Fout van mijn PC of van WC?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dice
Member
Fout van mijn PC of van WC? DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 22:54

Hoi hoi (:

Het is me nu al twee keer voorgekomen dat als iemand een topic maakt - het topic van Jeia in het Rogue Territorium en het voorsteltopic van kleine Cloud - ik helemaal niks zie, terwijl men mij zegt dat er juist wel iets staat.

Is dit bij jullie ook zo? D:

Groetjes
Freedje :3

Fout van mijn PC of van WC? KHDR2qp
Stamps
Fout van mijn PC of van WC? MgLOJiUFout van mijn PC of van WC? XY0dlfTFout van mijn PC of van WC? 5O9fARnFout van mijn PC of van WC? PgKKyjMFout van mijn PC of van WC? MMAFZtmFout van mijn PC of van WC? S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Fout van mijn PC of van WC? Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 23:02

Ik ben ook even gaan kijken naar het topic van Jeia en het voorsteltopic van Cloud en kwam tot de vaststelling dat 'ie bij mij ook 'leeg' zijn. Het zou raar zijn moest het allebei aan onze pc liggen.. c: Ik gebruik google chrome. Misschien dat het iets te maken heeft met het browser dat je gebruikt?
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 23:07

Actieforum heeft nog steeds problemen door de wisseling van servers. Dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen Wink

Fout van mijn PC of van WC? DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Fout van mijn PC of van WC? LcrIgCQ Fout van mijn PC of van WC? M9EKCDX Fout van mijn PC of van WC? EjrsROF
Fout van mijn PC of van WC? RUq8TRk Fout van mijn PC of van WC? UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 23:12

Ik gebruik Mozilla eerlijk gezegd (:

Fout van mijn PC of van WC? KHDR2qp
Stamps
Fout van mijn PC of van WC? MgLOJiUFout van mijn PC of van WC? XY0dlfTFout van mijn PC of van WC? 5O9fARnFout van mijn PC of van WC? PgKKyjMFout van mijn PC of van WC? MMAFZtmFout van mijn PC of van WC? S61vl6p
Other:
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 17:04

Oh dat had ik ook! OP mijn mobiel krijg ik soms een bepaalde code, en als je daar in tikt verschijnt de tekst niet ^^"

{ Memphis } { Scream }
Fout van mijn PC of van WC? 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 18:20

Het is nu echter al twee keer voorgekomen dat ik bij Jeltje de post gewoon niet kan zien. Zowel in haar topic als haar voorsteltopic met Cloud niet meer... D:

Fout van mijn PC of van WC? 2j35htw

Rivernight:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fout van mijn PC of van WC? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:07

Icyrose schreef:
Actieforum heeft nog steeds problemen door de wisseling van servers. Dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen Wink

Fout van mijn PC of van WC? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Clouddust
Member
Fout van mijn PC of van WC? E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:20

Ik ben ook wel een beetje bang aangezien beiden topics van mij zijn XD
misschien ben ik wel een glitch :3 nee just kidding
Misschien zou je eens van server moeten wisselen? Ik gebruik namelijk Chrome en dat werkt prima, maar ik weet wel dat actieforum het nog niet zo goed doet ;^;
ik hoop dat het binnenkort wel weer werkt want ik wil zo graag rpgen met Jeia xD

Fout van mijn PC of van WC? 2dlmzb4
Danku Kip <3

.Stuff.:
Emberspark
Member
Fout van mijn PC of van WC? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:39

Gebruik je heel toevallig een sheet voor beide topics? Met dezelfde code? Ik heb volgens mij wel eens eerder zoiets gezien, bij Laura vgm, en dat lag als ik het me goed kan herinneren aan de sheet...

Fout van mijn PC of van WC? 1z73cdd
∞:
Jeia
Member
Jeltje
68
Actief

CAT'S PROFILE
Jeia
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:47

Ik weet niet of je het tegen mij had, maar ik gebruik geen sheet ^^"

EDIT: volgens mij weet ik waar het aan ligt! Ik zal ff kijken of ik iets kan fixen~

Fout van mijn PC of van WC? 2j5yzb7
Ravenfeather|Jeia|Clouddust|Snowwhite
                                    -->Meet Jeia
Fout van mijn PC of van WC? SPPWY Fout van mijn PC of van WC? GKlvt Fout van mijn PC of van WC? Iyyao Fout van mijn PC of van WC? 3sDn0 Fout van mijn PC of van WC? DsyAzFout van mijn PC of van WC? LThbh
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:53

Excuseer voor de dubbelpost! Ook al zit ik op een ander accje xD
Ik heb geprobeerd iets te fixen, kijk ff of het nu werkt?
Voorsteltopic Cloud
Topic Jeia x Dice

Danku Kip <3

.Stuff.:
Emberspark
Member
Fout van mijn PC of van WC? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:01

Bij mij doen ze het nu allebei weer ^^"

Fout van mijn PC of van WC? 1z73cdd
∞:
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:05

Ik weet het! Ik heb het nog ff extra getest.
Nou, wat de fout was *trommelgeroffel*
Ik vroeg me af hoe sommigen een soort kader om hun tekst plaatsten (het is geen sheet) dus ik begon een beetje met knopjes te rommelen. Toen kreeg ik een resultaat waarmee ik best tevreden was. Dit was het hide knopje en natuurlijk staat die ervoor dat anderen dat niet kunnen zien. Maar omdat ik zo naïef en dom ben xD had ik dat niet door. Ik heb het nu gefixt. Ik had ook nog even stiekem bij Jeia's topic alles ff op hide gedaan, en toen ik toen inlogte met Cloud zag ik niets, dus dit was het bewijs.
Het probleem is nu dus opgelost! Do not fear anymore ;3

Danku Kip <3

.Stuff.:
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimema 13 okt 2014 - 7:20

Ja, nu zie ik het ook weer! (: Ik dacht echt al dat ik gek begon te worden en dingen zag die anderen niet zagen... xD

Fout van mijn PC of van WC? 2j35htw

Rivernight:
Roughflower
Member
Fout van mijn PC of van WC? MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitimema 13 okt 2014 - 11:08

Mooi dat het is opgelost, dan zet ik hier nu een slotje op.

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Fout van mijn PC of van WC? EKUWbmh
::
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fout van mijn PC of van WC?   Fout van mijn PC of van WC? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: