liep recht tegen Mary aan, waardoor ze achteruit sprong. Een dreigende opmerking lag op het puntje van haar messcherpe tong, maar verbaast slikte ze hem in. Want voor haar stond een kat als haar spiegelbeeld.
Verschrikt deed Mary een stap achteruit, en staarde de shadowclanner verbluft aan. Exact hetzelfde, als twee druppels water, behalve de ogen. "S..Sorry," Er werd een laat excuus gestotterd, maar de zwarte kattin was te verbaast om aan te vallen. Al snel hervond ze zich weer, en siste vijandelijk: "Wie ben je, en wat moet je?!" Haar bebloede pels stond rechtovereind, en haar rode ogen fonkelde gevaarlijk.
|
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Eerste Post. wo 22 okt 2014 - 12:35 | |
| - Dit is mijn eerste post met Bunnypaw:
Bunnypaw keek verbaasd om zich heen. Ze was net tot leerling benoemd, en de katten hadden allemaal vrolijk haar nieuwe naam geroepen. De vrolijke en vriendelijke ogen waren allemaal op haar gericht. Bunnypaw was er niet echt dol op om alle aandacht te krijgen, maar nu moest het wel. Ze had er wel van genoten, en ze was erg trots op zichzelf dat ze nu dan eindelijk een leerling was geworden. Bunnypaw stond in het midden van het leerlingenhol. Om haar heen zag ze takken en riet, en nesten op de grond die wel comfortabel moesten zijn, als ze ze nu met het blote oog beoordeelde. Voorzichtig sloop ze naar het achterste nest toe, omgeven met riet en bladeren, een beetje uit het zicht. Het zag er erg rustig uit, ze zou daar vast goed kunnen slapen. Voorzichtig snoof ze aan het nest. Ze probeerde met alle macht een geur op te vangen dat zou wijzen op een bekende kattengeur, maar ze rook helemaal niets. Even keek ze voorzichtig om haar heen. Ze zag helemaal niemand. Buiten liepen de katten gewoon rond, en een paar katten stelden zich op voor de volgende jachtpatrouille. De blaadjes en het riet ritselde bij het waaien van de wind. Het was nog maar net zonhoog, en de zon scheen naar binnen, in het leerlingenhol. Bunnypaw ging zachtjes in het nest liggen. Meteen slaakte ze een tevreden zucht, wat lag dit lekker! Ze ontspande zich en luisterde naar de wind die de katten buiten koelte bracht. De zon scheen met zachte stralen naar binnen. Bunnypaw sloot haar ogen. Wat was dit een heerlijk plekje! En ze zou er elke nacht slapen, totdat ze een krijger werd. Áls ze ooit een krijger werd. Ze huiverde even en haar hart klopte opeens wat sneller. Haar ogen vlogen open. Nadat ze zichzelf even rustiger had gemaakt schudde Bunnypaw haar kop. Daar wilde ze nu zeker niet aan denken. Ze sloot haar ogen weer en liet de warme zonnestraaltjes dansen op haar verzorgde, rode vacht. Ze voelde zich geweldig, ze was zo rustig en blij. Even bleef dit gevoel zo, totdat ze opeens een andere stem hoorde. 'Hoi! Jij bent Bunnypaw, toch?' riep een aardige stem. Bunnypaws ogen vlogen opnieuw open en ze sprong op, haar mooie vacht opgezet voor het gevaar. Maar het bleek gewoon een andere kat te zijn. De kat keek haar met vriendelijke ogen aan. De vacht op Bunnypaw's rug ging weer rustig, en ze zuchtte. Ze glimlachte en liep naar de kat toe, met haar staart in de lucht.
