We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik moest ook naar een dokter gaan voor een voorschrift voor die pillen hoor. Maar er staat op dat de kans 1 op 1000 is bij de meest levensgevaarlijke dingen buiten de diabetes. Verder kan ik ook een beetje doof worden, maar idk, ik moet ze toch nemen, ik heb toch acne waarbij de puisten niet echt puisten zijn maar eerder pijnlijke kloven die daarna beginnen te bloeden, zoiets eigenlijk :/ Dat is een van de zwaarste acne en daarom moet ik ze nemen...
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Tx ^^ Maar ergens denk ik gewoon dat ik het gewoon moet doen, ik heb er genoeg van dat ze niet aan me denkt en niet voor me zorgt, als ik opeens iets heb zal ze weten wat ze heeft gedaan en dan zal ze schuldgevoel hebben, yeah, ik heb er echt genoeg van...
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Gelijk heb je Bo. Rebel afterwards :') Maar alsnog, als je moeder echt zo is, dan moet je daar serieus iets aan doen. Bel de jeugdzorg ofzo, maar blijf dan niet nog drie jaar bij zo iemand in huis zitten, dat is toch niks?
wel,ik heb mijn record verbroken,een liedje in 20 minuten.
Digital Eyes:
I got my hands Down on my pants Nearly at my phone. Heavy like a stone.
Burning in my pocket. Melting like chocolate. It’s way how it feels. But It’s how it deals.
I wanna to be so prefect. I have to be intact. The picture they see. Will they ‘like’me? I can’t see those eyes. Behind the screen. Are they nice or mean? I can’t look in those digital eyes. (x2)
(Digital eyes,digital eyes)
It’s getting worser every day. And I can’t wait and stay. Then I will lose control. Soon singing sadly soul.
I’m happy for two. If they see what I do. If I got one like. Just one like,one like.
I wanna to be so prefect. I have to be intact. The picture they see. Will they ‘like’me? I can’t see those eyes. Behind the screen. Are they nice or mean? I can’t look in those digital eyes. (x2)