As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:15 Aah damn Silhouette maakt het silver echt moeilijk >3 Nou ja, posten ook alweer
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:17 I love Slens new os Assie ^-^*Mss ben ik laat maar nah la xD*
Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight
Aurora Borealis 987 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:17 Snowcrystal schreef: okee nog even en ik explodeer ik word soms zo moe van mensen Ik weet precies wat je bedoeld.
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:21
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:22 Ezz, thnx xd Ooh damn der speelt zo een liedje van een artiest die ik ken, maar niet op der naam kan komen D: Aimee, tja :/ ze zal wel moeten leren leven met die awkwardness van hem xd
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:23
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:24 ;; Assie Is Slender boos als Ace straks tegen haar uitvalt (a) Waarschijnlijk krijgt ze een snauw van hem xD *loves evill Ace*
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:25 James, jup ^^ héhe she's still pissed off door mary dus tja xd Ok ja, blijkbaar was het evanescence ;3
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:26 Ik ga stoppen. Trusten luitjes! @Gabs,ik heb ontzettend veel huiswerk opgekregen en daarnaast is mijn reputatie hier blijkbaar elke dag actief(maar kan soms ook wel eens verdwijnen) @Iedereen in het Windclan needs some sexyness like me,zouden jullie ook af en toe op mij kunnen wachten,anders kan ik het niet meer bijbenen. Wel,nogmaals trusten!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:26 Bye aimee c: En ja, ik zal wel trager aandoen nu ^^ *gaat weer verder met postronde*
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:30 Silhouetteheart schreef: Ik ga stoppen. Trusten luitjes!@Gabs,ik heb ontzettend veel huiswerk opgekregen en daarnaast is mijn reputatie hier blijkbaar elke dag actief(maar kan soms ook wel eens verdwijnen) @Iedereen in het Windclan needs some sexyness like me,zouden jullie ook af en toe op mij kunnen wachten,anders kan ik het niet meer bijbenen. Wel,nogmaals trusten! Ik heb alleen een opdracht maar totaal geen zin en ik word naarmate een gesprek vordert alleen maar meer pissed om various reasons.
Alleen die opdracht hoeft na de vakantie pas ingeleverd te worden dus tenzij iemand anders een topicje wil ga ik me op werk richten
392 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:30 Assie; Maar Mary mag Jeff XD Daarom verdedigt ze hem ^^
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:34 Mary en Jeff zijn goede maaties whoo okno mss *switch naar jeff*
Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:34 This has been a while. x'D *Posting omdat ik me m'n setje niet kan herinneren*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:34 Lore;; ah ik wilde slender eig onverschillig laten dat ze moord, maar een kwade slender wilde ik ook wel es xd dus tja ;p Hehe mss doe ik haar wel wat meer aan dan woede xd als ze kwaad zal worden op forest omdat z'n partner van windclan komt, hehe, heb ik al een leuk ideetje met der ;p Maar ik ga proberen posten ezz, post op da topic ;p
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Ez 916 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:37
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:38 Ow srsly was me nog nie opgevallen dat daunt ook gereageerd had xD jup die ja xd
392 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 21:40 Dit wordt een leuk drama XD
Kiki 1621 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic