|
|
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:15 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:16 | |
| Hiya ^-^
Ik ben braaf, ik heb gepost :'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:16 | |
| Bright is awesome Nath! And I love Rapidfire <3
Vandaag naar MazeRunner gegaan, echt een awesome film! |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:21 | |
| |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:22 | |
| Oh waarom zit ik nou weer op dit account. Wtf. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Nath, gaan we dat topic van Roudh x Lurkie nu doen? c: Also Bright's setje ziet er geweldig uit <3
Slate x Lurk moeten stiekem ook nog een topic xD
En en en en en en en Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaura is mn buddy WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO XD " So baby tell me, did you miss me? "
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:23 | |
| Nice Marieke ;D
En ik vind alle topics goed, ik kan alleen geen belofte doen wanneer ik reageer ^^" |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:24 | |
| |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:26 | |
| |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:27 | |
| Okay, ik spring zo naar mn augurk en ik ga hem terug actief maken denk ik xD Eerst nog mn postronde met maze afmaken ^^
Babs, is goed huwr, ik maak wel een topicje en pb het je :3 " So baby tell me, did you miss me? "
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:28 | |
| Ik zit nog te bedenken hoe ik Slate ga laten omgaan met alle dingen die om haar heen afbrokken. Misschien dat ze zichzelf helemaal terug trekt, of juist heel erg brutaal gaat worden.. Ik weet het nog niet ;x; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:30 | |
| |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:32 | |
| @Nath, hehe :'D Ik moet de boeken ook nog gaan lezen ja :'3 De film was echt wauw!
Na 't eten posten met Littlepaw, Frostlake & Fawnstep(nog een x) op de ceremonie :'D Arcanewish <3 Still love it :'3 |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:34 | |
| Look what we have here :'3 Ga proberen om weer de draad op te pikken en opnieuw te beginnen c': |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:35 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:36 | |
| Even een raar vraagje,maar gelooft er hier iemand in kettingbrieven over bloody mary of als je die niet naar zoveel X mensen stuurt dat er dan een dood meisje komt ofzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:36 | |
| Ok, mn posts zijn of mega, of spts... .-. " So baby tell me, did you miss me? "
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:37 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 okt 2014 - 18:40 | |
| Ja idd,heb gistere een over bloody mary gehad en raad eens,ik ben nu gwn weg bang! En er staat ook een spiegel op mijn kamer,die kettingbrieven veroorzaken gwn gekte! Ik heb dat nu wel verwijderd,maar het jaagt me nog steeds angst aan,en ik heb daardoor ook slecht geslapen *Zucht* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|