|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:00 | |
| derpy cat :'3 ik ga zometeen een beetje tv kijken ^⁻^ tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:02 | |
| Silhouetteheart huilt...Whitelion you did it! |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:05 | |
| Omg poor silly ;c Wacht maar, sil zal hem ooit wel nog onder z'n voeten poten geven xD
Verder op postronde ;p The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:06 | |
| Morgen is het weekend. Vrijdag, de dag die eindigt in een weekend. De dag waar ik altijd naar uitkijk.... |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:07 | |
| Go Assie Go!
Tja,Don't Wanna See Your Face, You Better Disappear The Fire's In Their Eyes And Their Words Are Really Clear
De relatie tussen Silhouette en Whitelion doet me een beetje aan Beat It denken. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:09 | |
| Yanthe, morgen heb ik tot 5en stage :/ en dan moet ik nog zo lang wachten op me bus -.- Aimee, omg love that song <33 heb het ook al es gebruikt voor de relatie's tussen m'n twee sibs (op ander forum) ^^ The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:10 | |
| Ik heb tot 5u school en dan moet ik nog naar m'n papa, maar dan is het wel weekend. ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:13 | |
| Wij hebben de vrijdag altijd om 14.40 gedaan, tenminste de ll'en die geen stage hebben, en dan zit ik daar te werken op stage tot 5 uur -.- da's echt urgh Gelukkig mogen wij die twee uren later starten, maar toch heb ik liever 2 uren eerder gedaan hoor The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:14 | |
| We hebben tot vijf over drie school en dan ben ik rond half vijf thuis. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:17 | |
| Wauw, elke dag? Wij eindigen elke maandag, dinsdag en donderdag om 16.30 en woensdag 11.55 ^^ Maar de woens-en donderdag starten we om 9.15 xD The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:21 | |
| Ik zit op een speciale school waar we met taxivervoer werken en die halen ook kinderen op de basisscholen op,dus... |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:26 | |
| Oow ^^ Ken ik ;p ik ben zo'n 2.5 jaar lang bij me thuis opgehaald en afgezet geweest met de bus van school ^^ nou ja, zeg maar 1.5 want m'n 2e jaar zat ik op internaat en da was een andere bus... Maar ben blij dat ik nu weg ben van die k'k school.. but yeah, helaas heb ik er (innerlijke) littekens aan over gehouden :/ Bijna klaar met posten met sil The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:29 | |
| Ik moet stoppen.
Ben morgenmiddag weer terug en aangezien ik volgende week vrij ben,kan ik wat actiever worden hier. Bye Guys |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:29 | |
| Bye c: slaapse ;3 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:41 | |
| Echt, ik ben helemaal klaar met bio ;-; DNA-moleculen, ribosomen, deoxyribose, celcylussen, genetische modificatie, echt it's all one bug blur now..
Well, nu nog proberen m'n wiskunde huiswerk te maken. Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:42 | |
| Daan, g'luck ^^
Phoe nog 3 of 4 topics te gaan met deze meid.. The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:43 | |
| Thanks Assie ;o
Well, I guess tot morgen dan maar weer ;-; Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 okt 2014 - 21:45 | |
| Slaapse iedereen ^^
Hehe nog en kwartiertje ;p But then I'm gonna make those trainings with snow en honey tonight ;p The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|