Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 5 okt 2014 - 21:11 | |
| Roll the cursed dice. Walk with your pawn. Now you may roll twice. Don't go back,go on. Go on, go on. Play my game. It's will give you fame.Silhouetteheart heeft al vanaf jonge leeftijd een haat jegens zijn clangenoten ontwikkeld,omdat hij vond dat hij genegeerd werd. Hij wil al tijden wraak en daar gaat hij nu ook voor. Silhouetteheart heeft Silvergale ontmoet(toen nog Silverpaw) en samen spraken ze af bondgenoten te zoeken. De twee zouden samen de macht kunnen overnemen met de juiste bondgenoten. Silhouetteheart gaat hier dan eindelijk met volle moed tegen aan en dringt Shadowclan in om daar zielen te kunnen vinden die hij kan overhalen. Soms loopt hij de verkeerde tegen het lijf en moet hij een leugentje om bestwil vertellen. Ook maakt hij kennis met Rogues en Bloodclan. Zodoende lukt het hem om zijn bondgenoten te verzamelen.
Maar daar blijft het niet bij,hij krijgt namelijk een 'vriend'. Dit zal in zijn eigen clan zijn.Sinds Silhouetteheart zich bij de Warriors heeft aangesloten zal hij ook met hun omgaan en een van die Warriors heeft een soort genegenheid voor de Young Warrior. Hij/zij wilt vrienden worden en heeft niet door wat Silhouetteheart in werkelijkheid is. Silhouetteheart,die niet echt gewend is aan gezelschap,laat het twijfelend toe. Al vlug jaagt en praat hij vaak met zijn vriend,al ziet Silhouetteheart hem/haar niet echt als een vriend,eerder als een idioot die graag met hem omgaat en hij accepteert de plotseling gezelschap. Langzaam maar zeker gaat hij die vriend ook zien als een echte vriend. Verder zien we nog wel...
Dus ik zoek hierbij Bondgenoten/manipuleerbare katten of Vijanden(het liefst Windclan,Shadowclan,Bloodclan en Rogue)voor vijanden mag alles en een vriend.
Voor Bondgenoot of Vijand vraag ik niet veel voorwaarden;
Actief Duidelijke rol
Lijstje - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Echte naam:[/b] [b]Rol:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Waarom:[/b] [b]Extra:[/b]
Voor de Vriend heb ik wel wat meerder voorwaarden,mag nog steeds niet veel.
Actief Het liefst een beetje naïef/dommig Is vreemd genoeg dol op Silhouetteheart Komt er voorlopig niet achter zijn ware aard(mag natuurlijk wel twijfelen soms Warrior
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Echte Naam:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Why:[/b] [b]Extra:[/b]
Het mogen al bestaande en nieuwe accounts zijn,geld ook voor de vriend.
Bondgenoten: -
Gemanipuleerd: -
Vijanden -
Vriend -
Wie interesse heeft kan het laten weten!
Bonjour, Aimée. |
|
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 5 okt 2014 - 21:46 | |
| Naam: Demon Echte naam: Angie Rol:vijand Karakter: Evil, woede aanvallen en, you know: A Demon >3 Waarom: Omdat Demon evil is en vijanden nodig heeft Extra: Nope |
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 5 okt 2014 - 21:52 | |
| Naam:Snowkiller Echte naam: Gabs Rol: Vijand Karakter: kill, strategische denker, draait niet weg van een beetje bloed en duister Waarom: Omdat ik awesome ben xD En omdat Snowkiller gewoon eens lekker anderen moet hebben om tegenin te kunnen Extra: Snow kan weten dat Silhouetteheart(toen nog paw) Battlepaw heeft geterroriseerd op RC territoria
|
|
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 5 okt 2014 - 21:59 | |
| Because I couldn't resist it
Hierbij een lijstje voor beide rollen c:
Naam: Beatingpaw Echte Naam: Assie Karakter: Verlegen omdat hij vaak gepest word (hij gedraagt zich als een kattin omdat hij geen kater wil zijn), maar een goede; schuwe/verlegen; vriend eens je tot hem door dringt. Motivatie: Het lijkt me wel leuk om Beating een 'vriend' te geven, en meer drama in z'n leven >3 Why: Zie motivatie ^ Extra: Beating word niet graag een kater genoemd ^^ en hij heeft een vrouwen stem ;p
Naam: Indina Echte naam: Assie Rol: Bondgenoot Karakter: Ze is een echte sluwe vos, ze zal zich voor doen als een heel vriendelijke kattin, of soms juist tegenwerken, maar eig is ze een door de wol geslepen moordenares die alle informatie die ze ontvangt onmiddellijk door speelt. Waarom: Dina moet actief, en dit lijkt me echt heel leuk. Extra: |
|
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 12 okt 2014 - 17:05 | |
| Laat I know.
Wat betreft vijanden en bondgenoten is iedereen geaccepteerd.
@Assie,ik moet helaas Beatingpaw weigeren,ten eerste omdat hij een Apprentice is en daarnaast ben ik van plan om de vriend(zoals ik je al gepm't had) waarschijnlijk de liefde tussen Silver en Silhouette te laten ontdekken. We kunnen hierover natuurlijk nog overleggen. |
|
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} zo 12 okt 2014 - 17:16 | |
| Naam:Cindertalon Echte Naam: Amy Karakter: Cindertalon is een naïeve en rustige poes. Ze is erg aardig en zacht naar katten van haar Clan toe. Ze kan vrij goed met katten omgaan en is erg sociaal. Ze is nog jong en heeft nog niet zoveel ervaring in verband met het warriorschap. Ze respecteert de krijgerscode en zal met haar leven voor de Clan vechten. Motivatie: Cindertalon ligt helaas wat te verstoffen,en dit lijkt me wel leuk voor haar,deels omdat ze actiever kan worden en langs de andere kant kan ik ook meteen iets met haar doen. Why: Het is een leuke verhalenlijn,en Cindertalon moet actief worden. Extra: x |
|
| Onderwerp: Re: Play my game.{GZ Bondgenoten en vriend} | |
| |
|