|
|
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:43 | |
| - Nevermind schreef:
- Ik ben aan het twijfelen of ik me op Pokemon journey ga registrenen of niet...
Doen >3 'tis gezellie daar hoor :'D [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:44 | |
| - .Ashkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Ik ben aan het twijfelen of ik me op Pokemon journey ga registrenen of niet...
Doen >3 'tis gezellie daar hoor :'D 't is er leuk indd ^^ - God mijn laptop flikkerde op de grond en had zwart beeld, maar het geluid bleef doorgaan. Ik was echt ik shock. xD » Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw « Voice Keegan |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:44 | |
| - Slatekit schreef:
- Ik geloof dat hij het uiteindelijk zelf nu toch opeet. xD Dus denk het niet. ;p
En ja, popcorn is serious business. B(
En verder, je zou eens pizza met me moeten eten joh. x'D Ik eet een kwart pizza en wie er available is mag altijd de rest x'D Hihi, zo herkenbaar!:,3 Niet dat pizza niet lekker is ofzo....popcorn is dat wel >D |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:45 | |
| Back in town, heb ik iets gemist? We praten ineens over popcorn :'3 Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin- Important Stuff:
|
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:47 | |
| Ik durf eigenlijk niet eens te zeggen hoeveel pizza ik eet, want als ik echt honger heb kan ik er wel 2 opxD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:47 | |
| Cynthia, waar laat je het x'D |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:48 | |
| Wat een combinatie loloolooo
En over het deurkloppen, misschien zijn het je ouders haha xD Rapidfire - Descentpaw - Philip - Chasin- Important Stuff:
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:49 | |
| Geen ideexD, maar dat heb ik vaak als ik iets lekker vind, dan kan ik op de een of andere manier er altijd veel van eten, maar als ik het niet echt lekker vind eet ik meestal best weinigxD |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:49 | |
| Hey guys,
Ik ga er zeker vanuit dat Pokémon journey leuk is, maar ik moet dit toch helaas rekenen tot sluikreclame. Gelieve hier in het vervolg op te letten!
-Sannie |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| |
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:52 | |
| - Wintersong schreef:
- Geen ideexD, maar dat heb ik vaak als ik iets lekker vind, dan kan ik op de een of andere manier er altijd veel van eten, maar als ik het niet echt lekker vind eet ik meestal best weinigxD
Ik ken dit ergens van xD [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:53 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 21:55 | |
| Jep x'D Honeyfeather was m'n eerste admin accountje (Eerst mod) in 2010 c: Heb ik later doorgepaast toen ze vermoord werd door Darkfire naar Strawstraw |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|