|
| 89 Actief
| |
| Onderwerp: My only one di 7 okt 2014 - 11:00 | |
|
Heey iedereen,
Gisteren heb ik Tigerkit aangemaakt. Ik had hem al een poosje in mijn hoofd, en dus ook een korte geschiedenis voor zijn afgelopen vijf moons.
Tigerkit is geboren als tweede kitten, de oudste was een redelijk klein poesje, lichter dan hij is. Zij kreeg de naam Leopardkit, gegeven door hun moeder. Toen Tigerkit geboren werd, ging er iets goed mis. Hij was groot ja, en zijn moeder begon ineens hevig te bloeden. Ze kreeg Tigerkit op aarde, enkel was zij de gene die de aarde verliet. Hun vader heeft de eerste ander halve maan voor hun gezorgd, tot hij bij een border fight om het leven kwam. Vanaf dat moment hebben verschillende queens voor hun gezorgd, en hadden ze verder enkel elkaar.
Ik zoek dus Tigerkit's zus. Alles mag je zelf weten, behalve haar prefix; Leopard. De aanmelding hoeft niet groot, als alle belangrijke punten er maar in vermeld staan. Warrior naam/karakter/informatie over jezelf.
Groetjes, Nathalie.
|
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My only one wo 8 okt 2014 - 18:15 | |
| GeneralName: Leopardkit-paw-foot/run Age: 5 moons Gender: Girl Bloodline: Shadowclan OutsideFur: Bengaals gevlekt Eyes: Blue Nose and pawpads: Pink Whiskers: Black Build: Kleiner dan de gemiddelde kit, met een spitse snuit. Verder heeft ze de normale afmetingen. Wel mager, licht in gewicht. Tenger en klein gebouwd Klik voor foto, Foto 2 InsideShort: Bitter, pessimist. Leopardkit is vrij verbittert, en is een echte pessimist. In alles en iedereen ziet ze het slechte, haat alle katten en wezens, en is dan ook het liefst alleen. Haar bitterheid komt deels door haar gebrek aan moederlijke liefde, waardoor alles in haar ogen hard en koud was. Toen haar vader omkwam, werd het erger. Het is dus erg moeilijk om met haar om te gaan, omdat ze best emotieloos is. Als er katten bij haar komen zitten, is ze vaak stil, of snauwt ze hen af. Anders krijgen ze zoiezo een nijdige blik toegeworpen. Vaak is ze wakker in de nacht en slaapt overdag, om sociaal contact te vermijden. Andere katten zullen over haar praten Leo raar vinden en misschien zelfs eng, maar dat maakt haar niks uit. De enige die haar echt wat kan schelen, is haar broer. Tigerkit is de enige die ze mag, die ze binnen laat. Met hem zal ze spreken, zonder sarcasme en venijnigheid. Al houd ze natuurlijk van haar broer, toch koestert Leopardkit een soort wrok voor Tiger. Hij is immers de reden dat hun moeder is doodgegaan. Toch laat ze dit niet merken, want daar is Leo goed in. Niks laten merken, haar gevoelens verbergen. Ze heeft zichzelf er van overtuigd dat huilen zwak is, dat bijna alles zwak is, en dat is de reden waarom ze al haar gevoelens verbergt. Al is dit poesje nog zo bitter, gemeen is ze niet. Ze is niet duivels of kwaadaardig, maar gewoon heel moeilijk te bereiken. Als ze je binnen laat zal je zien dat er best mee te praten valt. Dat ze ook hobbies heeft. Dat ze ook kan houden van katten. History (Before 5 moons)
Toen de jonge Leopardkit werd verteld dat haar moeder was omgekomen bij de geboorte, werd Leo heel verdrietig. Gelukkig had ze haar vader en haar broer, van wie ze zielsveel hield. Door deze twee katers was ze redelijk in staat om er boven op te komen. Misschien wel een beetje donker, maar toch. Toen haar vader echter overleed, was het mis. Hij had haar belooft bij haar te blijven, niet? Alles leek zinloos, donker en wreed. Als jongeling vertrouwde ze geen kitten, geen kat. Ze blies naar alle queens, ook die haar verzorgde. Maar, ze begon weer een kat te vertrouwen. Haar broer. Ze begon hem dingen te vertellen, en hield zichzelf er aan dat hij haar niet zou verlaten. Nooit. Toch….? MeName: Lore \(‘o’)/ Nicknames: Lore, Loortje Age: 13 Other accounts: Mary, Whirlwind Motivatie: Ik heb weer een kitten nodig ;D [strike]kidding[strike] Ik ging na wat voor accounts ik had; veel evil, veel gebroken harten, Veel rebels. Ik wou dus een karakter creëren dat ik nog niet had, zie hier, Leo. Een vrolijk karakter kan ik moeilijk bespelen, dat weet ik van mijzelf. Dus ik besloot geen gemeen, maar een cynisch poesje te maken. De history die er aan vastkleeft is mooi bedacht, en dramatisch. >3 Leopard lijkt me gewoon heel leuk om te bespelen, Als een kleine gothling.
Laatst aangepast door Mary op do 9 okt 2014 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: My only one wo 8 okt 2014 - 19:05 | |
| Ik reserveer hier een plekje <'3 |
| | | Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My only one wo 8 okt 2014 - 19:17 | |
|
General: Name: Leopardkit Past Name's: x Future Name's: Leopardpaw - Leopardjump Age: 5 moons Gender: She-cat Bloodline: ShadowClan Mother & Father: Unknow Siblings: Tigerkit
Outside: Build: Ze is een redelijke kleine poes,die toch vrij breed gebouwd is. Fur: Een mooie vacht waar stippen als patroon op staan(Bengaal) Eye's: Bleu,like ice Nose and pawpads: Pink Scars: Een kleine snee op haar neus die niet opvalt. Extra: x Picture:
Inside: Short: Leopard baalt dat ze haar moeder nooit heeft gekend en zoekt soms steun bij haar broer. Ze was vrij close met haar vader en haar hart brak,ze raakte licht depressief en kon alleen nog maar aardig tegen haar broer doen. Haar hart werd zo koud als ijs en haar blauwe ogen werden lichter zoals ijs. Ze had ook vaak ijzige klanken in haar stem dat het gewoon eng werd hoe ze was geworden. Ze leek op een gevoelloze kat en alleen bij haar broertje is ze aardig en is ze hoe ze eerst was.
About Me: Name: Amy or AA Age: 13(bijna 14) Best known account(s): Cinderfell Experience: Ongeveer 4 jaar al,ik denk dat het zelfs al 4 en een halfjaar kan zijn. Motivation: Leopard spreekt me super veel aan! En de storyline is ook echt super! En Tiger is zo awesome! En helaas slaat mijn motivatie op niks :')
|
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: My only one wo 8 okt 2014 - 22:02 | |
| Dankjullie wel voor de aanmeldingen. Morgenavond zal ik wel willen kiezen, om 22:00 zijn de aanmeldingen dan gesloten. Als er bezwaar tegen is, gewoon een pb sturen, dan ben ik bereid dat te veranderen naar vrijdag middag 18:00. |
| | | Amy 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My only one za 11 okt 2014 - 18:36 | |
| Ik wil niet aandringen,maar zou je Donderdag normaal niet kiezen? (Gewoon een vraagje) c: |
| | | 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My only one za 11 okt 2014 - 18:36 | |
| Vrijdag is alweer voorbij, dus heb ik gekozen. Beide aanmeldingen die er stonden trokken mij aan, maar omdat ik echt 1 sibling wil voor mijn Tigerkit, kies ik voor die van Lore. Beide dankjewel voor jullie inzet.
@Lore: Jou stuur ik een PB (: |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My only one za 11 okt 2014 - 20:50 | |
| Yes! Bedankt voor de kans! <3 Zo maak ik haar aan, plus setje. ^w^ |
| | | | Onderwerp: Re: My only one | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |