| [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! | |
|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 7:46 | |
| Hallo (:
Ik zoek dus - opnieuw - topics voor al mijn karakters:
1) Claw (BC) --> Sadistisch (moorden, genieten van pijn van anderen) en spottend. Heeft een speciale hekel aan TC-cats. 2) Calmnight (WC) --> Lief, loyaal, slim en kalm. 3) Frostkit (SC) --> Loyaal en erg in de war. Wilt zichzelf zijn, maar weet niet hoe en is daarom een beetje aan de gemene kant, wordt als Apprentice eindelijk wie ze wilt zijn. (door er met katten over te praten) 4) Riverpaw (RC) --> Vrolijk, loyaal, humoristisch en vertederd door kittens. 5) Dice (Rogue) --> Wraakzuchtig, vriendelijk (om te krijgen wat hij wilt), charmant (with reasons!) en heeft een hekel aan BC-cats. 6) Brokenkit (SC, NOT BORN YET!) --> Een gebroken katertje, maar verbergt zich achter zijn vrolijkheid en doet zo net alsof alles goed is. Hij is halfClan omdat zijn vader Whitelion van de WindClan is en heeft een soort van hekel aan zijn moeder (wordt later beter) omdat zij hem half in de steek laat. P.S: Ik zet de aanvragen voor Brokenkit in een apart lijstje en werk 'm later af.
Short invullijstje
Welke van je acc?: Welke van mijn acc?: Wie maakt?: Extra:
Groetjes, Freedje (: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 19:08 | |
| Welke van je acc?: Creamypaw Welke van mijn acc?: Riverpaw Wie maakt?: Jij? Extra: Wil jij het nieuwe topic voor deze twee aanmaken? |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 19:58 | |
| Is goed! (:
--
Wie wilt nog met één van m'n acc's? <3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 20:08 | |
| Misschien kan je reageren bij Highfive? <3 |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 20:08 | |
| Vervolg Claw en Mary >3 Ze heeft al met Moon gevochten, dus why not?
Welke van je acc?: Mary Welke van mijn acc?: Claw Wie maakt?: Jij? Extra: Ik post zo bij Yin^^ |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! vr 17 okt 2014 - 20:12 | |
| #Glowpaw: Heb ik al gedaan :3 Die van Riverpaw x Highfive bedoelde je, hè? (: Jij moest trouwens nog even reageren op mijn PM in verband met Riverpaw x Glowpaw als je wilt <3 #Mary: Ik heb met Claw in het Rogue territory vanmorgen al een topic gemaakt! Hij heet Can I just have some fun en is niet moeilijk te vinden, dus je kunt daar reageren als je wilt? ;3 En die maar rustig aan met Yin, Claw wacht wel op z'n prinsesje hoor -- Iemand nog topics? <3 |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! za 18 okt 2014 - 11:01 | |
| Welke van je acc?: Auora Welke van mijn acc?:claw Wie maakt?: Jij Ik ben niet zo goed in intro's x.x Extra:---
Dice (Rogue) --> Wraakzuchtig, vriendelijk (om te krijgen wat hij wilt), charmant (with reasons!) en heeft een hekel aan BC-cats. Ik weet dat we al een topic hebben lopen maar misschein kunnen we er nog en maken? ^^ |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 17:00 | |
| Oké, jij maakt die voor Dice en dan zal ik die voor Claw maken (: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 17:25 | |
| Welke van je acc?: Zealpaw Welke van mijn acc?: Calmnight Wie maakt?: Kies maar~ Extra: Hij kent nog niemand van WC. :') |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 19:32 | |
| Als jij 'm wilt maken, zou ik écht heel blij zijn xD Doe maar bij Fourtrees of de Boundaries of zo <3 Calmnight x Zealpaw is prima! (: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 19:56 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 19:57 | |
| |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 19:58 | |
| Welke van je acc?: Lola Welke van mijn acc?:Dice Wie maakt?: Maakt niet uit Extra: --- |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 20:14 | |
| Yaaay, Dice houdt van kittens <3
Wil jij 'm maken? :3 Doe maar ergens bij Rogue territorium of zo (: |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! ma 20 okt 2014 - 20:48 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! di 21 okt 2014 - 20:06 | |
| |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! di 21 okt 2014 - 20:16 | |
| Welke van je acc?: Arizona Welke van mijn acc?: Dice Wie maakt?: kies jij maar c: Extra: ~ |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! di 21 okt 2014 - 20:31 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! di 21 okt 2014 - 20:48 | |
| Welke van je acc?: Yarrow Welke van mijn acc?: River Wie maakt?: Jij? (: Extra: ~ |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! di 21 okt 2014 - 20:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [TOPIC SEARCH] For ALL my characters! | |
| |
|
| |
|