|
|
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:17 | |
| hé nath, had slender niet ergens een topic slingeren voor inner? Ik denk er al een paar daagjes aan, of wel ben ik fout/nooit aangemaakt xD
Yeah people tell me to be spontanous ;p
--- Gaat ad slag met posten
soof, silver starling mss es? ze moet gewoon es een TC-er ontmoeten xD The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:18 | |
| Weekend<'3 ----- Deze week lustrum week van m'n school en vandaag was het lustrumdag. Leuke activiteiten. Vooral waterballonnen gooien naar de docenten.xD En de storm baan was ook erg leuk.^-^ |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:24 | |
| Hehe fijn ^^ *twijfelt nog steeds aan derzelf of ze het topic al eens gemaakt had* xD
Hmm ik mis die youtube audio player ;c The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:26 | |
| WHOO! Mijn cosplayjasvestding is grotendeels af |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:36 | |
| Uh srsly, m'n belangrijkste topic van allemaal en ik weet niet waarmee ik moet beginnen D: stomme inspi come back >3 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:42 | |
| Hehe thnx xd *pakt aan*
Rlly why moodswitch -.- urgh, ik probeer m'n vriend te helpen die het nogal moeilijk heeft nu, en dan dit, lekker tja, being numb -.- The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:51 | |
| Dude, ik wil ook Cherry Coke~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:52 | |
| Krijg je lekker niet (grapje hoor) IK CLAIM DEZE FLES CHERRY COLA VOOR MIJ ALLEEN EN NIEMAND KAN ME STOPPEN VAN HET WORDEN VAN EEN STUITERBAL >:33 |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 20:56 | |
| Iemand een idee wat er in Starclansnaam met mijn telefoon aan de hand is? Hij werkt nog helemaal (Als ik m bel hoor je gwn geluid) alleen het scherm staat op zwart en touch doet het niet meer xD Whyyy? || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:02 | |
| Angie, gooi hem op de grond ^^ Hehe kan ik wel doen met m'n telefoon, maar hij werkt nog steeds naar behoren xD The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:06 | |
| - Silvergale schreef:
- Angie, gooi hem op de grond ^^
Hehe kan ik wel doen met m'n telefoon, maar hij werkt nog steeds naar behoren xD Al geprobeerd xD || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:07 | |
| srsly :')
Isnt it great to be different <33 Yeah again xD The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:07 | |
| Gegeten. de school had trouwens een leuke afsluiting voor de vakantie Een brandoefening..... |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:09 | |
| Wij hebben dat gisteren gehad,ik had alleen mijn t-shirt aan(en natuurlijk een broek xd) maar het was wel koud! Mijn vriendin stond buiten in haar praktijkkledij waar bloed op zat(die hadden als vak slagerij en moesten een dier uitbenen). |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:16 | |
| Wat is nederland aan het doen haha
Staan gewoon achter tegen freaking Kazachstan. Dat word geek EK in 2016 hahahaha |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:18 | |
| Ik ben echt verliefd op het liedje Shinedown - For My Sake |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 okt 2014 - 21:20 | |
| Aa' klinkt vies ;2 hoewel tja... eig ben ik ook wel een sadist hoor ;p (vooral met huisspinnen dan xD)
Gepost! eindelijk, na een half uur op die post zitten kijken, is er tenminste toch een flutpost uitgekomen -.- urgh The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|