She never slows down~ {&Darkclaw}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
She never slows down~ {&Darkclaw} DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:44

Wat deed ze hier? Ze hoorde hier niet! Langzaam zette ze nog een paar stappen verder het donkere territorium in, het regende zo hard, ze moest hier wel schuilen! Elke regendruppel deed pijn op haar lichaam, maar eigenlijk maakte het haar ook niet uit. Ze was klaar. Klaar met haar leven, het zou haar niet eens schelen als ze vermoord werd door een Shadowclanner. Beauty zuchtte even, waarna ze toch weer de regen in liep. Pijn. Door de pijn vergat ze na te denken. Maar nee, het begon iets zachter te regenen, waardoor het geen pijn meer deed. Dan maar ziek worden van de regen. Er schoten pijnlijke beelden door haar hoofd, waarom? Ze had alles verprutst. Haar leven verprutst door één kater. Als ze die niet had ontmoet was alles goed gekomen hier. "Ik haat je! Ik haat je!" riep ze uit het niets. "Waarom heb je mijn leven verpest!" riep ze vervolgens, terwijl tranen in haar ooghoeken begonnen te vormen. "Waarom?" snikte ze zachter. Ze wou dit niet, ze kon het niet. Wat kon ze anders doen dan sterven. Naar een plek waar alles beter was. Dan dachten ze aan haar, hier. Nu niet, nee, nooit niet.

{Darkclaw ONLY!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimema 6 okt 2014 - 22:40

De oren van de grote kater lagen strak op zijn kop terwijl hij zich een weg terug baande naar zijn territorium. Hij kwam bij de grenzen vandaan dus de plotselinge regen was zeker niet in zijn voordeel. De regendruppels vuurde zich hard op zijn lichaam terwijl zijn poten krachtig door stapte. Grommend keek hij om zich heen terwijl zijn behoorlijk lange vacht begon te druppen. Maar voor hij een hol had kunnen vinden om in te schuilen was het al minder gaan regenen. Dan kon hij net zo goed doorlopen naar het kamp en de katten in de warriors den een plezier doen met zijn natte vacht. Kort kneep de kater zijn twee gekleurde ogen dicht om de waterdruppels die er half overheen hingen weg te krijgen. Dark wou net door stappen toen hij een stem hoorde, van een poes duidelijk. Hij draaide zijn grote lichaam vrijwel meteen om en stapte in de richting van het geluid. Toen hij de grijze poes zag, ze was niet lelijk, dat zeker niet. De geuren waren behoorlijk naar beneden gevallen door de regen maar dat was het geluk aan, aan een oog slecht ziend zijn, zijn geurvermogen was beter. Een Riverclanner. 'What are you doing here honey? vroeg hij zacht.
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 16:26

'What are you doing here honey?' hoorde de blauw-grijze poes plotseling. Ach wat boeide het haar ook. "Doodgaan." mompelde ze stug. "Maak het maar snel af, ik ga hier niet weg tenzij je me vermoord. Dus volg je leader maar." mompelde ze iets zachter. Ze wou naar boven, naar haar ouders, naar haar broertje... Ze kon het niet meer. Darkshivering was waarschijnlijk aan het kijken naar haar, hoe ze leed van hem. Hij was zo lief eerst, waarom was zij zo dom. Zo dom geweest om zomaar de eerste de beste aan te nemen. Waarom was ze toen flirterig? Toen Oddeye... Toen Hawkscream... Haar kittens... Ze kon het allemaal niet meer aan! Haar leven had anders moeten worden, niet dit. Niet dit rare leven die ze niet gewild had.
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 22:44