Ik moet zeggen dat het niet heeeeeel erg slecht is alleen waren de andere posts in de Apprentices Den vooral mijn inspiratie. Bovendien was ik zo nooberig om twee katten tegelijk te spelen en iets te beschrijven wat helemaal niet gebeurd was. En dan nog het allerergste is dat dit geschreven is op 16 januari 2014, zo'n tien maanden terug. xD. Er is ook nooit gereageerd wat me echt k*t liet voelen xD Nu heb ik de smaak te pakken en ga ik de eerste posts optrommelen van mijn andere accjes xD - Eerste post Ravenfeather:
Ravenfeather rende door het bos naar de Sunningrocks. Vandaag had hij zin om te gaan jagen, en de Sunningrocks vond hij zelf wel een overzichtelijke plek om even te gaan zitten en na te denken over waar hij naartoe zou gaan. Waarschijnlijk blijf ik gewoon in de buurt, dacht Ravenfeather. Dan kunnen er ook nog andere katten komen, jagen is veel leuker met wat gezelschap. De zon straalde zacht terwijl de wolken die in de lucht hingen het bos hulde in een lichte ochtendmist. Het was vroeg in de ochtend toen Ravenfeather wakker werd, maar toch waren er ook al wat andere katten op. Hij hoopte heel erg dat er een paar hetzelfde idee als hij had gekregen, want hij had behoefte aan gezelschap. Samen zouden ze betere plekken weten te vinden. Ravenfeather liep door, totdat hij bij de Sunningrocks kwam. Meteen zag hij een muisje onder een rots, hij wroette in de aarde en liep verder een beetje rond. Ravenfeather ging in aanvalspositie staan. Doodstil stak hij zijn staart in de lucht terwijl zijn buik naar de bodem rijkte. Zijn pupillen werden groter en hij vestte al zijn aandacht op het kleine dier. Toen nam hij een sprong, vloog naar de rots en landde... met zijn kop hard tegen de stenen. Auww... Ravenfeather werd duizelig en deed even zijn ogen dicht. Toen hij weer een beetje bewust was van de wereld om zich heen, rees er een hoofdpijn op. Ravenfeather keek verward om zich heen. Hij ging zitten en staarde naar de stenen. Stomme stenen, dacht hij. Toen werd hij zich pas bewust dat zijn beide poten ergens op stonden. Zijn nagels staken in iets zachts en warms. Toen hij zijn poot optilde, zag hij dat de muis aan zijn lange nagels hing. Het was hem dus toch gelukt! Trots trok hij de muis van zijn nagels. Het beestje leefde nog steeds, maar was wel zwaargewond. Om er een einde aan te maken beet Ravenfeather hem dood. Hij klemde het warme lijfje tussen zijn kaken en ging zitten op de rots waar het dier eerst onder had gezeten. Hij keek om zich heen. Hij rook geen katten, maar wel de heerlijke geur van de muis. De verleiding was erg groot om er harder in te bijten en het vlees te proeven, maar Ravenfeather wist maar al te goed dat de Clan eerst gevoed moet worden. Snel begroef hij de muis in de aarde en markeerde het hoopje met een aantal stenen, die hij kunstig heen en weer schoof zodat hij het kon herkennen als hij het helemaal zou vergeten. Hij was er nog niet helemaal bij met zijn hoofd, de klap was erg hard. Vrolijk sprong hij van rots naar rots, wachtend op een maatje waarmee hij nog meer mee kon jagen.
Deze post was ook in een open RPG topic die ik maakte en tot mijn grote vreugde antwoordde er toen wél iemand (wss omdat ik mij toen was bekender had gemaakt in het AOW topic en zoo). Dus toen hadden we een hele coole RPG en nu is het topic vrijwel afgesloten en wacht het op een vervolg. Dit topic komt uit de zomervakantie dus dat valt dan nog wel mee ^^ Ik had wel de neiging om, als ik accjes maakte, die katten dan heel vriendelijk te laten worden XD - Eerste post Jeia:
De nacht hulde de wereld in een mystieke gloed. Een lichtgekleurde flits zweefde langs de planten. Een snelle poes, rennend in de duisternis. Ze zweefde over het gras en kwam tot stilstand. Ze opende haar gifgroene ogen. Heerlijk, zo'n zwoele, mystieke nacht. De poes voelde zich dan altijd op haar best. Ze wist dat ze zelf ook iets mysterieus had 's nachts. Haar lange, pluizige vacht leek licht te geven in de duisternis en haar poten waren vaak nauwelijks zichtbaar in de donkere nacht, zodat het net leek alsof ze zweefde. Haar gifgroene ogen hadden iets gevaarlijks, zodat veel katten vaak op hun hoede waren als ze haar tegenkwamen. De poes grinnikte zacht terwijl ze daar zo zat in het maanlicht. Eigenlijk was ze niet heel erg vijandig. Ze wilde best vriendelijk zijn, en dat was ze ook wel tegen sommige katten, maar soms voelde ze zich in een gevaarlijke stemming. Haar stemmingen sloegen vaak om waardoor de poes erg onvoorspelbaar was. Voelde ze zich op een dag blij, dan was ze meestal vriendelijk en spontaan. Voelde ze zich kwaad of somber, dan kon iedereen maar beter uit de buurt blijven. De poes knipperde met haar ogen. Ze sloeg haar staart om haar poten en zette haar vacht op. Het was best wel fris, maar haar dikke vacht hield de kou buiten. Ze likte haar poot en wreef die over haar kop. Ze had wat spinnenweb tussen haar oren, die ze gauw verwijderde. Maar de poes stopte abrupt met wassen toen ze een schim zag, tussen de planten. Er was nog een kat! Ze snoof de lucht op, geen Clankatten. Een BloodClankat? Een rogue, zoals zijzelf? Kittypets roken zoeter, naar Twoleg, dus daarvoor hoefde ze niet op te passen.
'Hallo daar' miauwde de poes zacht. 'Kom tevoorschijn, als je durft. Ik ben maar een onschuldige poes, hoor, ik doe niks'. De poes grinnikte zacht en wachtte tot de kat tevoorschijn kwam. 'Ik ben Jeia' zei ze. 'En, vertel mij, wie ben jij?'
In deze post, omdat het mijn allereerste post met Jeia was, wilde ik in de laatste zinnen onthullen wie ze echt was. Dat is wel gelukt, alleen wel een beetje falend xD En Jeia is mijn charmante maar ook killende koningin, alleen heeft ze nog geen katten vermoord omdat ik helemaal spastisch word bij dat idee XD Ze heeft wel, heel badass van haar, duiven gestolen uit een twolegschuur, dus het begin is er xD Deze post komt uit de laatste week van de zomervakantie, toen was ik zeer productief ^^ - Eerste post (afgezien van de post in het Geboortetopic) van Clouddust:
Beetje alleen zo. Clouddust lag alleen in een hol, een beetje beschut door de varens. Haar broer en zusje waren bij zijn moeder, maar hij had behoefte aan een beetje privacy. Waarom wist hij niet, hij kon het niet bevatten. Cloud keek een beetje om zich heen. Het was niet lang geleden dat hij zijn oogjes had geopend, de dag dat hij zijn ouders en siblings eindelijk kon aanschouwen. Hij leek sprekend op zijn moeder, waardoor zij hem erg aantrok en hij vaak bij haar was, alsof zij hem kon beschermen voor het kwaad van de wereld. Zo veel was dat kwaad nu nog niet, het enige kwaad waren zijn siblings die hem voor de grap plaagden. Om dat nou kwaad te noemen... hij vond het zelf toch ook geen probleem? Nou dan. Cloud schudde verwilderd zijn hoofd en richtte zijn ogen naar boven, naar de zon die onderging en de sterren die verschenen. Waar kwam die sterren, die mooie lichtjes in de lucht, vandaan? En wat was de zon? Waarom bestond dat, en hoe kon dat bestaan, als de enige wereld die er was dit woud was? Of was er meer? Was er meer achter de grenzen waarover zijn ouders hem vertelden? Waren er meer katten zoals hij, katten, vrije katten, of die anderen, die katten die in 'Clans' leven, zoals zijn ouders hem vertelden. Zoveel vragen, Clouds kopje tolde ervan. Duizelig ging hij op zijn rug liggen met zijn pootjes omhoog. 'Wauw' zuchtte hij zacht toen hij de eerste ster zag. Zijn blauwe oogjes, die later nog zijn toekomstige kleur zouden krijgen, schitterden. Opeens hoorde Cloud geritsel. Hij sprong overeind met een hoog opgezet staartje en vachtje.'Mama, papa, help, iemand komt!' piepte hij instinctief, voordat hij erachter kwam dat zijn ouders een paar staartlengtes verder zaten en hem niet hoorden. Een zwarte vacht verscheen en Cloud keek recht in de geelgroene ogen van zijn vader, Claw. 'Oh, hoi pappa!' piepte Cloud opgelucht en vrolijk. 'Ik dacht dat het iemand anders was'. Hij krabbelde op en trippelde naar zijn vader, terwijl hij met zijn vachtje tegen zijn vader's poot streek.
