|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 8:28 | |
| Beterschap chrissie ((( He poep, kan vandaag niet posten door werk en het hele weekend ook niet :// Ik voel me zo inactief :X Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 8:47 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 9:06 | |
| Woow, ik loop even weg en al mijn collega's in onze kamer verdwenen. Dan kijk je wel even raar XD . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 9:22 | |
| wat ben ik blij met wifi op onze school. |
|
| |
Carmen Lith 47
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 10:11 | |
| Ik ben echt raar Ik vind katten helemaal geen leuke dieren eigenlijk hehehe Ik vind honden wel fantastisch Hier dacht ik opeens aan Katten zijn echt agressieve dieren eigenlijk ik ben zo erg soms Don't be scared for the future. We survive to live in the future, we meet are enemies there. We learn how to use our courage, and get to know are limits. If you are scared for the future, how come that you stil want to survive? How come that your still alive right now? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 10:50 | |
| - Strugglebug schreef:
- Honeypaw, schreef:
- Emma@ Familie van Shrew is nog niks ;x;
http://www.familyecho.com/?p=START&c=yn19370gdr&f=541117925264829223 Ik mis nog heeeeel wat katten. But I gave up. x'd Je mist de kittens van Brave x River Ik was toen allang niet meer met dit monsterding bezig :') Ze komen er dus most likely ook niet meer op. xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 11:35 | |
| *gaapt*
Maatschappijleer is saai D: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 okt 2014 - 11:41 | |