Voorzichtig keek Darkclaw naar de poes. Ze leek er niet erg vrolijk uit. Hmm, hij had eigenlijk wel zin in een pleziertje, en verdrietige poezen waren makkelijker over te halen. Ookal had hij dat niet nodig, hij was een jonge, sterke en knappe kater, wie ging er nou niet voor hem liggen. Kort bekeek hij de poes. 'I have nothing to do with my leader' grijnsde hij zacht terwijl hij dichterbij stapte. 'Why would I kill such a beauty as you' sprak hij zacht voor hij voor haar ging zitten en haar blik probeerde te krijgen. Groene oog twinkelde licht terwijl de blauwe zijn zacht doffe kant hield terwijl zijn vacht irritant aan zijn lichaam plakte. 'Why would you want to die?' vroeg hij zacht, ookal boeide het hem eigenlijk echt niet zo veel.
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 17:01

'I have nothing to do with my leader' zei de kater grijnzend terwijl hij een stap dichterbij zette. 'Why would I kill such a beauty as you' zei de kater zachtjes terwijl hij voor haar ging zitten. 'Why would you want to die?' vroeg de kater vervolgens zacht. "Mijn hele leven is niets anders dan een hel.." fluisterde ze zachtjes. "Te beginnen met dat mijn ouders zijn vermoord en ik mijn broertje heb zien doodgaan..." vervolgde ze terwijl tranen haar ogen weer vulden. "Als apprentice werd ik verliefd op een kater, maar hij was door en door slecht... Hij.. Hij zei dat hij van me hield, maar ... Hij ging ook met andere poezen. Hij vroeg of ik mee ging naar de BloodClan, maar dat kon ik niet. Vanaf dat moment stalkte hij me. Hij kidnapte me en.." ze slikte even "Hij heeft me geprobeerd te vermoorden..." vervolgde ze zachtjes. "Toen ik zelfmoord wou plegen schoot een kater me te hulp.. Oh Oddeye..." murmelde ze waarna ze haar blauwe ogen sloot. "Hij was een schat, ik zag later pas in dat ik voorstelde dat ik op hem was. Hij was van SkyClan, het mocht niet... Ik raakte zwanger." zei ze waarna ze op haar lip beet. "Zodra de kits waren geboren leek ik even gelukkig, maar dat was ik niet. Ik verbrak de relatie met Oddeye, maar.." Waarom vertelde ze dit? Het vloeide gewoon allemaal uit haar. "Toen verging SkyClan. En Oddeye ging naar RiverClan. Ik vertelde mijn kittens de waarheid, maar ze werden boos. Ze keerde me de rug toe eerst. Oddeye is nooit meer langs geweest." sprak ze toen ietwat bitter. "Toen ze apprentice waren.. Toen werd mijn zoon bijna vermoord door zijn eigen mentor. Ik had hem overgenomen. Die stress, ik kan het niet meer aan. Ik kan niet meer zo leven. De kater van wie ik hou heeft al een partner. Ik heb alles verpest na onze laatste ontmoeting. Dit komt niet meer goed... Ik wil sterven!" Het laatste schreeuwde ze zowat naar de kater voor haar. Alles was er uit en ze begon weer te snikken. "Ik wil gewoon dood.." snikte ze zachtjes waarna ze zich op de grond liet vallen.

OOC: Goodluck with all tha text (A)
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:27

