WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sedgekit,
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 9:55

Hoi allemaal!  Ik en Hidekit zijn al een paar maanden lid van dit forum, en tot nu toe hebben we al twee adoptietopics aangemaakt, waarvan de tweede niet veel succes had maar bij de eerste wel al wat mensen zich hadden aangemeld als familielid, maar daarna nooit meer zijn komen opdagen. Daarom willen we het nog een keer proberen en hopen dat er deze keer meer actieve mensen reageren.
Om te beginnen zoeken we een moeder en eventueel een vader in de WindClan. Als er nog een broertje of zusje bij wilt komen, moet ik dat met Hidekit overleggen, want hij is Sedgekit's broertje. Hieronder staat wat informatie over Hidekit en Sedgekit.

Naam: Hidekit (Hidepaw, Hidecloud)
Geslacht: kater
Vachtkleur: rood met een cypers patroon met een wit randje om zijn ogen en wittige wangen
Vachtlengte: middenlang, soms pluizig
Oogkleur: bruingroen
Bouw: slank en lenig
Karakter: stil, teruggetrokken, verstopt zich vaak bij zijn ouders
Meer informatie: karaktertopic

Naam: Sedgekit (Sedgepaw, Sedgebreeze)
Geslacht: vrouwtjeskat
Vachtkleur: lichtbruin gestreept met witte poten
Vachtlengte: middenlang
Oogkleur: lichtgroen
Bouw: slank en lenig
Karakter: lief, medelevend, vertrouwend, soms verlegen
Meer informatie: karaktertopic


Als je een ouder wilt worden van deze twee WindClankittens, kopieer je dit schemaatje en vul je het in je reactie in:


Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Vachtkleur:[/b]
[b]Vachtlengte:[/b]
[b]Oogkleur:[/b]
[b]Bouw:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Ik beloof voorlopig actief te blijven:[/b]
[b]Extra opmerking (niet verplicht):[/b]

We hopen hiermee eindelijk WindClanouders te kunnen vinden en te beginnen met onze eerste echte topic! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 17:08

Naam: Crowdance
Geslacht: Female
Vachtkleur: Red
Vachtlengte: Middel
Oogkleur: Groen
Bouw: Slank
Karakter: Vals, leergierig, druk, irritant
Ik beloof voorlopig actief te blijven: Jup :3
Extra opmerking (niet verplicht): Als je nog even zou willen wachten, bij de volgende ceremonie word ze Warrior ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hidekit
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *Unborn*
Gender:
Rank:
Hidekit
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimema 13 okt 2014 - 13:51

Alvast bedankt voor je aanmelding ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedgekit,
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 13:12

Bedankt voor je aanmelding. happy wink Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik merkte niet dat er al iemand op onze topic had gereageerd. ^^" Ik ben dus wel actief maar ik kom niet zo vaak op de site als er weinig gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedgekit,
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 20:30

Sorry dat ik weer laat reageer. ^^"

Ik heb het besproken met Hidekit en omdat er verder waarschijnlijk geen aanmeldingen meer zullen komen, hebben we besloten dat Crowdance onze moeder wordt. happy wink Hierbij is deze topic gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emrys
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Izza
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn!
Gender:
Rank:
Emrys
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 20:58

Yay xD Crow is trouwens net Warrior geworden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedgekit,
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:15

Mooi zo. :3 Ik heb nog geen eerdere accounts gehad, dus ik weet eigenlijk niet zo goed een kitten zijn/haar leven op dit forum moet beginnen. Beginnen we met een geboortetopic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emrys
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Izza
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn!
Gender:
Rank:
Emrys
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:28

Ja hoor, kan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedgekit,
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 12:12

Weet je al wie de vader is of wordt dat een onbekende kat? En moet je eigenlijk eerst nog het nestje waarin Hidekit en Sedgekit zitten aanmelden bij "Nestjes aanmelden"? (hehe ik stel wel erg veel vragen x3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hidekit
Member
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: *Unborn*
Gender:
Rank:
Hidekit
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 17:00

Haha inderdaad Sedgekit. Dat vraag ik mij ook af!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)   WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WindClan parents for Hidekit & Sedgekit (GZ)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: