We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@ Kiki; W-whut? xD - Nothing else matters is toch zo een goed nummer ;o - Mijn vogels mogen los vliegen, maar durven nog niet helemaal bij mij in de buurt te komen, al zit er nu 1 op mijn laptop, de rest zit echt te kijken van; ehm.. xD
@ Kiki; W-whut? xD - Nothing else matters is toch zo een goed nummer ;o - Mijn vogels mogen los vliegen, maar durven nog niet helemaal bij mij in de buurt te komen, al zit er nu 1 op mijn laptop, de rest zit echt te kijken van; ehm.. xD
@ Chriss: Ik moet met SQL allemaal dingen uitvoeren en zo met SELECT en FROM en al die shit maar ik snap er geen hol van :'D (plus ben kinda down want had gehoopt dat mn vriend langskwam maar hij heeft geen zin er in).
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
@Kiek; Dawhh, sla 'm de volgende keer :'3 Iedereen moet naar jou toe komen, of ze nou zin hebben of niet >D En Frank al helemaal :'3
--
HTML les, joyfull x'D
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
-huggels voor Kiek- Ik wil jouw weer es een hug geven :c Dubbel date >D
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Meh. Ik vind echt geweldig mooie foto's, maar die heb ik niet nodig. En dingen die ik wel nodig heb vind ik niet /: https://www.flickr.com/photos/natureduderx/5106968404 Dit is echt heel mooi, maar ik heb 't niet nodig ;-;
Hell yes dubble date! c:< Moet ik wel een keertje tijd vinden om naar Maastricht te komen... Heb je morgen tijd? :'D
Na 1u wel ja xD Maar Wally zit dan nog wel op school, dus je moet het met alleen mij doen dan (A)
Is goed, ben morgen toch de hele dag vrij c: Kan ik wel is langsrollen! Even een reisje uitplannen. (Frank komt dan niet mee, want hij heeft school!)
Dan zal ik mezelf vanavond uitputten door mn huiswerk te maken xD Ik ben om 1u klaar met school, dus dan kan ik daarna doorrollen naar het station :'D Moet ik wel even mn moeder inlichten tho xD