Continue (+ Lionroar)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Continue (+ Lionroar)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 17:53

Crowpaw wachtte net buiten het kamp op haar mentor, waar ze hadden afgesproken. Ze gaf haar vacht, die allang schoon en netjes was, nog een paar zenuwachtige likken. Ze had al een tijdje geen training gehad, vanwege de verwondingen die ze had opgelopen bij het gevecht met die rogue. Dat gevecht om die stomme, broodmagere muis. Wat een belachelijk en zinloos gevecht was dat geweest. Ze had die muis gewoon op moeten geven, dat was haar nu wel duidelijk.
Dat de trainingen een tijdje stop gestaan hadden, had ze helemaal niet zo erg gevonden. Jagen vond ze behoorlijk frustrerend en vechten kon ze al helemaal niet. Ze was niet sterk en ook niet zo snel als haar clangenoten, vanwege de aangeboren zwakte van haar achterpoot. Ze ondervond er niet heel veel hinder van, maar ze werd er gewoon minder snel door.
Maar tegelijkertijd was haar motivatie wel iets omhoog gegaan door dat gevecht. Ja, dat had ze kunnen vermijden en ze zou gevechten zo vaak mogelijk vermijden, maar ze begreep ook dat dat ooit misschien niet mogelijk zou zijn. Ze wilde nog eens gewond raken, of erger. Ze moest tegenstand kunnen bieden, anders zou ze weggevaagd worden.

OOC: Trainingstopic, alleen Lionroar


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 20:17

De vorige dag had hij te horen gekregen dat zijn apprentice, Crowpaw, weer hersteld was van haar wonden en ze weer kon beginnen met trainen. Niet dat de kater er veel zin in had - hij was namelijk in een roes gevallen die hem iedere dag bezig hield en waardoor hij zich even af kon zonderen van de rest van de clan, maar nu moest hij ook nog eens nadenken over zijn apprentice. Helaas voor haar was hij de afgelopen paar maanden enorm verandert en dat zou een onzekere poes als Crowpaw vast niet goed doen - niet dat dat hem veel uitmaakte. Ze hadden allemaal toch al een hekel aan hem en Crowpaw had nooit een poging gedaan tot het aardig vinden van hem - al kan dat ook zijn eigen visie op dat vlak zijn. Ze stond al op hem te wachten, gelukkig maar, want als ze te laat was gekomen dan zou de training al veel anders begonnen zijn. De kater liep op haar af en gaf haar geen enkele rust. "Kom, we gaan oefenen met jagen." Weerklonk zijn stem, terwijl hij recht langs haar door liep en zijn pas versnelde.


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 10:14

Lionroar keek haar nauwelijks aan terwijl hij zei: "Kom, we gaan oefenen met jagen." Hij liep gewoon langs haar en Crowpaw volgde hem zonder een woord te zeggen. Jagen, dus. Kom, intussen kon ze dat een beetje. Ze moest zich gewoon haar lessen weer herinneren en dan zou het wel goed gaan. Ze wilde haar hervatte training niet meteen beginnen door te falen. Ze wilde deze training goed doen. Lionroar dacht volgens haar al niet erg hoog over haar vaardigheden. Haar vaardigheden wáren ook niet geweldig. Zelf had ze ook het idee dat ze niet erg veel kon, maar ze wilde niet dat haar mentor ook zo ove rhaar zou blijven denken Verpest het niet. Ze moest haar pas iets versnellen om haar mentor bij te houden. Ze vroeg zich af waar ze heen gingen. De heide? Of misschien de buurt van de Uitkijkrots of het meer? Ze vroeg het niet. Het maakte ook eigenlijk niet veel uit. Tijdens het lopen herhaalde ze in haar hoofd eerdere lessen.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 10:43


Veel aandacht gaf hij niet aan zijn leerling, die nu zo snel als ze kon achter hem aan moest komen. Ze zou hem maar moeten kunnen volgen, ze was tenslotte een Windclan kat en het zou eens tijd worden dat ze ook net zo snel werd als eentje - anders had ze beter bij die slome shadowclan katten kunnen gaan wonen. Eenmaal bij de plek aan gekomen waar hij haar jaag vaardigheden wilde testen, bleef hij stil staan en draaide hij zich naar haar om. Achter hen was heatherfields, een plek waar een Windclan kat juist moest kunnen jagen. "Het heatherfield begint alweer hoog te groeien en dus denk ik dat het tijd wordt voor jou om ook eens te proberen te jagen in dit gebied." Weerklonk zijn stem, waarna hij zijn blik op het veld richtte. "Volg je instincten en het komt wel goed, ik zal volgen en kijken wat je er van maakt." Veel aanstalten om nu verder te gaan deed hij niet, het was nu aan Crowpaw om de leiding over te nemen en te gaan jagen.


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 15:10

Het werd de heide. Lionroar liep behoorlijk hard en Crowpaw begon al een beetje buiten adem te raken toen haar mentor eindelijk stil bleef staan en zich omdraaide. "Het heatherfield begint alweer hoog te groeien en dus denk ik dat het tijd wordt voor jou om ook eens te proberen te jagen in dit gebied", zei hij. "Volg je instincten en het komt wel goed, ik zal volgen en kijken wat je er van maakt." "O-oké", antwoordde Crowpaw een beetje nerveus. Eh goed, en nu... Ze keek even aarzelend naar Lionroar, die niet van plan leek meer leiding te geven. Oké, eerst maar eens prooi vinden. Ze begon te lopen en probeerde zo op op de omgeving te letten als ze kon, door haar oren te spitsen en goed om zich heen te kijken. Ze probeerde de geuren te proeven, maar meer dan heide en aarde rook ze niet. De heide stond in bloei en het hele veld zag paars van de kleine bloemetjes, al was hij kaler dan voorgaande jaren.
Het begon al niet echt geweldig, want het eerste dier dat Crowpaw opmerkte was een muis die ze pas zag toen het beestje al heel hard van haar aan het wegrennen was en een holletje indook, nog voor de kat goed en wel in beweging had kunnen komen. Even later hoorde ze opnieuw een zacht, schuifelend geluid en ze zag een eind verderop een klein, bruin konijntje zitten. Crowpaw dook in een sluiphouding. Deed ze het zo goed? Laag blijven, niet vergeten haar staart ook omlaag te houden. Stond ze zo goed? Zou Lionroar het eigenlijk zeggen als ze iets niet goed deed of ging hij alleen toekijken?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 23:17


Rustig volgde hij zijn zwarte apprentice, iedere beweging die ze maakte goed in zich op nemend terwijl hij belangrijke notities in zijn hoofd maakte over dingen die hij haar later nog moest leren. Ze mocht hem dan wel niet en hij kon het ook niet meer zo goed met hem vinden - maar ze moesten het er maar mee doen. Ze zakte door haar poten en begon te lopen, terwijl de kater even fronste en toekeek hoe de poes op haar prooi afsloop. Dat ging al wat beter dan eerder, maar niet zoals het hoorde. Ze zette haar poot verkeerd neer, onhandig zelfs, want het kon veel soepeler dan dat zij het deed. Dat was dus een aandachtspuntje, hij moest wel rustig aan met haar doen, ze kwam net uit de medicine den.

// Shoot, helemaal vergeten. Sorry!


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:27

Goed, oké, geen tips van haar mentor dus nu. Ze haalde diep adem. Dit moest ze kunnen. Ze mocht er dan een tijdje uit gelegen hebben, ze had inmiddels al genoeg trainingen gehad om tenminste een konijn te moeten kunnen vangen. Ze zette een stap, en nog een, zo stil als ze kon. Ze wist nooit rpecies hoe het nou zat met muizen en vogels, maar bij konijnen was het duidelijk: grote oren -> goed gehoor. Tenminste, dat nam ze aan. Ze naderde het konijn, maar toen ze dichtbij begon te komen, begon het diertje opeens onrustig om zich heen te kijken. Mousedung, had ze toch een geluid gemaakt? Ze bleef stokstijf staan. Ik ben er niet, ik ben er niet, dacht ze zo hard mogelijk, alsof dat een verschil zo maken. Het konijn snuffelde in de lucht en Crowpaw zag het verstijven. Hij had haar geroken. Langzaam besluipen zat er nu niet meer in. Crowpaw sprong op uit het gras, zette zich - natuurlijk - net niet hard genoeg af en landde op de plek waar het konijn een halve tel eerder nog geweest was. Crowpaw stoof achter het vluchtende dier aan. Met nog een grote sprong wist ze met haar voorpoot het konijn tegen de grond te slaan en haalde ze het in. Met een harde beet in de nek doodde ze het diertje. Rommelige vangst, dacht ze. Trots voelde ze er niet voor, hooguit een beetje opluchting dát ze het konijn tenminste had gevangen. Ze keek naar Lionroar. Nou, noem maar op wat ik allemaal fout deed. Ik heb alle tijd.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 12:42


Op een gegeven moment ging het echter verkeerd. Hij zag haar twijfelen, stil blijven staan en dat was het moment dat het konijn de tijd had gekregen om op te kijken, haar zintuigen te gebruiken en de poes op te merken. Op dat moment begon een rush om erachter aan te gaan en dat lukte Crowpaw ook werkelijk - ze was tenslotte een Windclan kat en een windclan kat die niet snel was.. was gewoon geen goede windclan kat. Na de jacht liep hij langzaam op haar af, terwijl hij ietwat met zijn oren wiebelde. Complimentjes geven waren niet echt iets waar hij goed in was de laatste tijd, daarom liet hij die ook helemaal achterwegen. "Oké," Begon hij, alsof hij een hele lijst moest afwerken met haar. "Ten eerste is je sluippositie nog een beetje onstabiel, een windvlaag zou je nog omver kunnen krijgen zo. Je zet je poten onhandig neer, je moet ze meer naar buiten neerzetten in plaats van zo ver naar binnen en ik wil dat je sneller maar meer gecontroleerd doet lopen. Geef het konijn niet de tijd om je op te merken, want het moment dat jij twijfelt over jezelf, kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat het konijn zijn kans neemt om je op te merken en weg te rennen." Hij haalde even diep adem en blies dit even duidelijk uit. "Voor zover ik het kon zien is je poot echter goed geheeld, je kunt weer rennen zoals een Windclan kat dat alleen kan. Ik zou alleen wat preciezer springen. Als een konijn eenmaal rent kan het makkelijk in een holletje schieten en ik noem dit gewoon een lucky shot. Nog een keer." Hij wilde dat ze nog meer oefende, dan pas zou het haar goed lukken. Zijn ijsblauwe ogen gleden weer over haar heen, terwijl hij ongeduldig wachtte.


