[GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Reality continues to ruin my life...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Emberspark
Member
[GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 0:07

Okay top ^^"
Het kan echter nog wel eventjes duren, aangezien ik weg en, maar ik zal 'm zo snel mogelijk afmaken en dan posten ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
[GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 13:31

Dat is prima hoor =) .

Wil niemand zich aanmelden voor de kater en zijn groepje? Anders wordt het zo'n eenzijdig gevecht =P .
Burnedpaw
Member
[GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 13:56

Groepje Kater
Naam: Thor
Geslacht: Male
Kittypet/Rogue: Rogue
Karakter: Een trotse, rustige kater. Hij is jong. En zorgt beter voor anderen dan voor zichzelf. Dus als hij om een gunst wordt gevraagd zou hij het doen.
Motivatie: Nou ik vind het trouwens een echt leuke verhaallijn. En Sunset en Thor kennen elkaar al, wat het hem moeilijk maakt.
Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 14:36

*Hug Dani* Je bent geweldig! Ik zet je erbij =) .
Dogpaw
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Dogpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 18:24

Ik heb voor Stream gekozen en ga geen nieuwe maken (ben ook Stream & Cinderfell) en ik wil Stream actiever maken dus vandaar c:
Burnedpaw
Member
Dani
296

CAT'S PROFILE
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 20:22

Fijn ^^
Als gekozen of als aangemelde?
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 8:28

Is goed Amy, dan zal ik Stream erbij zetten.
Je ben geaccepteerd hoor Dani =) !
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 9:17

Birdy
Aanmelding Leerling Skinny
Naam: Birdy
Geslacht:
Karakter: Birdy is een vrolijk, overenthousiast poesje dat als ze iets in haar hoofd heeft niet te stoppen is. Ze is vrij druk en springerig, en vele katten vinden haar daarom zeer irritant. Ze is heel erg speels, en ze kan slecht tegen haar verlies. Als ze boos is op iemand is dat niet goed te maken met een enkele "sorry", en blijft ze diegene negeren. Veder is ze erg kinderlijk, maar soms als het echt nodig is kan ze zich opeens heel verantwoordelijk en volwassen gedragen. Ze heeft over niemand vooroordelen, en ze is erg dromerig. Ze houdt vreselijk veel van de verhalen die oudere katten haar vertellen, maar daardoor kan ze de verhalen en de realiteit niet altijd even goed uit elkaar halen. Als laatste is ze ook nog eens super leergierig, en houdt ze ervan om bij oudere en wijzere katten te zijn.
Uiterlijk: Het eerste wat opvalt aan Birdy is haar bouw. Ze is zo licht gebouwd dat het lijkt alsof een briesje haar al omver zou blazen. Ze is zeker niet sterk, en vrij klein. Haar vachtje is niet heel erg lang, maar staat meestal wel in pieken overeind, aangezien ze niet veel aandacht besteed aan haar uiterlijk. Ondanks dat is ze toch vrij knap. Ze heeft heldere, blauwe oogjes die altijd vrolijk staan. Ze heeft een fijn gezichtje met fijne gelaatstrekken, en een spits snuitje. De bovenkant van haar kopje en haar ruggetje zijn rood gevlekt, en de rest is wit.
Motivatie: Ik wil al een tijdje lang een kittypet, aangezien ik momenteel enkel clankatten heb en er zo weinig Kittypets zijn terwijl ze zo leuk zijn. Ik vind Skinny Love echt een leuk karakter, en Birdy's naam is ook op hem gebaseerd. Veder vind ik het gewoon een leuke verhaallijn, en al bij al was dit dus een buitenkansje voor mij :')
Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 9:35

Ziet er super uit Dieuw!
Bij deze heeft Skinny Love twee leerlingen. Stream zal gewoon buiten Twoleg place getraind worden en Birdy zal de buurkat van Skinny Love worden en zal haar waarschuwen.
Dus je kan Birdy aanmaken wanneer je tijd hebt =D .

@Amy: Zal ik een topic Stream x Skinny aanmaken?

Dan is het nu nog wachten op de kater *fluit onschuldig*
Thor
Member
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Thor
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 10:41

Super. ^^
Ja idd wachten op de kater.
Dogpaw
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Dogpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 14:17

Is goed,ik zie het topic wel en dan zal ik reageren c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 14:59

Oké leuk =D !
Dan zal ik een topicje aan gaan maken.
Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 15:29

Hier is die:

Hello dear

Voor Stream =)
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 18:30

*Stuitert topic weer binnen* Als je een topic wilt zeg je het maar hoor Dieuw =) .

Wil niemand zich aanmelden voor de kater. I need him *miep* .
Emberspark
Member
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 23:30

Birdy is inmiddels aangemaakt, een een topic lijkt me leuk. Wie maakt?
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 8:04

Wil jij deze misschien aanmaken =D ?
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 8:20

Dice wil Skinny Love ook wel komen helpen als je nog mensen zoekt, gezien ze een goede band hebben (:
Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 8:49

Ja leuk! Ik zet je erbij :3 .
Birdy
Member
Dieuw
21
Actief

CAT'S PROFILE
Birdy
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 10:30

Skinny Love
Deceased
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 10:50

Doordat wij spijtig genoeg afscheid moeten nemen van Amy Crying or Very sad , omdat ze gaat stoppen. Is Stream weggehaald als leerling van Skinny. Dus dan is Birdy nu weer als enige leerling van Skinny.

Ik zal gaan posten in het topic Dieuw!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Reality continues to ruin my life...   [GZ] Reality continues to ruin my life... - Pagina 2 Icon_minitime

[GZ] Reality continues to ruin my life...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: