Eerste Post. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Eerste Post.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Yu
Member
Eerste Post. - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 12:00

Dit is leuk XD

Ik had de rpg training overgeslagen, en mijn eerste post was met Smallwing in wc.

Eerste post ooit:
Ik kwam een topic van Mothpaw, Sparrowpaw en Marshkit binnen stormen XD

En mijn eerste post van Mary was geloof ik met Slender XD
Best recent:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Eerste Post. - Pagina 2 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 12:35

Dit is mijn eerste post met Bunnypaw:

Ik moet zeggen dat het niet heeeeeel erg slecht is alleen waren de andere posts in de Apprentices Den vooral mijn inspiratie. Bovendien was ik zo nooberig om twee katten tegelijk te spelen en iets te beschrijven wat helemaal niet gebeurd was. En dan nog het allerergste is dat dit geschreven is op 16 januari 2014, zo'n tien maanden terug. xD. Er is ook nooit gereageerd wat me echt k*t liet voelen xD
Nu heb ik de smaak te pakken en ga ik de eerste posts optrommelen van mijn andere accjes xD
Eerste post Ravenfeather:

Deze post was ook in een open RPG topic die ik maakte en tot mijn grote vreugde antwoordde er toen wél iemand (wss omdat ik mij toen was bekender had gemaakt in het AOW topic en zoo). Dus toen hadden we een hele coole RPG en nu is het topic vrijwel afgesloten en wacht het op een vervolg. Dit topic komt uit de zomervakantie dus dat valt dan nog wel mee ^^ Ik had wel de neiging om, als ik accjes maakte, die katten dan heel vriendelijk te laten worden XD

Eerste post Jeia:
Ze wist dat ze zelf ook iets mysterieus had 's nachts. Haar lange, pluizige vacht leek licht te geven in de duisternis en haar poten waren vaak nauwelijks zichtbaar in de donkere nacht, zodat het net leek alsof ze zweefde. Haar gifgroene ogen hadden iets gevaarlijks, zodat veel katten vaak op hun hoede waren als ze haar tegenkwamen. De poes grinnikte zacht terwijl ze daar zo zat in het maanlicht. Eigenlijk was ze niet heel erg vijandig. Ze wilde best vriendelijk zijn, en dat was ze ook wel tegen sommige katten, maar soms voelde ze zich in een gevaarlijke stemming. Haar stemmingen sloegen vaak om waardoor de poes erg onvoorspelbaar was. Voelde ze zich op een dag blij, dan was ze meestal vriendelijk en spontaan. Voelde ze zich kwaad of somber, dan kon iedereen maar beter uit de buurt blijven.
De poes knipperde met haar ogen. Ze sloeg haar staart om haar poten en zette haar vacht op. Het was best wel fris, maar haar dikke vacht hield de kou buiten. Ze likte haar poot en wreef die over haar kop. Ze had wat spinnenweb tussen haar oren, die ze gauw verwijderde. Maar de poes stopte abrupt met wassen toen ze een schim zag, tussen de planten. Er was nog een kat! Ze snoof de lucht op, geen Clankatten. Een BloodClankat? Een rogue, zoals zijzelf? Kittypets roken zoeter, naar Twoleg, dus daarvoor hoefde ze niet op te passen. 
'Hallo daar' miauwde de poes zacht. 'Kom tevoorschijn, als je durft. Ik ben maar een onschuldige poes, hoor, ik doe niks'. De poes grinnikte zacht en wachtte tot de kat tevoorschijn kwam. 'Ik ben Jeia' zei ze. 'En, vertel mij, wie ben jij?'

In deze post, omdat het mijn allereerste post met Jeia was, wilde ik in de laatste zinnen onthullen wie ze echt was. Dat is wel gelukt, alleen wel een beetje falend xD En Jeia is mijn charmante maar ook killende koningin, alleen heeft ze nog geen katten vermoord omdat ik helemaal spastisch word bij dat idee XD Ze heeft wel, heel badass van haar, duiven gestolen uit een twolegschuur, dus het begin is er xD Deze post komt uit de laatste week van de zomervakantie, toen was ik zeer productief ^^

Eerste post (afgezien van de post in het Geboortetopic) van Clouddust:

Dit was mijn meest recente eerste post van mijn accjes xDD
Wow ik heb nu alles gespamt en heel erg veel feedback gegeven en omg ik ben echt een idioot xD

Waarom heb ik altijd zulke lange posts omfg
Wolfgaze
Member
Eerste Post. - Pagina 2 DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 18:10

Eerste post op WC met Blackrose xD

Spoiler:
Brokenecho
Member
Eerste Post. - Pagina 2 DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 18:17

Eerste IC post ever, dikke powerplay xD:
Leafbreeze
Member
Eerste Post. - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 23:48

Well... Mijn eerste post was iig dit;

Spoiler:

Maar dat waren geen 5 volle regels, dus veranderde ik het naar dit;
Spoiler:

Dit was 26-12-2011 Op de ceremonie waarin Fireheart deputy werd, mn eerste RPG post met Jaykit, nu Jaytail :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Eerste Post.   Eerste Post. - Pagina 2 Icon_minitime

Eerste Post.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: