Helaas moet ik ook afscheid gaan nemen van een paar accounts van mij,dit zullen vooral de acc's zijn waar ik niks mee kan doen,of stil lig.
Hoe meer sterretjes hoe meer ze voor me betekenen.
*= Mag zo weg
** = Karakter moet hetzelfde blijven,de rest mag veranderd worden.
***= Uiterlijk & karakter moeten hetzelfde blijven,de rest mag veranderd worden.
****= Niks veranderen + Voorbeeldpost!
De accjes die weggaan:
RiverClan:
Paradisepaw ***
Ooit aangemaakt voor een verhalenlijn waar nu niks mee gedaan word,ze heeft een pleegmoeder(Dawnbreak) en een zus(Islandpaw). Bunny mag meebeslissen!
Hawkwind *
Ooit aangemaakt als RC kitten van Cyber maar uiteindelijk niks mee gebeurd,alles mag eraan veranderd worden,zelfs het uiterlijk.
WindClan:
Spottedpaw' **
Spotted is een WindClan leerling,haar warrior naam zou Spottedhound worden,maar dat mag veranderd worden. Qua karakter zou ze een lieve vrolijke kattin worden,dus met haar karakter kun je nog veel kanten op.
Parrotkit ****
Sorry Buns,maar de klik die ik met Parrot had is volledig verdwenen,ik wil voor Parrot dan ook een super goede en actieve eigenaar voor de'r. Parrot is een kitten uit het nestje van Whitelion x Nightbreeze. Parrot wil de beste zijn en probeert keer op keer het lievelingetje te worden van haar vader,al is haar zusje 'de prinses'. Bunny & Bregje mogen meebeslissen naar wie Parrot gaat.
Dit waren momenteel de accjes die ik weggeef,misschien komen er meer bij.