Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Little fluffballs [ KS & VL ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Royal
Member
Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 21:02

Yay! Veel succes iedereen en de "ouders" met kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 12:37

~General:
:Name: Timekit//Timepaw//Timestrong
:Name meaning: Time: Tijd, Paw: Poot, Strong: Sterk
:Why the name: Time krijgt haar naam omdat het net lijkt of even de tijd stil staat of het voeld als voor altijd het moment stopt (geboorte kittens) Strong: zal ze later als een krijger ontvangen door haar kracht, respect en trouw haar aan de clan.
:Rank: Kitten, Apprentices, Warrior, (?)Med app(?), (?)Med Cat(?), (?)Deputy(?), (?)Leader(?)
:Gendre: Poes
:Clan: Riverclan
:Dad: Shademind ~Windclan
:Mom: Lucentstary ~Riverclan
:Sibblings: Sparrowkit...

~Outside:
:Fur color: Grijs
:Fur patern: Geen
:Fur length: Kort harig
:Eyes: Blauw
Setje:

~Inside:
:Character tag: Calm//Seriously//Collected//Respect//
:Character Short:
Timekit is niet echt een druke kitten als de anderen, vaak doet ze ergens aan mee als haar zusjes/boertjes er ook aanmeedoen. Ze is ook erg oppervlakig maar ook beheerst, ze is lief en is behulpzaam. Ze heeft ook veel respect voor anderen zelfs hoe gemeen of onaardig mogen zijn voor haar blijft het en is het iemand die leeft waarvoor ze heel veel respect toont en bied. Ook duurt het langer als ze in een diepe gedachten zit en goed nadenkt, vaak is ze ook beschermend tegen haar fammilie maar ook tegen anderen. Ze is ook vaak aan de stoere kant en neemt graag de eerste stap, ze geeft niet snel op en weet gelijk wat ze moet zeggen op alles. Soms heeft ze ook geen zin om echt erop te reageren, ze neemt ook op alles haar eigen beslissingen en als het haar niet aanstaart kan ze kwaad uit de hoek komen. Ze staat ook vaak bekent om een kattin die perfect is, met haar innerlijk en weinig verkeerd doet. Zelf heeft ze het gevoel dat ze dat niet is maar ze blijft altijd de oude time. Heel kort gezegt: ze is een pittige tanten.
:Character long:
::Calm (Kalm)::
Time zal uiteraard heel kalm zijn en ook zo uit haar stem klinken, ze lijkt nooit boos, echt kwaad of verdrietig. Ze blijft gewoon als het haar bevald staan waar ze staat, soms denkt ze eraan waarom ze zich ergt aan anderen en probeerd zich er juist gewoon normaal tegen te blijven. Hoe anderen tegen haar reageren maakt haar niet uit, ze blijft haar stem altijd op de kalme lant houden. Als het haar echt niet bevald kan het een klein beetje snauwend klinken maar dat merk je ook niet echt. Ze kan makkelijk berijken wat ze wilt berijken, ze kan makkelijk met andere praten en neemt het makkelijk aan van anderen.
::Seriously (Serieus)::
Ook bij haar kalmte past natuurlijk dat ze ook heel serieus is op alles, een grapje kan ze niet goed tegen. Ze is rustig en gedraagt zich echt gewoon bijna altijd het zelfde het word bijna voorspelbaar, vaak vraagt ze diep in haar hoofd af wat ze hier doet en waarom ze hier is of juist hoe ze iemand kan verslaan. Zelf is ze ook heel slim, slim om erover te denken. Ze kan vlug denken ter wel ze met vechten bezig is of met iets anders. Ze houd zich bezig met haar eigen ding en houd ook vele katten in de gaten die ze vanaf het begin niet vertrouwd, ze maakt zich ook niet om veel dingen zorgen. Vaak reageert ze en gedraagt zich al als een volwassen kat, ze heeft ook bij haar bouw middelange klauwen en middelange tanden.
::Collected (beheerst)::
Timekit is zelf heel beheerst, ze houd zich stil maar ook bevriend. Vaak als andere kwaad zijn zal zij gewoon reageren, hoe ze altijd reageert. Haar innerlijke woeden bedrukt ze met een vriendelijke stem en een vrolijk gezicht, ze is een echt schatje. Lief voor iedereen en aardig, je zou zo kunnen zeggen dat ze fammilie van je is. Ze gedraagt zich en respecteered iedereen, daarom kan ze zich zo beheerst houden en vriendelijk. Ze heeft ook een rustige uitstraling die je meteen opvalt, alleen zit ze vaak verwikkeld met een diepe gedachten. Hoe ze iets moet doen, waarom ze hier is en wat er aan de hand is. Veel vragen waar geen antwoord kan op worden gegeven, ook zal ze zelf de vragen gaan stellen aan moeder of vader.::Respect (Respect)::
Wat al in haar karakter beschrijving was beschreven en in de korte delen word er al veel in gezegt over haar respect. Ze vind het fijn als andere zich zo naar haar gedragen daarom repecteerde ze ook anderen, ook zal hier misbruik kunnen gemaakt worden. Als het haar niet bevalt, maar ook echt als het haar niet bevalt zal ze gaan snauwen en echt kwaad op kunnen reageren ook dan houd ze zichzelf in. Ze heeft het in haar gedachten dat ze van anderen moet leren, ook geloofd ze heel erg in Starclan en probeerd ze zich zo goed mogelijk te gedragen om ooit daar gerespecteerd te worden. Steeds als het nacht word wilt ze alleen even naar de sterren kijken en bid, ze is ook nieuwschierig naar wat anderen kunnen dat zal je ook kunnen terug vinden (in rpg's alleen heeft ze er nog geen xP) Later zal er ook meer wegvallen van haar respect en eerder tot wrede haat uitvallen maar we hebben het erover dat ze een kitten is.
::Excellent::
Dit is het meeste wat je terug vind, dat ze tot nu toe perfect lijk. Zelf vind ze dat minder omdat niemand perfect is en ooit er een einde aan komt, anderen zullen het heus wel vinden. Ze luistert uitstekend en alles wat ze doet is goed of goed bedoeld, maar diep in haar schuild er depressie die tot haat en woeden uit gaat. Alleen laat ze dat meestal niet zien dat ze verdrietig erom is, om wie ze is. Ze glimlacht naar haar broertje(s)/zusje(s), zelf doet ze er ook veel mee en gaat graag een gesprek aan. Meestal een heel lang wijs gesprek over het leven of juist aan iets anders, ze kijkt ook graag naar andere katten en gaat er ook een gesprek aan zelfs als het een andere clan is of geen clan.
~Me:
:Name: Derpje
:RPG time: 1 en een half jaar
:Motivation:
Ik vond het leuk om hier aan mee te doen en een hele setje en een lijst te maken, ik heb er lang aangewerkt om dit uit te werken. Ik keek al de eerste paar keer naar dit topic maar wist nog niet zeker of ik wilde meedoen en heb pas later besloten om mee te doen doordat ik enorm veel inspiratie kreeg, ik hield van Timekit toen ik er al aanbegon. Dit is misschien een kort lijstje en alles maar dat betekend niet dat ik niet vol inspiratie zit, ik vond ook het stel best leuk en heb ook er nog wat onderzoek over gedaan en de topics gelezen die ik zelf heel leuk vond. Alleen lijkt Timekit echt perfect in haar karakter en heeft ze geen slechte kanten maar dat zal nog wel veranderen voor een groot deel. ^.^

~Voice

Laatst aangepast door Fadepaw op di 11 nov 2014 - 19:41; in totaal 8 keer bewerkt
Scarpaw.
Member
Jojo
123
Actief

CAT'S PROFILE
Scarpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 0:15

Horsetail's aanmelding is zo goed als af ^^ Veel succes alvast, iedereen!
Thymewillow
StarClan
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 16:17

Gehehe ik ben nieuwsgierig wat het nestje word.^^
Fadepaw
Member
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 19:42

Mijn lijstje is af ^^
Flashkit~
Member
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 19:46

Nice, en erg bedankt allemaal. Het zal niet heel makkelijk worden, als ik de aanmeldingen zo doorkijk xD
Ravenbreeze
StarClan
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs]
259
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 9:50

Yay er wordt bijna gekozen! C:
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 13:28

Dankjulliewel voor de succeswensingen! En inderdaad Lolo, we hebben er zin in hoor (;
Thymewillow
StarClan
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 16:19

*Doet nog snel mee met succeswensen*
Jaah veel succes iedereen en speciaal voor Evy en Hanna.^-^
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 17:34

De aanmeldingen zijn gesloten!
Ik neem snel contact op met Hanna, onze keuzes zullen snel bekend worden gemaakt!

Hanna, mocht je dit lezen, pm wordt verzonden naar Mazepaw!
Bloodwhisper
Member
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:24

Geheheheh, ik ben nieuwsgierig wat het nestje gaat worden.c:
Lucentstray
Member
163
Actief
Lucentstray
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:32

Lieve, lieve, lieve mensen die zich ingeschreven hebben en de andere volgers van dit topic!
Hanna en ik hebben onze beslissing gemaakt! We hebben voor vier kits gekozen naast Sparrowkit. Dat zijn deze kits;;
De kittens:
We vonden alle aanmeldingen leuk, dus treur niet! We hebben nu de kits gekozen die we het leukst in het nest vonden passen. We hopen erg graag ze actief te zien! Ontzettend bedankt, jullie allemaal!
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:58

Gefeliciteerd! Ik heb dan wel niet meegedaan, maar het is een leuk nestje geworden (:
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 21:03

gefeliciteerd iedereen, het kiezen was moeilijk! c:
Lynxfang
StarClan
Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 21:08

Yeah!

Zit nog steeds te trillen hier

Bedankt dat ik gekozen ben en gefeliciteerd aan de rest en sorry als je niet gekozen bent.
Fawnstep
Member
Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 23:18

Super bedankt <3 Ik zal Ice zo snel als het kan aanmaken ;D
xxxx
Scarpaw.
Member
Jojo
123
Actief

CAT'S PROFILE
Scarpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 23:39

Gefeliciteerd iedereen! =D
Voldemort
Member
x
131
Actief

CAT'S PROFILE
Voldemort
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 9:31

Gefeliciteerd meiden. Very Happy
Het is prachtig nestje geworden! ;D
Fadepaw
Member
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 12:58

Gefeliciteerd iedereen<33333333333333333333333 Echt bedankt dat Time gekozen is, ik zal gelijk haar aan maken ^.^
Icekit'
Member
Daan
17
Actief

CAT'S PROFILE
Icekit'
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:09

Hier is Ice :'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little fluffballs [ KS & VL ]   Little fluffballs [ KS & VL ] - Pagina 2 Icon_minitime

Little fluffballs [ KS & VL ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: