|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:29 | |
| Lianne: De logica, hé? ^-^
Ik wil een nieuwe kitten, ik heb een karakter in mijn hoofd, een idee, alles. Maar no way dat ik tijd heb om hem helemaal uit te gaan schrijven. Damnit.
Serieus, ik moet 960 Latijn woorden kennen + de grammatica + een klein gedeelte van de geschiedenis van griekenland. Those people are freakingg crazy. You may write me down in history with your bitter, twisted lies, You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.- .:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:35 | |
| @Linn; tegen wanneer? xD Sowieso een lijst opstellen van alle woorden en in delen leren :p & die geschiedenis kan je nog samenvatten denk ik? xD Goodluck iig :p
gelukkig hoef ik geen voc meer te kennen fioew |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| |
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:38 | |
| @Linn, succes ^⁻^'
tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:45 | |
| Wil iemand Wazzie en Juultje op een flyer zien? xd
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:46 | |
| @Linn; Aw dat is zo vervelend D: Goed plannen en rustig blijven! :p Goodluck, I know you can do it o3o |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Succes linn c:
--- Still sick -.- en het grootste probleem, vandaag viel nog mee omdat ik maar 3 uurtjes op school moest zijn, heb ik nog wat langer kunnen slapen, maar in de les viel ik ook voortdurend in slaap en had last van m'n hernia... Maar morgen hebben we minstens 4 uur studie (love this want dan kan ik tekenen ;p) en 1 uur met die stomme leerlingen vd andere klas, en de laatste 2 uren godsdienst met het grootste kr'p''l, terwijl ik nog steeds niet beter ben en nog hoofdpijn heb ;c The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:48 | |
| Thnx ^^ Uh vrijdag ook nog es stage -.- dat is het saaiste in de hele week... ik haat echt stage
Hehe omg silhouette in sharing tongues :') The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:53 | |
| Hehehehe, ooit al eens 17 stoffen bij wetenschappelijk naam op polaire volgorde van buiten geleerd in een kwartier - halfuur? *steekt langzaam hand op* ... Ik haat labo :c Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:55 | |
| Ach,wou eens raar doen.
Men,wat betreft rpg voel ik me geweldig.
-Men praat met me. -Men reageert op mijn topics. -Men kent m'n accounts. -Een van mijn katten krijgt een partner^^^^^^ -Een van me katten mag vechten met een Clanleader. -Ik kan elke dag actief komen. -Ik hoor er eindelijk bij. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:56 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 19:59 | |
| Yay! Over een week ben ik jarig c: (Waarom valt dit me nu pas op xD) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:03 | |
| Aimee, das toch leuk? Sws zijn er altijd wel mensen bij die met elkaar praten en/of posten ;p
Yush morgen naar de kraker, man dat wordt tijd want m'n hernia is weer niet meer te harden -.- *bladval=depressie:veel pijn :/* The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:21 | |
| *komt erachter dat ze nog een oningekleurde Sil x Sil tekening heeft xD*
Forest is mogelijk toch mijn fave poster xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:32 | |
| Hehe evy xD Zop ik ga weer aan de slag ;p
Hehe evy, btw niet slim van forest om het te vertellen van honey, op dit moment xD *verwacht maar een linkse van der ;p* The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:34 | |
| Ow what's up kiki?
Hehe was vandaag begonnen met een tekening van raven slender, maar werkelijk, het voorbeeld slaat nergens op xD
Uh ma zaagt weer dat ik weer te lang bezig ben -.- srsly ik heb like tot 18.30 liggen slapen, als dat te lang bezig is... The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:35 | |
| Daarom juist Assie. Hij is niet de meest snuggere hè xD
Ik moet pakken voor Portugal ~ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 okt 2014 - 20:37 | |
| Whut portugal?
Srsly why is iedere kat die speciaal is voor m'n acc's zo 'snugger' 0.0 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|