De zwarte kater deed behoorlijk zijn best om eruit te zien alsof hij luisterde, en het lukte hem behoorlijk. Tuurlijk was dit weer een zielig poesje met een of ander verleden waar ze maar niet overheen kon komen. Ze gingen zelfs terug naar haar apprentice tijd, wauw, die poes had echt problemen. Haar levensverhaal boeide hem echt niet, helemaal niets. Hij wou gewoon een beetje plezier maken. Ze was wel knap en mooi enzo, dat zeker, maar haar verhaal duurde zo lang. Toch bleef hij medelevend kijken. Iets met katers en Bloodclan ofzo. Wist hij veel. Hij wwas meer geinterreseerd in zijn eigen gedachtes, hoe het ging met zijn broertje of wat hij zelf gevangen had vandaag en waar het lag. Niet op wie die poes verlieft geweest was, welke problemen ze wel niet gehad had in haar zielige leventje. Wow, what ze had kittens. Well, hij hoefde niet met haat te leven dus dazt kwam goed. Hij had de kittens van zijn broer al overgenomen. En als ze in deze stemming bleef zou ze zichzelf toch van een kloof ofzo smijten dus later zou hij er ook geen last van krijgen. Rustig wachtte hij tot de poes klaar wat, dezelfde medelevende blik in zijn ogen, het hele verhaal door. Van het laatste stuk probeerde hij wat mee te krijgen zodat hij wel een reactie kon geven op haar. Hij stapte iets naar achter toen ze zowat begon te schreeuwen maar keek toen hij ze op de grond zakte, snikkend. Hij bekeek haar lichaam even een paar keer. Ze was echt mooi en hij kreeg zin om meteen op haar te duiken maar hij deed rustig aan. Zijn grote lichaam stapte naar haar toe en terwijl hij ging zitten, met zijn flank tegen de hare sloeg hij zijn staart om hem heen. 'Je wilt niet dood' zei hij zacht. hij boog naar haar kop. 'Je wilt dat je leven anders gaat, beter gaat. Dat kan' fluisterdee hij in haar  oor. Hij keek haar aan. Verdrietige poezen waren zo makkelijk. 'Het zal allemaal beter gaan waarneer je de goede kater hebt gevonden, het zal beter worden dan zei hij liefjes.
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 12:39

'Je wilt niet dood' zei de kater zacht tegen haar waarna hij voorover boog. 'Je wilt dat je leven anders gaat, beter gaat. Dat kan' fluisterde hij liefjes in haar oor, ze keek hem aan met haar betraande blauwe ogen. 'Het zal allemaal beter gaan waarneer je de goede kater hebt gevonden, het zal beter worden dan' zei hij lief tegen haar. "Maar... Liefde is tot nu toe oneerlijk tegen me.. Iedere keer weer..." murmelde ze zachtjes terwijl ze haar kopje liet zakken. De warmte van de kater was wel fijn in deze regen, het voelde even goed om uit te huilen, al was het een kater van een andere clan. Ze drukte zich nog een beetje meer tegen hem aan en sloot haar ogen voor een moment.
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 12:53

De gekleurde ogen, het blauwe en het groene keken naar haar blauwe ogen die door de tranen nog meer leken te glinsteren, het was best mooi om te zien. 'Het komt wel goed, ooit zal de goede komen, misschien eerder dan je denkt' zei hij voorzichtig en keek toe hoe ze dichterbij kwam liggen. Hij keek kort naar haar lichaam en snoof even, zo makkelijk. Hij boog zich voorover en likte troostend haar oor terwijl hij zijn voorpoot zacht optilde om die aan de andere kant van haar te zette zodat hij half boven haar stond. Enkel zijn flank lag nog tegen de hare.
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 14:23

'Het komt wel goed, ooit zal de goede komen, misschien eerder dan je denkt' zei hij voorzichtig. Toen hij haar oor troostend begon te likken begon ze zachtjes te snorren. Bedoelde hij eerder... zichzelf? Hij was wel een leuke, stoere kater, maar had ook een luisterend oor. Zou ze... zou ze het erop wagen? Toen ze haar ogen opende zag ze dat een voorpoot aan de andere kant van haar stond. Ze had geen idee waarom ze dit eigenlijk deed, maar ze ging goed liggen en hief haar achterste op, waarna ze met haar staart over de rug van de kater gleed.

{oh god, this typing was really hard lmao x'D}
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 16:08

Het snorren was een goed teken. Grijnzend keek hij naar haar toen ze goed ging liggen. Zo makkelijk, zo vreselijk makkelijk. De staart op zijn rug gaf hem toch echt een teken dat het goed was. Rustig likte hij haar nek waarna hij de nekvel stevig tussen zijn tanden klemde. Goed, hij kreeg zijn pleziertje. Hey nadat hij haar gehele geschiedenis had gehoord mocht het ook wel. Hij ging boven haar staan en liet zich langzaam zakken.

{ Well We all know what happens here, topic uit? xD }
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: She never slows down~ {&Darkclaw}   She never slows down~ {&Darkclaw} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: