|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:07 | |
| - Thunderfeel schreef:
- Snowynight schreef:
- Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.
--- Nieuw sig want te lui voor een avatar. Pretty <3 Maar ik zie in de laatste zin ipv "Quiet" "Quet" staan *fluit onschuldig* Tsss, moet jij geen setje worden met Phantomfang?xD Nah, kidding, dank je ;p |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:07 | |
| thugh, wij hebben zo'n klote boek>.< dus als je spullen vergeet ofzo kom je erin. sta je er 2x in dan mag je vrijdag nog nakomen. Heb vrijdag altijd 5de,, Maar dat mens kan toch geen orde nemen. Dus je kan zo naar huis gaan als je zou willen C: ||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski|| |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:09 | |
| - Snowynight schreef:
- Thunderfeel schreef:
- Snowynight schreef:
- Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.
--- Nieuw sig want te lui voor een avatar. Pretty <3 Maar ik zie in de laatste zin ipv "Quiet" "Quet" staan *fluit onschuldig* Tsss, moet jij geen setje worden met Phantomfang?xD
Nah, kidding, dank je ;p Nog steeds? x'D NEVERRRRR Alsje haha |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:10 | |
| Gabs; waarom gaat diegene dan niet op internaat? De oudste leerling ih 7e, woont in Limburg, da's zo'n 3 uur reizen of zo aar school. Hij volgt dan ook stage daar in limburg ^^
Ik ben afsluiten, see yo later guys ;3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:12 | |
| Bo@ Geheugen van een olifant, geheugen van een olifant (A) |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| - Slenderstep schreef:
- Gabs; waarom gaat diegene dan niet op internaat? De oudste leerling ih 7e, woont in Limburg, da's zo'n 3 uur reizen of zo aar school. Hij volgt dan ook stage daar in limburg ^^
Ik ben afsluiten, see yo later guys ;3 Het is mbo bro Ik moet ook een uur reizen en er is geen internaat anders was ik dr zelf ook wel heen gegaan xD |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Ghehe xD
Ik heb maandag ook 2u later xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:14 | |
| @Babs; Geheugen van een goudvis hiero (A)
Meh, iig wil ik Heather nu gwn in ShadowClan houden, ik heb teveel aan der gehecht om der uiteindelijk de ShadowClan uit te gooien omdat ze zo ziek is ;__________;
What shall I do D: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:20 | |
| Wat je het beste vindt Bo c; |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:22 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:23 | |
| Denk dat ik der in SC hou, De Clan kan niet zonder optimistische Heather (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:23 | |
| |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:25 | |
| Oh en dankje Waz {Voor als je dit leest} voor het veranderen van Heather's naam <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:29 | |
| ik moet eigenlijk eens de eigenaren van mijn andere apprentices op gaan vissen om ook Flameclaw aan het werk te zetten xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:34 | |
| Flameclaw, long, long time ago <3 Hij was de bro van Honestheart, right? De partner van Lightheart xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:41 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:41 | |
| Ik ga maar eens slapen, zit morgen van 8:45 tot 21:00 op de uni vanwege een of andere cursus, dus heb de slaap wel nodigxD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|