|
|
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:46 | |
| *puts feelsong in sig* Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin- Important Stuff:
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:47 | |
| - Slatekit schreef:
- Ik heb in 3 dagen 223 bladzijden samengevat (En vertaalt, want mijn boek is engels xD), ik vind dat ik trots op mezelf mag zijn. :'D
Dudddeee en je leeft nog? |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:48 | |
| Toen moest je wachten op een bericht Waz voordat het gevecht verder kan gaan xD - ~x~:
Huidige ava door Bo-2 en os door Quinty, thank you x Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnstar PM's naar Dawnstar please!Drawing by Hanna (zonder de h op het eind xD) Os by Bo-2
|
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:48 | |
| Ik ga Dapple z'n apprentice in het kamp laten, bij de geddachten dat hij jonge katten haat en dat er al genoeg apprentices zijn die hem in gevaar kunnen brengen.
Vixen oet nog oppassen voor hem ^^ Al weet ik niet hoe Dapple het gaat doen in zo'n gevecht, als er leerlingen aan te pas komen x3 "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:50 | |
| Want met je laptop onder je dekens posten si totally legit :'D
Zo postronde Mary, eerst even Whirl afmaken~ |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:52 | |
| Ik ga maar eens slapen, welterusten iedereen! - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:52 | |
| - Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Well. Ik was begonnen aan een forum, maar heb nu na hard te hebben geworsteld met de rand en met de lay out geen zin meer.
Awh, dat is jammer. In een forum kruipt veel moeite, misschien moet je iemand vinden die je helpt dan heb je misschien meer motivatie? ^^ Ja misschien wel ja haha. Naja, ik weet niet goed of er interesse is in het onderwerp, maar ja. Ik zie wel xD Inderdaad, je kan altijd proberen maar ik ben er zeker van dat het aanslaat hihi c: Ik wens je succes ermee! ^^ Naja, het probleem is dat ik er eigenlijk toch niet mee verder wil, aangezien ik er geen tijd voor heb, maar ik weer eens in een inspiratie-momentje zat besloot ik wat te maken haha :') - Damn. Ik luister weer sad muziek en al die herinneringen die meteen opkomen. haha. Ik ben zo ook eens een forum begonnen, nou het bestaat eigenlijk nog maar het is zeg maar half af :'3 Maar ik vind het zo zonde om het te verwijderen, wie weet ga ik er ooit mee voort ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:53 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Slatekit schreef:
- Ik heb in 3 dagen 223 bladzijden samengevat (En vertaalt, want mijn boek is engels xD), ik vind dat ik trots op mezelf mag zijn. :'D
Dudddeee en je leeft nog? ..Half ;x; |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Urgh, eigenlijk moet ik nu ook weg. D:
byee & tot morgen x "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
| |
| goodnight guuysss xD ik blijf lekker op tumblr neuzelen (:
en Silvercloud moet oppassen xD als er een is die nooit spijt zal krijgen van zijn daden is het mijn grote ventje wel <3 |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:54 | |
| Het internet van mijn ds haat me T^T [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:55 | |
| Ghehehe, ze vertrouwd hem gewoon niet :3 Misschien moet hij wel gewoon oppassen >D "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:56 | |
| - Rudekit schreef:
- alle quotes haha:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Well. Ik was begonnen aan een forum, maar heb nu na hard te hebben geworsteld met de rand en met de lay out geen zin meer.
Awh, dat is jammer. In een forum kruipt veel moeite, misschien moet je iemand vinden die je helpt dan heb je misschien meer motivatie? ^^ Ja misschien wel ja haha. Naja, ik weet niet goed of er interesse is in het onderwerp, maar ja. Ik zie wel xD Inderdaad, je kan altijd proberen maar ik ben er zeker van dat het aanslaat hihi c: Ik wens je succes ermee! ^^ Naja, het probleem is dat ik er eigenlijk toch niet mee verder wil, aangezien ik er geen tijd voor heb, maar ik weer eens in een inspiratie-momentje zat besloot ik wat te maken haha :') - Damn. Ik luister weer sad muziek en al die herinneringen die meteen opkomen. haha.
Ik ben zo ook eens een forum begonnen, nou het bestaat eigenlijk nog maar het is zeg maar half af :'3 Maar ik vind het zo zonde om het te verwijderen, wie weet ga ik er ooit mee voort ^^ Als het over honden gaat maak je mij echt heel blijJa het is indd wel zonde ja ^^ Ik verwijder het ook niet, maar ik denk dat het wat in de vergetelheid gaat raken haha ;p Maar ja, succes voor als je ermee verder gaat! » Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw « Voice Keegan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 23:56 | |
| @Yanthe het is maar beter dat ze dat niet doet xD Maar dan kan ze bij zijn tante gaan zitten xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:00 | |
| We will see ... xD
Maar ik moet nu toch maar eens gaan slapen, morgen er weer vroeg uit ;D "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:02 | |
| - Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- alle quotes haha:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
Awh, dat is jammer. In een forum kruipt veel moeite, misschien moet je iemand vinden die je helpt dan heb je misschien meer motivatie? ^^ Ja misschien wel ja haha. Naja, ik weet niet goed of er interesse is in het onderwerp, maar ja. Ik zie wel xD Inderdaad, je kan altijd proberen maar ik ben er zeker van dat het aanslaat hihi c: Ik wens je succes ermee! ^^ Naja, het probleem is dat ik er eigenlijk toch niet mee verder wil, aangezien ik er geen tijd voor heb, maar ik weer eens in een inspiratie-momentje zat besloot ik wat te maken haha :') - Damn. Ik luister weer sad muziek en al die herinneringen die meteen opkomen. haha.
Ik ben zo ook eens een forum begonnen, nou het bestaat eigenlijk nog maar het is zeg maar half af :'3 Maar ik vind het zo zonde om het te verwijderen, wie weet ga ik er ooit mee voort ^^
Als het over honden gaat maak je mij echt heel blij Ja het is indd wel zonde ja ^^ Ik verwijder het ook niet, maar ik denk dat het wat in de vergetelheid gaat raken haha ;p Maar ja, succes voor als je ermee verder gaat! Haha, dankjewel c: Er schiet me iets te binnen van een hondenforum en jouw naam zegt me daar iets van. Maar ik kan helemaal fout zijn hoor xD Het forum noemde denk ik Born to Jump... |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:03 | |
| - Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- alle quotes haha:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
- Rudekit schreef:
- Keegan' schreef:
Ik ben zo ook eens een forum begonnen, nou het bestaat eigenlijk nog maar het is zeg maar half af :'3 Maar ik vind het zo zonde om het te verwijderen, wie weet ga ik er ooit mee voort ^^
Als het over honden gaat maak je mij echt heel blij Ja het is indd wel zonde ja ^^ Ik verwijder het ook niet, maar ik denk dat het wat in de vergetelheid gaat raken haha ;p Maar ja, succes voor als je ermee verder gaat! Haha, dankjewel c: Er schiet me iets te binnen van een hondenforum en jouw naam zegt me daar iets van. Maar ik kan helemaal fout zijn hoor xD Het forum noemde denk ik Born to Jump... Oh staph xD Toen was ik nog best wel een noob :') Wait, zullen we anders over gaan op pm voor we dit onderspammen? :'D » Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw « Voice Keegan |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 okt 2014 - 0:04 | |
| Ik ga maar eens slapen :3 Slaapwel allemaal ^_^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |