We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
"A terrible sickness has swept over the clans and left only a few cats alive. These cats, the survivors, were forced to band together to form one united clan. But can they overcome the hardships ahead and stay united? Or will it all fall apart?" Oftewel, de vier clans bestaan niet meer en je hebt één clan en alle vier de territoria. c:
Cuwl idee :3 Ik zou wss met Lurkie erin smijten als warrior ofzo, zou echt wel cuwl zijn x3
Omg dit is zoooooooooo cool o.o --- Hier is mn nieuwe accjee<'3
Geen hunger games x'D Absoluut geen hunger games. Laten we zeggen dat bv hier bijna alle karakters doodgaan en ineens moeten de overblijvende karakters samen 1 clan vormen. ;P Zo'n idee.
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Beter dan Hunger Games xD Een Hunger Games idee zou wel erg interessant worden though, al die moorden… En hoe je het zegt, plots xD Ik zie Tall al ineens neervallen midden in een gesprek >3 Still like it though <3
#Awesome:
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
Ik hoop echt dat er nog eens een fannclan écht actief word en blijft. Al degene waaraan ik mee doen, vallen steeds stil. Wat jammer is, aangezien het altijd leuke ideeën zijn.
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Ik ga proberen het actief te houden, ik wil ook echt een nieuwsbrief enzo gaan opzetten zodat mensen geïnformeerd kunnen blijven. En dan 1 aanmeld topic en 2 rpg topics, eentje voor het kamp en eentje voor het territorium, zodat het hopelijk minder chaotisch wordt. ;'D
Ik ga proberen het actief te houden, ik wil ook echt een nieuwsbrief enzo gaan opzetten zodat mensen geïnformeerd kunnen blijven. En dan 1 aanmeld topic en 2 rpg topics, eentje voor het kamp en eentje voor het territorium, zodat het hopelijk minder chaotisch wordt. ;'D