We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Je moest eens weten hoe vaak ik dat al beluisterd heb ;D
Ik ken deze versie beter als de echt (A)
Het is dan ook echt geweldig! Een stuk beter dan de orginele! (=
True story! Sorry, maar ik ben niet zo voor Demi Lovato (:
Ik ook niet :'3 Om een of andere reden zijn haar songteksten (zonder 'Let it go' gerekend ofc, die is niet van haar) wel mooi maar er is altijd wel iemand die ze veel beter kan zingen dan haar, zoals dit 12-jarige meisje ;D
Je moest eens weten hoe vaak ik dat al beluisterd heb ;D
Ik ken deze versie beter als de echt (A)
Het is dan ook echt geweldig! Een stuk beter dan de orginele! (=
True story! Sorry, maar ik ben niet zo voor Demi Lovato (:
Ik ook niet :'3 Om een of andere reden zijn haar songteksten (zonder 'Let it go' gerekend ofc, die is niet van haar) wel mooi maar er is altijd wel iemand die ze veel beter kan zingen dan haar, zoals dit 12-jarige meisje ;D
Dammit, kent iedereen dat als je klas doodstil is en je buik begint die rommelende geluiden te maken? Ik heb dat nu :')
Oh dat ken ik zo goed. Mijn buik is echt een lieverdje op dat gebied. Tijdens een proefwerk bijvoorbeeld, heerlijk gewoon. En dan ook van zo'n rare geluiden die je normaal niet hoort xD Buiken zijn pestkoppen, ik weet het.
You may write me down in history with your bitter, twisted lies, You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.