|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:40 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:41 | |
| Jup xD slender likes drama it seems ;p
Kiki, hehe thnx xd eum hamburger chips? geef mij maar onion en hot 'n spicy xd
Nou bye ezz D: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:43 | |
| en tijd om te kijken of ik ondanks mijn hummetje toch nog even mn mn heartymans kan kruipen <3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:44 | |
| Morgen weer naar school ;c gelukkig start ik een uur later en heb ik dan nog maar 3 uurtjes ;p Maar toch, weer met die achterlijke klasgenoten van me -.- uh ik haat hen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:46 | |
| @Assie lucky youuu!! ik wil ook maar 3 uurtjes xD
|
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:48 | |
| - Slenderstep schreef:
- Morgen weer naar school ;c gelukkig start ik een uur later en heb ik dan nog maar 3 uurtjes ;p
Maar toch, weer met die achterlijke klasgenoten van me -.- uh ik haat hen +1 ||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski|| |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:48 | |
| *stress stress* Morgen moet ik voor gym 2x afsluiten voor een cijfer: speerwerpen en nog een of andere balsport waar ik ook echt niks van bak. Dan ook nog een waarschijnlijke overhoring van de Duitse grammatica die ik niet in m'n kop krijg + een Engels luistertoets waar ik de concentratie niet voor ga hebben aan 't einde van de dag .. *dies*
Well, ik ga maar eens wat doen I guess.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:49 | |
| Gaby, well ik heb toch liever een uurtje eerder gedaan dan later te starten hoor. Donderdag ook al een uurtje later starten, en dat de rest van het jaar :/
En ik moet ook nog es een nieuwe agenda vragen want ik ben de mijne kwijt -.- |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:49 | |
| - Strugglebug schreef:
- *stress stress*
Morgen moet ik voor gym 2x afsluiten voor een cijfer: speerwerpen en nog een of andere balsport waar ik ook echt niks van bak. Dan ook nog een waarschijnlijke overhoring van de Duitse grammatica die ik niet in m'n kop krijg + een Engels luistertoets waar ik de concentratie niet voor ga hebben aan 't einde van de dag .. *dies*
Well, ik ga maar eens wat doen I guess.. Rust,, gewoon rustig blijven morgen, dan concentreer je je wel c: ||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski|| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:52 | |
| - Slenderstep schreef:
- Gaby, well ik heb toch liever een uurtje eerder gedaan dan later te starten hoor. Donderdag ook al een uurtje later starten, en dat de rest van het jaar :/
En ik moet ook nog es een nieuwe agenda vragen want ik ben de mijne kwijt -.- Nouja ik zit morgen dan van half 9 tot 10 over 4 xD dinsdag heb ik maar 4 uur les, maar begin dan pas om kwart over 11(mag best iets eerder worden xD) Maar op een woensdagje een paar uur minder zou ik best kunnen waarderen voor een keer. Maar een uur later is toch niet zo heel erg of zit je juist tot heel laat op school? |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:54 | |
| Bye lore c:
Gabs, ik heb woensdag steeds 4 uren, behalve dit jaar dus... maar het is leuker om eerder gedaan te hebben dan om een uurtje later te starten, want de verbinding naar m'n school is ook niet altijd op tijd ;3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:58 | |
| Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.
--- Nieuw sig want te lui voor een avatar. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:59 | |
| @Assie hmm ja dat punt kan ik snappen maar soms moet je toch wel liever een keer willen uitslapen of niet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:00 | |
| Gabs, met één uurtje niet hoor ^^ Ik sta gewoon m'n normale uur op dan, en ga met m'n ma mee de woensdag... maar als het eens niet kan, dan tja, moet ik alsnog de bus pakken.. Met het vorige rooster hadden we donderdag 2 uren dat we vrij waren, maar met de bus was ik ook vaak te laat dan :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:01 | |
| @Assie ahhhh xD maar hoelang reis je naar school normaal? |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:04 | |
| Ik heb 5u op woensdag en mag vrijdag één uur later komen, dat is pas vervelend xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:05 | |
| met de bus, half uurtje op normale schooluren. 20' met een uurtje vrij, of als m'n ma me brengt 10' ^^ Het probleem die donderdagen waren dat er 4 bussen rijden in de gemeente, maar de vroegste/laatste eig om 10u kwam terwijl ik om 10.15 op school moest zijn, en dan stopt ie ih station.. En een bus vroeger was meteen al om 9.16 of zo
Yanthe, de 6e en 7e bij ons mogen maandag ook 2 uur later komen xD das mss nog leuk omdat dan maandag is, but still, zou ik liever een uurtje eerder gedaan hebben.. |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:05 | |
| - Snowynight schreef:
- Daan@ Ik heb met Psychologie geleerd, dat als je teveel druk gaat maken dat als je dingen niet lukt, dat je hoofd dan op slot raakt en dat je dan nog minder leert.. Dus de eerste stap is rustig blijven. Als het niet helemaal lukt, focus je dan op schade beperking. Wat kan je sowieso nog doen en wat lukt het makkelijkste? Denk niet: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een zo hoog mogelijk cijfer haal? Denk: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de schade zoveel mogelijk beperk. Vergeet niet dat gym sowieso heel erg onbelangrijk is. ^-^ Take a deep breath, everything passes and everything will be fine.
--- Nieuw sig want te lui voor een avatar. Pretty <3 Maar ik zie in de laatste zin ipv "Quiet" "Quet" staan *fluit onschuldig* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 22:07 | |
| @Yanthe ignore mijn pb aub xD
@Assie hmm das nog best wel lekker xD ik heb iemand in de klas die reist gewoon 2 uur |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|