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 17:46

"Oké," begon Lionroar en Crowpaws mond werd droog. Haar mentor klonk niet bijster positief, dat kon ze aan dat ene woordje al horen. En ja hoor, daar kwam de lijst van alles wat ze fout had gedaan: instabiele positie, onhandige stappen, te langzaam en te ongecontroleerd, te twijfelend, niet precies genoeg. Hij deed ook niet echt moeite om het als bemoedigende kritiek te laten klinken. "Als een konijn eenmaal rent kan het makkelijk in een holletje schieten en ik noem dit gewoon een lucky shot. Nog een keer." Crowpaw keek naar de grond. "Oké", mompelde ze. Ze gooide een paar potenvol aarde over haar pasgevangen konijn heen. Ugh, nu moest ze nog een keer een konijn zien te vinden en vangen. Ze draaide zich om en begon weer te lopen.
Een konijn kon ze niet vinden, maar ze zag wel een muis tussen de grashalmen rondscharrelen. Ze dook opnieuw in een sluiphouding. Muizen, muizen, muizen zien je? Voelen je? Welke was het nou? Wacht, vogels konden goed zien, dan was het bij muizen dus voelen. Trillingen in de grond, of zoiets. Dat was altijd frustrerend. Hoe kon je iets voorkomen wat je zelf niet merkte? Ze kon zelf die trillingen niet voelen, dus hoe moest ze weten of ze zacht genoeg liep? Ze haalde diep adem. Gewoon maar proberen, het lukt wel, zei ze tegen zichzelf. Pootje voor pootje stapte ze door het gras. Ze probeerde haar poten gecontroleerd neer te zetten en iets minder dicht bij elkaar. Lionroar had ook gezegd dat ze sneller moest sluipen, maar ze durfde niet te haasten, bang dat ze haar poten te hard neer zou zetten. Toch had ze voortduren het gevoel dat haar mentors ogen in haar rug prikten, ongeduldig om haar traagheid. Crowpaw werd er zenuwachtig van en probeerde toch maar iets sneller te gaan. Dat ging eventjes goed, maar hoewel ze het gevoel had dat ze echt alles goed en stil deed, keek het muisje plotseling verschrikt op. Crowpaw sprong meteen. De muis reageerde gelukkig wat trager dan het konijn en kon niet op tijd wegrennen. Crowpaw doodde de muis snel. Een beetje nerveus keek ze om naar Lionroar. Ze had haar prooi wel weer gevangen, maar ze had het vast weer niet netjes genoeg gedaan.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 18:59


Zijn apprentice bracht zich weer in beweging en rustig volgde hij haar. Ze had nog zoveel te leren en daarom probeerde hij best streng te zijn, maar wat hij niet doorhad was dat hij haar zo misschien nog onzekerder had gemaakt door zijn aanpassingen in haar jaagpositie. Met een geconcentreerde blik keek hij toe hoe ze op een muis af sloop en hij moest toegeven dat ze het alweer een stukje beter deed dan de eerste keer. Ze was dus wel bereid om te leren. Gelukkig. Nadat ze haar muis had gedood stond hij weer op. "Goed om te zien dat je naar me luistert." Hij begon weer met lopen en wenkte haar met zijn staart met zich mee. "Jagen is een routine werkje, dus we gaan het nog veel vaker oefenen. Ik denk dat het nog wel moet lukken om nog een prooi te vangen, niet waar?" Hij keek even kort aan. "Dan gaan we even kijken hoever je al bent met je vechttechnieken." Hij had er weinig aandacht aan geschonken de laatste maan dat ze zijn apprentice was, maar dat had zo ook zijn redenen. Ze was niet zo'n goede vechter en hij had een hele andere strategie dan dat zij nodig had. Dus daarom dat hij even alle tijd had genomen om een nieuw plan voor haar te bedenken. Want met kracht ging ze het sowieso niet redden.


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimema 3 nov 2014 - 15:47

"Goed om te zien dat je naar me luistert", zei Lionroar. Wat een geweldig compliment. Nu ja, het was tenminste niet nog meer commentaar. "Jagen is een routine werkje, dus we gaan het nog veel vaker oefenen. Ik denk dat het nog wel moet lukken om nog een prooi te vangen, niet waar?" ging Lionroar verder. Crowpaw knikte. Niet dat ze er zo van overtuigd was, maar nee schudden was ook niet echt een optie. "Dan gaan we even kijken hoever je al bent met je vechttechnieken." Oké, haar slechtste onderdeel. Ze was echter vastbesloten om haar best te gaan doen, want het was iets wat ze moest kunnen. Ze zou misschien niet van ieder gevecht weg kunnen vluchten, zoals ze het liefste zou doen, dus ze moest wel kunnen vechten. Ze wilde niet doodgaan in een gevecht. Hoe ze dan wel dood wilde gaan wist ze ook niet, maar in ieder geval niet zo. Niet in een of ander zinloos gevecht over een zinloze zaak. Niet zoals Suntail, zoals Spottedleaf, zoals de twee katten die bij de aanval van ThunderClan vermoord waren. Crowpaw knikte. Ze hoopte dat Lionroar haar gewoon zou vertellen wat ze moest doen in plaats van het haar weer eerst zelf te laten uitzoeken.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Continue (+ Lionroar) V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 9:18


Hij keek Crowpaw aan terwijl hij even de tijd nam om na te denken hoe hij dit moest aanpakken. Ze was een tengere poes en hij had er wel over nagedacht, maar om het echt te trainen? Het was namelijk niet zijn tactiek en dat was het lastige eraan, zijn snelheid kon hij dan natuurlijk ook gebruiken, maar als een redelijk grote Windclan kat gebruikte hij ook vaker zijn kracht. "Ik heb goed nagedacht over hoe we dit gaan aanpakken," Miauwde hij serieus, terwijl hij de zwarte kattin aankeek. "Je bent klein en hebt weinig kracht, maar daarnaast kan je snelheid gemixt met je zwakke bouw goed van pas komen in een gevecht." Hij nam even de tijd om de opdracht te verzinnen. "Ik wil dat je gaat ontwijken, zo goed als je kan. Let op alle bewegingen die ik maak, op mijn ogen en op mijn poten." Hij ging rechtop staan. "De ogen en poten geven meestal aan wat een kat gaat doen, welke richting hij op wil bijvoorbeeld." Nadat hij haar even een paar seconden de tijd had gegeven om het te laten bezinken, ging hij weer verder. "Klaar ervoor?" Waren de woorden die hij uitsprak, waarna hij wachtte op een antwoord om te kunnen beginnen.


Continue (+ Lionroar) DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Continue (+ Lionroar) Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Continue (+ Lionroar) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 13:44

"Ik heb goed nagedacht over hoe we dit gaan aanpakken," begon Lionroar. "Je bent klein en hebt weinig kracht, maar daarnaast kan je snelheid gemixt met je zwakke bouw goed van pas komen in een gevecht." Crowpaw knikte aarzelend. Zelf was ze daar niet zo van overtuigd. Natuurlijk was ze redelijk snel, ze was immers WindClan, maar ze had altijd het idee dat haar clangenoten veel sneller en leniger waren dan zij. Natuurlijk was Crowpaw ook maar half WindClan. Er stroomde net zo goed SkyClanbloed door haar aderen, al miste ze duidelijk de grootte en kracht van haar vader. En over talent voor klimmen kon ze weinig zeggen, aangezien er in het hele WindClan gebied nauwelijks een boom te bekennen was.
"Ik wil dat je gaat ontwijken," ging haar mentor verder, "zo goed als je kan. Let op alle bewegingen die ik maak, op mijn ogen en op mijn poten. De ogen en poten geven meestal aan wat een kat gaat doen, welke richting hij op wil bijvoorbeeld." Crowpaw knikte opnieuw ten teken dat ze hem begreep. Ja, begrijpen deed ze het wel. Ze hoopte alleen dat ze het ook in praktijk zou kunnen brengen. Toen hij vroeg of ze er klaar voor was, deed ze een paar seconden niets voor ze weer knikte. Ze kon niet zeggen dat ze zich perfect voorbereid voelde, maar een halve minuut wachten ging haar ook niet helpen. Ze staarde naar Lionroars gezicht en probeerde tegelijkertijd op zijn poten te letten, hopend dat ze de signalen zou zien waar hij op doelde.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Continue (+ Lionroar)   Continue (+ Lionroar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Continue (+ Lionroar)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: