We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yo ik maak deze alvast, ondanks dat ik er aankomende twee weken niet heel veel kan zijn en het in het algemeen druk heb met mijn studie. Reken dan ook niet op hele snelle antwoorden ^^
Ik heb erg weinig tijd, dus als iemand tijd heeft dan zou ik het fijn vinden als de ander hem maakt ^^ Geldt voor Winter en Frost. Geen tijd dan kan ik morgen ook wel maken denk ik ^^
Frostfang
Member
Lolo [loïs] 230 Actief
CAT'S PROFILE Age: 19 moons, how time flies Gender: Rank:
Onderwerp: Re: A new start zo 19 okt 2014 - 22:25
Ik zal 'm aanmaken :3
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh 551 Actief
CAT'S PROFILE Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: A new start zo 19 okt 2014 - 22:25
Flashkit en Firekit for sure ~ Kan wel SPT als je wil?