|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:04 | |
| Muhuwhhahahaha xD slaap lekker (a) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Emms 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:05 | |
| sleep well allemaal :DD
Hier is het nog steeds tijd voor internet<'3 Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:06 | |
| Slaaplekker allemaal ^^
Zou het achtervoegsel -scale mogen? :3 - ~x~:
Huidige ava door Bo-2 en os door Quinty, thank you x Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnstar PM's naar Dawnstar please!Drawing by Hanna (zonder de h op het eind xD) Os by Bo-2
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Ik ben een wifi battle op Pokémon X met Denise aan het doen. Hoeveel ongeluk kan een mens hebben echt waar ;0; |
|
| |
| |
| scale betekent van alles, kan schaal betekenen maar ook schub van een vis dus volgens mij wel |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:07 | |
| Babs, ga weg met die toxic xD [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:08 | |
| - Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- alle quotes haha:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Well. Ik was begonnen aan een forum, maar heb nu na hard te hebben geworsteld met de rand en met de lay out geen zin meer.
Awh, dat is jammer. In een forum kruipt veel moeite, misschien moet je iemand vinden die je helpt dan heb je misschien meer motivatie? ^^ Ja misschien wel ja haha. Naja, ik weet niet goed of er interesse is in het onderwerp, maar ja. Ik zie wel xD Inderdaad, je kan altijd proberen maar ik ben er zeker van dat het aanslaat hihi c: Ik wens je succes ermee! ^^ Naja, het probleem is dat ik er eigenlijk toch niet mee verder wil, aangezien ik er geen tijd voor heb, maar ik weer eens in een inspiratie-momentje zat besloot ik wat te maken haha :') - Damn. Ik luister weer sad muziek en al die herinneringen die meteen opkomen. haha.
Ik ben zo ook eens een forum begonnen, nou het bestaat eigenlijk nog maar het is zeg maar half af :'3 Maar ik vind het zo zonde om het te verwijderen, wie weet ga ik er ooit mee voort ^^
Als het over honden gaat maak je mij echt heel blij Ja het is indd wel zonde ja ^^ Ik verwijder het ook niet, maar ik denk dat het wat in de vergetelheid gaat raken haha ;p Maar ja, succes voor als je ermee verder gaat! Haha, dankjewel c: Er schiet me iets te binnen van een hondenforum en jouw naam zegt me daar iets van. Maar ik kan helemaal fout zijn hoor xD Het forum noemde denk ik Born to Jump... Oh staph xD Toen was ik nog best wel een noob :') Wait, zullen we anders over gaan op pm voor we dit onderspammen? :'D Haha, super idee (; Ik kan wel wat traag antwoorden omdat ik op mijn gsm zit ^^" |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:09 | |
| - .Ashkit schreef:
- Babs, ga weg met die toxic xD
Ga weg met die Paralysis D: Ik geloof dat m'n Aegislash niet eens 1 keer heeft kunnen aanvallen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:10 | |
| |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:10 | |
| - Slatekit schreef:
- .Ashkit schreef:
Ga weg met die Paralysis D: Ik geloof dat m'n Aegislash niet eens 1 keer heeft kunnen aanvallen x'D Een keer :'D maar dat was een Kings shield xD [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:16 | |
| - .Ashkit schreef:
- Slatekit schreef:
- .Ashkit schreef:
Ga weg met die Paralysis D: Ik geloof dat m'n Aegislash niet eens 1 keer heeft kunnen aanvallen x'D Een keer :'D maar dat was een Kings shield xD Well, je hebt eerlijk gewonnen xD WEll done ;p |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:16 | |
| - Slatekit schreef:
- .Ashkit schreef:
- Slatekit schreef:
- .Ashkit schreef:
Ga weg met die Paralysis D: Ik geloof dat m'n Aegislash niet eens 1 keer heeft kunnen aanvallen x'D Een keer :'D maar dat was een Kings shield xD Well, je hebt eerlijk gewonnen xD WEll done ;p Gehehe xD nog een trade ofzo doen? [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:29 | |
| Boo, heb jij pokemon X of Y? Ik verveel me ook namelijk xD [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:30 | |
| en tumblr begint m te haten, stille hint van tumblr dat ik moet slapen
so goodnight breh's <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:32 | |
| Chriss@ Mijn reacties wilde je live niet horen hoor. x'D |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:33 | |
| - Slatekit schreef:
- Chriss@ Mijn reacties wilde je live niet horen hoor. x'D
Ik weet nu al dat je volop aan het tieren was :') maar nog traden ofzo? Anders ga ik dood van verveeldheid [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:34 | |
| I made two dreamcatchers al by myself *really proud* Mss moest ik eens gaan posten xD The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|