In de verte hoorde ze paar katten met elkaar praten, maar fewnheart concertreerde zich voledig in haar jacht, ze zacht voorzich een dik konijn die met het eten bezig was ze kwam steeds dichter bijer ze wachte en wachte en sprong op dat konijn op en beet hem dood...
Ze was blij met zo een vangst, eigelijk was ze altijd blij met een vangst je zou beter kunnen zeggen dat ze dol was op jagen. Nu had ze een clan voor wie ze moest jagen en daar was ze blij om, nu hoefd ze niet maar een keer te jagen voor haar zelf NEE ze mocht gewoon verder gaan want de clan had voedsel nodig. Ze proefde het luch een rook 2 katten van haar clan
Zeker ook gaan jagen moppelde ze in haar zelf. ze wou op hun aflopen toen ze plotseling een ekster rook. Fewnheart begroef haar prooi en ging op die ekster af. Ze zakte in de jacht houding en sloop heel dicht bij
die vogel merkt er niet eens iets van dacht ze in zich zelf
Zo dom zijn ze ook weer niet dacht ze weer in zich zelf. Ze sprong op die vogel af en dode hem met een beet.
Het is nu wel mooi geweest, Nu voedsel weg brengen zei ze tegen zich zelf. De ekster nam ze mee met het konijn en ging richting het kamp
de andere prooi haal ik later wel op zei ze in zich zelf. Onder weg kwam ik Flashcoat met Paintclaw tegen, zo te zien hadden ze geluk met de jacht. Fawnheart rende naar ze toen en zei tussen haar prooi
Goede jacht gehad Flashcoat en Paintclaw Ook al was het lastig om het te zeggen was het toch nog verstaanbaar...
(sorry dat Ik veel spel fouten heb maar heb moeite met nederlands
)