|
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 19:52 | |
| Nooit gedacht dat dit zoveel opschudding zal geven
Ik wou even op Sanne reageren. Veel ceremonies hebben onderaan een lijstje met alle veranderingen,zo hoef je niet de hele ceremonie door te zoeken. Het zal ook handig zijn daarbij dat bij de Apprentices en Kittens de extra leestekens van hun namen als ze die hebben,erbij worden gezet,zo kunnen Admins(zoals al eerder gezegd is)gemakkelijker die katten opzoeken.
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 19:57 | |
| Alleen heb je als admin ook niet altijd door dat er een ceremonie is. Ik kijk eigenlijk enkel bij TC, omdat ik leider ben daar en die dingen deels moet schrijven, maar de andere Clans heb ik bijvoorbeeld geen actieve characters. Dus een PM met lijst of apart is dan nog wel slim. |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 19:58 | |
| Don't worry, opschudding is het niet. Het is juist fijn dat je het aangeeft, zodat het uit de wereld geholpen kan worden toch? Ja is ook zo, daar kan ik wat vaker op letten dan. Om in de ceremonie topics te kijken. Maar een lijstje opgestuurd krijgen is dan wat makkelijker. |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 20:03 | |
| Was een grapje,Sanne.
Ik denk dat we in een stappenplan moet werken.
-Leden geven een naam verandering met de gehele accountnaam(puntjes,komma's enz) -Clanleaders maken,(zoals al gebeurd)onderaan een lijstje met alle veranderingen(weer met de hele accountnamen) -Ze sturen dit lijstje door naar de Admins. -De Admins veranderen het als ze tijd hebben.
Zo heb ik het in gedachte |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 20:12 | |
| Dan lijkt het mij goed dat de leader of deputy een lijstje stuurt naar alle drie de admins, met inderdaad de leestekens achter of voor de namen van de kits en apprentices er bij. Dat is zo gedaan, omdat de leader of deputy het lijstje zelf ook maakt bij de ceremonie.
Wat de eigenaren van een kit of apprentice zelf dan even kan doen, is dat hij of zij de leestekens er ook even bij zetten, gezien dit ook niet altijd gedaan word. En dat kan weer vermeld worden in het begin post van een ceremonie topic.
@Above; je haalt me de woorden uit mn mond.
|
| | | Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen wo 8 okt 2014 - 20:15 | |
| En misschien als de Clanleaders het te druk hebben dat ze het overlaten aan hun Deputy of zo dan? (: |
| | | Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Naamveranderingen do 9 okt 2014 - 12:37 | |
| Ik zou het zelf geen probleem vinden om die lijstjes even door te sturen naar de admins na iedere ceremonie, het kost niet veel moeite ofzo. |
| | | | Onderwerp: Re: Naamveranderingen | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|