|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 9:43 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 9:43 | |
| Ik heb vanavond een schoolfeest en ik zit nu bij L&A en maak een leuk setje xD |
|
| |
Call me San Or Wolfie 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 9:47 | |
| Ik heb vanavond een schoolfeest en ik zit nu bij L&A en maak een leuk setje xD
@ Paty time leuk een school feest :3 ik had dat ook een keer en toen ik aankwam bleek het niet die dag te zijn maar een week erna x.x xD silly me Cąŋ γσų ∱ïŋđ ŧɧε þąŧɧ σ∱ ŧɧε ƈℓσ√εŗ? |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 9:49 | |
| Het is echt rustig op mijn werk vandaag. Heel veel collega's zijn vrij of werken thuis. Dus zijn er maar wat andere collega's op de kamer komen zitten, ook gezellig =D . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 10:02 | |
| Blubb, ik weet niet wat ik wil doennnn |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 10:04 | |
| Ondetussen even verder gaan met Tigerkit's voorstel topic. I really love his warrior name <3 Tigershade |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 10:18 | |
| Dat is inderdaad een leuke warriorname c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 11:18 | |
| Uh best leuk dat ik vandaag mag thuis blijven c: maar ik ben nog steeds niet 100% mezelf :/ |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:02 | |
| Voor het eerst ben ik blij dat ik nog niet naar huis hoef, 'tis niet al te lekker weer. [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:25 | |
| Nee het is inderdaad niet echt lekker weer... Al is het hier nu droog. Ik hoop dat dat even zo blijft, aangezien we meestal over 5 minuten een rondje gaan lopen, maar dat is niet zo lekker in de regen XD . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:27 | |
| Hehe volgens mij gaat het starks stormen als ik het zo hoor in utrecht hoor je al donder en zo gelukkig hoef ik vandaag nergens heen -Sterkte mensen die naar buitem moeten . Cąŋ γσų ∱ïŋđ ŧɧε þąŧɧ σ∱ ŧɧε ƈℓσ√εŗ? |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:31 | |
| DX nu regent het en hagel man het gaat er echt hard aan toe buiten x.x Cąŋ γσų ∱ïŋđ ŧɧε þąŧɧ σ∱ ŧɧε ƈℓσ√εŗ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:32 | |
| @Otterflight
Sterkte mied! Cąŋ γσų ∱ïŋđ ŧɧε þąŧɧ σ∱ ŧɧε ƈℓσ√εŗ? |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:38 | |
| Ik denk dat mn ma vergeten is dat ik thuis ben xD I mean, normaal roept ze als ze thuis komt, en nu niet. En zojuist ging ze naar haar kamer op zolder en passeerde mn kamer en kwam niet eens kijken of iets zeggen of zo xD
*nomt verder op speculaas en post verder* |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:41 | |
| Ik denk dat mn ma vergeten is dat ik thuis ben xD I mean, normaal roept ze als ze thuis komt, en nu niet. En zojuist ging ze naar haar kamer op zolder en passeerde mn kamer en kwam niet eens kijken of iets zeggen of zo xD
@Slender Dat gebeurt bij mij zo vaak XD een keer stond ik recht voor haar neus en nog steeds zag ze me niet..Light het aan mij ben ik ontzichtbaar geworden ofzo x.x xD Cąŋ γσų ∱ïŋđ ŧɧε þąŧɧ σ∱ ŧɧε ƈℓσ√εŗ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 okt 2014 - 12:43 | |
| Rebecca;; jup ^^ maar ik heb denk ik iets aan mn rechter kies of zo want hij doet pijn als ik er mee kauw :/ gisteren teveel van die gesuikerde snoepen gegeten xD
Hier boven;; omg haha da gebeurt dus bij mij op school ;3 ik ben letterlijk onzichtbaar voor hen ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|