Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Fout in de awards di 14 okt 2014 - 0:34 | |
|
Fout in de awards WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? Beste leden, Jullie hebben het vast al opgemerkt, maar er zit een fout in de awards. Sommige afbeeldingen willen niet meer laden en geven in de plaats hiervan een melding van Imageshack. Dit komt doordat Imageshack blijkbaar zo nu en dan afbeeldingen verwijdert en daardoor werken de links niet meer. Ik ben van plan om de awards te vervangen door een andere image provider, zodat we dit soort gevallen hopelijk in het vervolg kunnen vermijden. Dit is helaas nogal veel werk, maar ik hoop dat ik dit zo snel mogelijk kan doen. Het is misschien verstandig dat jullie de 'foute awards' van jullie profiel halen, totdat ik de nieuwe hebt ingesteld. Voor degene die niet begrijpen waar ik het over heb, het gaat om deze afbeelding: M.v.g, Littlewish |
|
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Fout in de awards di 14 okt 2014 - 11:42 | |
| De awards zijn aangepast en er zijn zelfs een paar nieuwe toegevoegd, dus neem snel een kijkje! |
|