We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hehehe, haar karakter is eigenlijk in het algemeen gebaseerd op mensen die hoogsensitief zijn. Verder heb ik daar op gewerkt en haar karakter wat aan de botte kant op gesleurd, maar eigenlijk is het allemaal op die ene afwijking gebaseerd c: Ik baseer de kits nooit op de ouders xD
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Niet helemaal eigenlijk. Een individu is eeen individu verschillend van zijn ouders, sibs en familie. factoren kunnen een karakter makkelijk beïnvloeden, dingen zoals aangeboren afwijkingen in het karakter maar ook dingen die een persoon kan ervaren door bepaalde acties die hij/zij onderneemt. Een karakter kan fel afwijken van de ouders, hoe zeer deze ook een voorbeeld aan hun neemt en hoe zeer deze zich ook aan de ouder spiegelt, een individu blijft anders want iedereen functioneert anders. Een perfecte replica van een ouder kan praktisch niet, karaktertrekken kunnen wel in het karakter van een persoon liggen doordat deze zich spiegelde aan deze persoon, maar zet deze persoon bij een andere ouder vanaf geboorte en deze zal vooral zijn karakter overnemen, maar toch nog steeds zijn eigen tinten hebben ^^ Het ligt dus echt wel aan hoe een persoon is geboren, sommige kunnen wel een karaktertrek hebben van geboorte, maar de kans is vrij klein, tenzij iemand word geboren met psychische stoornissen of afwijkingen zoals hoogsensitief, hoobegaafd, noem maar op ;3
Uhm... Okay... Uhm... *hides*
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
your account wa2 2ubmiitted two the mod2 and admiin2 for approval. ii’m 2ure eventually tho2e lazy a22hole2 wiill get around two reviiewiing the iinformatiion. you’ll get another emaiil once they do 2ayiing you’re approved. unle22 the iinformatiion was 2hiit. then you’ll probably be deniied. ii gue22 you have no way of knowiing untiil ii come back and tell you that though.
This is pretty funny xD (Het is een stukje tekst uit een e-mail die ik kreeg als bevestiging dat ik me heb geregistreerd op Flarping (een Homestuck roleplay-site))
@Julia; Mocht ik niet al te bezopen zijn, zal ik vannacht met Honeypaw posten, door school is het me nog niet eerder gelukt ben ik bang xD
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."