Dit was mijn meest recente eerste post van mijn accjes xDD Wow ik heb nu alles gespamt en heel erg veel feedback gegeven en omg ik ben echt een idioot xD Waarom heb ik altijd zulke lange posts omfg |
| | | 456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste Post. wo 22 okt 2014 - 18:10 | |
| Eerste post op WC met Blackrose xD - Spoiler:
Blackrose zat haarzelf lekker op te warmen in de vroege ochtend zon. Ze had heerlijk geslapen, net als een roosje. Ze was zich aan het uitrekken toen ze de geur van een andere kat rook. Ze sprong lenig op het hek en zag een andere poes. Het was een klein maar mager katje. Ze had een grijze gestreepte vacht met heldere blauwe ogen. De houding en blik van de poes gaf Blackrose een vertrouwd gevoel. Ze zag hoe de kleine poes op het dak van de stal sprong. Een hond blafte haar hevig na, maar de poes bleef gewoon zitten op het dak en trok zich niks van de hond aan. Ze leek zelfverzekerd alsof ze precies wist wat ze deed. De hond werd er na een tijdje moe van en sprintte naar de stal waar hij ging rusten. Blackrose vond het wel interessant en besloot om haar te volgen. Ze zag hoe de poes zich vermaakten door de koeien te plagen en te smullen van de net gemolken melk. Ze liep verder en stapte onopgemerkt een koeiendrol in, vol afgrijzing zag de poes hoe ze onder het vieze spul zat. Blackrose keek comie's naar het schouwspel, en volgde de poes naar de drinkbak van de koeien waar ze zich in ging wassen. 'Ik denk dat ik me maar is ga voorstellen' dacht Blackrose. Ze liep naar de drinkbak toe zonder dat de andere poes haar kon horen of zien. De poes keek op. Ze had iets opgemerkt. Blackrose wilde niet iemand besluipen, dus voordat de andere poes iets kon zeggen zei ze: ‘Hallo, ken ik jou’?
|
| | | .: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Eerste Post. wo 22 okt 2014 - 18:17 | |
| - Eerste IC post ever, dikke powerplay xD:
nightsky lag opgerold in haar mosnest. ze gaapte nog even luidruchtig, rekte zich uit en liep de warriors den uit. ze zag stormstar lopen, mauwde hem even goedendag en liep door de kampingang. ze ging nog even jagen. ze liep langs de plukken vacht van een vos aan een boom, waarschijnlijk had de vos jeuk en had zich tegen de boom aangeschuurd. ze rook of de vos niet nog in de buurt was. de geur hing hier heel sterk, maar de geur was oud. ze zag een verlaten vossenhol, en dat was de reden dat de geur hier zo sterk hing. opgelucht dat er geen vos in de buurt was, liep nightsky verder. ze kwam aan bij de rivier, en zo te zien had ze geluk. ze zag twee vissen door het water schieten. nightsky liep naar de rand en ging eroverheen hangen. ze deed haar poot omhoog, klaar om de vis uit het water de scheppen en te doden... HOOI!!!, hoorde ze ineens keihard achter haar. ze liet een geschrokken mauw horen en viel voorover in het water. ze hees zich uit het water, waar ze op de kant stond uit te druipen. ze keek op naar de kat die haar had laten schrikken. hij lachte om haar: mra-ha-hauw! ze snorde diep toen ze de kat herkende. hoi zei ze terug.
|
| | | Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste Post. wo 22 okt 2014 - 23:48 | |
| Well... Mijn eerste post was iig dit; - Spoiler:
Jaykit kwam het hol uit. zo snel dat niemand hem het hol uitzag gaan. hij liep naar Fireheart en zei: Gefeliciteerd Fireheart! Maar volgens mij hoorde Fireheart hem niet eens. Jaykit hoopte maar dat hij niet gezien werd.... Jaykit zag iedereen weer terug gaan met waarmee ze bezig waren. Jaykit moest en zal Met Fireheart Felicteren maar toen....
Maar dat waren geen 5 volle regels, dus veranderde ik het naar dit; - Spoiler:
Jaykit kwam het hol uit. zo snel dat niemand hem het hol uitzag gaan. hij liep naar Fireheart en zei: Gefeliciteerd Fireheart! Maar volgens mij hoorde Fireheart hem niet eens. Jaykit hoopte maar dat hij niet gezien werd.... Jaykit zag iedereen weer terug gaan met waarmee ze bezig waren. Jaykit dacht hoe Fireheart hem zal zien. hij was zo bezig met plannen aan het bedenken dat hij niet zag dat iedereen hem nu kon zien. maar Jaykit moest en zal Met Fireheart Felicteren. Hoe dan ook zei hij per ongeluk en toen keek iedereen op. Jaykit dacht:''Oeps... ontdekt....'' en toen zag hij een kat naar hem toelopen het was.......
Dit was 26-12-2011 Op de ceremonie waarin Fireheart deputy werd, mn eerste RPG post met Jaykit, nu Jaytail :') |
| | | | Onderwerp: Re: Eerste Post. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |