|
|
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:28 | |
| - Frostfang schreef:
- Glacierfall, ik heb met de RC x TC fight jou aangevallen :3
Ik reageer meteen! c: En je mag Herbert of Her zeggen hoor ^^ ---- - Spider schreef:
- Glacierfall schreef:
- Aaaaaaaaaaaaaah, wiskunde is verwarrend D:
Stomme combinatiemethode :c G'luck ;c Wij hebben volgende week maandag opnieuw een toets van wiskunde terwijl we geen wiskunde krijgen xD bedrijfsbeheer ;p Brrrrr, toetsen van wiskunde... xD Swanpaw ;; Glacierfall |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:29 | |
| Mensen? Zou het een leuk idee zijn als er een soort kitten event komt voor tijdens het RC x TC gevecht? In TC? |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:30 | |
| - Glacierfall schreef:
- Frostfang schreef:
- Glacierfall, ik heb met de RC x TC fight jou aangevallen :3
Ik reageer meteen! c: En je mag Herbert of Her zeggen hoor ^^
----
- Spider schreef:
- Glacierfall schreef:
- Aaaaaaaaaaaaaah, wiskunde is verwarrend D:
Stomme combinatiemethode :c G'luck ;c Wij hebben volgende week maandag opnieuw een toets van wiskunde terwijl we geen wiskunde krijgen xD bedrijfsbeheer ;p Brrrrr, toetsen van wiskunde... xD Dat jah xD gelukkig mogen we onze rekenmachine gebruiken xD het gaat over de exclusieve en inclusieve BTW bij de BTW voegen -.- begrijpelijk als je het niet snapt xd Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c: |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:30 | |
| - Tigerkit, schreef:
- @Gabs: Geen enkele kat is beter dan mentor Rowan >3
Ohhh dacht het nie xD Althans zo is hij van geest niet dat het hem veel uitmaakt xD Maar jij had Hopekit/paw toch? |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:32 | |
| - Floodkit schreef:
- Mensen? Zou het een leuk idee zijn als er een soort kitten event komt voor tijdens het RC x TC gevecht? In TC?
Kittens die Riverclanners aanvallen? xD @Assie, dat heb ik gelukkig nog niet gezien ;p Swanpaw ;; Glacierfall |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:35 | |
| - Glacierfall schreef:
- Floodkit schreef:
- Mensen? Zou het een leuk idee zijn als er een soort kitten event komt voor tijdens het RC x TC gevecht? In TC?
Kittens die Riverclanners aanvallen? xD
@Assie, dat heb ik gelukkig nog niet gezien ;p Nee gekkie xD Gewoon, dat ook de kits en queens hebben gehoord van het gevecht met RC en dat ze gewoon helemaal in spanning zitten enzo ~ Dit had ik eens bedacht omdat Babs vroeg of je met kittens mocht posten in de gevechten tussen Clans. Toen zei Waz nee en toen dacht ik: Ja maar je kunt het wel in een ander topic doen :3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:38 | |
| - Floodkit schreef:
- Glacierfall schreef:
- Floodkit schreef:
Kittens die Riverclanners aanvallen? xD
@Assie, dat heb ik gelukkig nog niet gezien ;p Nee gekkie xD Gewoon, dat ook de kits en queens hebben gehoord van het gevecht met RC en dat ze gewoon helemaal in spanning zitten enzo ~ Dit had ik eens bedacht omdat Babs vroeg of je met kittens mocht posten in de gevechten tussen Clans. Toen zei Waz nee en toen dacht ik: Ja maar je kunt het wel in een ander topic doen :3 Birchkit ziet zo'n super-kitten-babbel-topic wel zitten :3 Swanpaw ;; Glacierfall |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:39 | |
| |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:39 | |
| Well, ik ga het gewoon openen ~ En dan zien we wel wie er reageert xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:41 | |
| Hmm ik wil wat meer leven in m'n BC'ertjes, maar heb geen zin om te posten met hen :') Hoewel Spi zojuist lekker postte ;p The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:48 | |
| |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:49 | |
| - Whisperwind schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ohhh dacht het nie xD Althans zo is hij van geest niet dat het hem veel uitmaakt xD
Maar jij had Hopekit/paw toch? Gehehe. Nee, ik heb gee Hopekit/paw ^^ |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:50 | |
| - Tigerkit, schreef:
- Whisperwind schreef:
- Tigerkit, schreef:
Ohhh dacht het nie xD Althans zo is hij van geest niet dat het hem veel uitmaakt xD
Maar jij had Hopekit/paw toch? Gehehe. Nee, ik heb gee Hopekit/paw ^^ Dan moet ik gaan uitvogelen van wie die henk wel is xD |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:51 | |
| - Whisperwind schreef:
- Damn ik ben blond xD
+1 ||Raggedpaw||Specklepaw||Narrowkit||Stilinski|| |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:53 | |
| - Stilinski schreef:
- Whisperwind schreef:
- Damn ik ben blond xD
+1 HIGHFIVEE!! hmm ben een beteje hyper |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:54 | |
| MEH IS OOK BLOND *TRIPLEE HIGH FIVE*
Everybody covers my pride ;-; |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 21:59 | |
| Me too nou ja dark blonde >D Hehe leuk gesprek met de jongen uit portugal ^^ *gaat ouders vragen om es naar daar te gaan op vakantie xd* Moet afsluiten ;c bye guys en tot zo The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 22:01 | |
| Byee Assie c:
Iemand topic'je met Hazel? I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 22:02 | |
| Gaby, ik reageer morgen op het Birch x Thunder topic :3 Nu ga ik slapen, slaapwel allemaal ^^ Swanpaw ;; Glacierfall |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 okt 2014 - 22:03 | |
| @Her No problemm Thunder is amused dus best leuk om mee te posten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |