We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Thanks! <'3 Damn. Mijn wekker die ik gekocht heb doet het niet. En de batterijen heb ik er al in gedaan en dat dingetje is er al uit. En ik snap het niet. Want ook de off / on knop staat op on en de wijzers staan al goed. Hm.
:Fancy af:
-
-
Snowkiller
Member
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
CAT'S PROFILE Age: x Thirty-Nine Moons x Gender: Rank:
Thanks! <'3 Damn. Mijn wekker die ik gekocht heb doet het niet. En de batterijen heb ik er al in gedaan en dat dingetje is er al uit. En ik snap het niet. Want ook de off / on knop staat op on en de wijzers staan al goed. Hm.
Hmm Ik ga gauw een topic met spider aanmaken, zn laatste trainingstopic ;c Stiekem wil ik graag nu al bekend maken wie ik zal kiezen, but I said the 8 oct xD
Uh ik word dan toch beter ><
The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hell
Jamie (of iemand anders); Je hebt toevallig geen zin om nog ergens te posten? Because I need someone to tell Shrew that my cat is pregnant of a Windclan-cat *kuch* Whitelion *kuch* https://www.warriorcatsnl.com/t20273-guilty-of-treason