Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Jeff
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:40

Ik reageer morgen ik moet nu off D:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:41

Jup xD
slender likes drama it seems ;p

Kiki, hehe thnx xd
eum hamburger chips? geef mij maar onion en hot 'n spicy xd

Nou bye ezz D:
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:43

en tijd om te kijken of ik ondanks mijn hummetje toch nog even mn mn heartymans kan kruipen <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Vg7cih
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:44

Morgen weer naar school ;c gelukkig start ik een uur later en heb ik dan nog maar 3 uurtjes ;p
Maar toch, weer met die achterlijke klasgenoten van me -.- uh ik haat hen
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:46

@Assie
lucky youuu!!
ik wil ook maar 3 uurtjes xD

Theme & Voice:

extra's:
Stilinski
Member
BADJAS MAX :')
67
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:48

Slenderstep schreef:
Morgen weer naar school ;c gelukkig start ik een uur later en heb ik dan nog maar 3 uurtjes ;p
Maar toch, weer met die achterlijke klasgenoten van me -.- uh ik haat hen

+1

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 20f6y6x
||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski||

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 9Q4zHFxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 5mYVNNKAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 Sj1xQksAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 S61vl6p
Strugglebug
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:48

*stress stress*
Morgen moet ik voor gym 2x afsluiten voor een cijfer: speerwerpen en nog een of andere balsport waar ik ook echt niks van bak. Dan ook nog een waarschijnlijke overhoring van de Duitse grammatica die ik niet in m'n kop krijg + een Engels luistertoets waar ik de concentratie niet voor ga hebben aan 't einde van de dag ..
*dies*

Well, ik ga maar eens wat doen I guess..

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 E9bCnW5
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:49

Gaby, well ik heb toch liever een uurtje eerder gedaan dan later te starten hoor. Donderdag ook al een uurtje later starten, en dat de rest van het jaar :/

En ik moet ook nog es een nieuwe agenda vragen want ik ben de mijne kwijt -.-
Stilinski
Member
BADJAS MAX :')
67
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:49

Strugglebug schreef:
*stress stress*
Morgen moet ik voor gym 2x afsluiten voor een cijfer: speerwerpen en nog een of andere balsport waar ik ook echt niks van bak. Dan ook nog een waarschijnlijke overhoring van de Duitse grammatica die ik niet in m'n kop krijg + een Engels luistertoets waar ik de concentratie niet voor ga hebben aan 't einde van de dag ..
*dies*

Well, ik ga maar eens wat doen I guess..

Rust,, gewoon rustig blijven morgen, dan concentreer je je wel c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 20f6y6x
||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski||

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 9Q4zHFxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 5mYVNNKAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 Sj1xQksAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 S61vl6p
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:52

Slenderstep schreef:
Gaby, well ik heb toch liever een uurtje eerder gedaan dan later te starten hoor. Donderdag ook al een uurtje later starten, en dat de rest van het jaar :/

En ik moet ook nog es een nieuwe agenda vragen want ik ben de mijne kwijt -.-

Nouja ik zit morgen dan van half 9 tot 10 over 4 xD
dinsdag heb ik maar 4 uur les, maar begin dan pas om kwart over 11(mag best iets eerder worden xD)

Maar op een woensdagje een paar uur minder zou ik best kunnen waarderen voor een keer.
Maar een uur later is toch niet zo heel erg of zit je juist tot heel laat op school?

Theme & Voice:

extra's:
Yu
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:53

Trusten peeps! Ik ga pitten!

What's more wrong - that I too wish to be great
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:54

Bye lore c:

Gabs, ik heb woensdag steeds 4 uren, behalve dit jaar dus... maar het is leuker om eerder gedaan te hebben dan om een uurtje later te starten, want de verbinding naar m'n school is ook niet altijd op tijd ;3
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:58

Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.

---
Nieuw sig want te lui voor een avatar.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Wg4KW7I
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:59

@Assie
hmm ja dat punt kan ik snappen maar soms moet je toch wel liever een keer willen uitslapen of niet?

Theme & Voice:

extra's:
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:00

Gabs, met één uurtje niet hoor ^^
Ik sta gewoon m'n normale uur op dan, en ga met m'n ma mee de woensdag... maar als het eens niet kan, dan tja, moet ik alsnog de bus pakken..
Met het vorige rooster hadden we donderdag 2 uren dat we vrij waren, maar met de bus was ik ook vaak te laat dan :/
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:01

@Assie
ahhhh xD
maar hoelang reis je naar school normaal?

Theme & Voice:

extra's:
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:04

Ik heb 5u op woensdag en mag vrijdag één uur later komen, dat is pas vervelend xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Iyhm36
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:05

met de bus, half uurtje op normale schooluren.
20' met een uurtje vrij, of als m'n ma me brengt 10' ^^
Het probleem die donderdagen waren dat er 4 bussen rijden in de gemeente, maar de vroegste/laatste eig om 10u kwam terwijl ik om 10.15 op school moest zijn, en dan stopt ie ih station..
En een bus vroeger was meteen al om 9.16 of zo

Yanthe, de 6e en 7e bij ons mogen maandag ook 2 uur later komen xD das mss nog leuk omdat dan maandag is, but still, zou ik liever een uurtje eerder gedaan hebben..
Thunderfeel
Member
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:05

Snowynight schreef:
Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.

---
Nieuw sig want te lui voor een avatar.

Pretty <3 Maar ik zie in de laatste zin ipv "Quiet" "Quet" staan *fluit onschuldig*

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7g0wbbS
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 22:07

@Yanthe
ignore mijn pb aub xD

@Assie
hmm das nog best wel lekker xD
ik heb iemand in de klas die reist gewoon 2 uur

Theme & Voice:

extra's:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: