Er verscheen een kleine glimlach op haar snoet en ze bekeek het kleine katje nog eens. ''Dat zei ik net ook al, haha, ik ben nog steeds Toxicleaf'' Ze zette haar nagels in het mos en begon er een beetje aan te pulken. De zon scheen heerlijk op haar rug. Toxicleaf draaide zich om op haar zij en bekeek het katje. Het kleine beestje barste plotseling los met allemaal vragen van jagen tot en met vrienden. Ze keek met grote ogen naar en katje. ''Nou, ik denk dat ik een aardig goede jager ben. En jij ook zo te zien. En nee ik ben niet zo lang in de rivierclan jij wel? Ik ben geen vecht poes. Ik hou daar niet van, behalve wanneer het moet of als er indringers zijn. Maar nee ik vecht helemaal niet veel.'' Ze draaide zich weer om op haar buik en beluisterde de andere vragen. ''hmm, nou ik zit hier dus nog maar net en heb dus eigenlijk nog helemaal geen vrienden.''. Het zat haar dwars, ze was hier net en wou dolgraag iemand om mee te dollen. Of iemand waar ze mee kan praten. Iemand van der leeftijd. Ze keek naar het katje en glimlachte weer. Vervolgens stond ze op en rekte zich uit. Haar staart ging heen en weer en keek rond. Het was erg rustig.