We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ben ik de enige die soms skype berichtjes/pb'tjes/mailtjes leest en dan uiteindelijk een paar uur/dagen/weken later denkt: OMG *** VERGETEN TE ANTWOORDEN
? :'D
I'm so sorry to everyone to whom I've done this x'D
Ben ik de enige die soms skype berichtjes/pb'tjes/mailtjes leest en dan uiteindelijk een paar uur/dagen/weken later denkt: OMG *** VERGETEN TE ANTWOORDEN
? :'D
I'm so sorry to everyone to whom I've done this x'D
Te vaak :'D Vooral bij mijn pa vaak, die dan helemaal gestrest ervan wordt XD
@Evelynn; Dot is uit Bloodclan gezet vanwege haar geloof in Starclan en omdat Lostvoice een ex-clan cat is gelooft ze zelf ook in Starclan. Nu is ze dus bang dat ze straks ook verbannen gaat worden xD
Yoo guys free wifi in brussels Maar over een half uur keren we terug en daarna na 19.30 blijven we tot 21.30 op een concert Sooo totvanaav/vannacht dan maar ;3
The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hell
Ik heb net weer eens geprobeerd om een animatie te maken met hulp van een tutorial, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ie nogal mislukt was en heb ik het opgegeven
stuff:
icon art by Babs
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"