|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 15:05 | |
| Hanna, okay ik reageer zo c:
Waarom maak ik accs waarvan ik de schattigheid niet aankan Totaal niet opschepperig ofzo xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 15:09 | |
| Mooie naam <3 Mooie stad ook (A) Hier is het topic al *click*- #Awesome:
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 15:29 | |
| Wiiie m'n broer is terug van Duitsland en heeft een cadeautje voor me meegenomen <33 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 16:34 | |
| |
|
| |
Denise 289 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 16:45 | |
| Nog 2% en dan kan ik mn spel spelen <3 ik wacht al vanaf 3 uur xD [center] bedankt Bunny voor het osje <3 |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 16:53 | |
| *sigh* Ik mag zo voor het eten gaan zorgen met mn vader >< Op zich niet zo erg, maar we zitten nooit echt op één lijn --" "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 16:55 | |
| - Cobra schreef:
- *sigh* Ik mag zo voor het eten gaan zorgen met mn vader >< Op zich niet zo erg, maar we zitten nooit echt op één lijn --"
Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D - Rivernight:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:01 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Cobra schreef:
- *sigh* Ik mag zo voor het eten gaan zorgen met mn vader >< Op zich niet zo erg, maar we zitten nooit echt op één lijn --"
Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --" "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:04 | |
| - Cobra schreef:
- Riverpaw. schreef:
- Cobra schreef:
Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --" Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:06 | |
| Spaghetti met saus en vlees is bij mij altijd de beste oplossing xD - Badgerrr <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:10 | |
| - Calmnight schreef:
- Cobra schreef:
- Riverpaw. schreef:
- Cobra schreef:
Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --" Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD Hahah, oh nee, het gaat niet om het eten zelf. We hebben biefstuk met sla en aardappels. Maar om de bereiding, mijn vader en ik hebben een andere visie daarop en als ik 't aan mn pa overlaat ben ik bang dat ik straks biefstuk heb dat veel te lang door gegaan is en dus zo taai als wat ;w; "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:18 | |
| - Cobra schreef:
- Calmnight schreef:
- Cobra schreef:
- Riverpaw. schreef:
- Cobra schreef:
Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --" Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD Hahah, oh nee, het gaat niet om het eten zelf. We hebben biefstuk met sla en aardappels. Maar om de bereiding, mijn vader en ik hebben een andere visie daarop en als ik 't aan mn pa overlaat ben ik bang dat ik straks biefstuk heb dat veel te lang door gegaan is en dus zo taai als wat ;w; Dan houd jij de biefstuk in het oog en hij de rest? :3 Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 17:20 | |
| - .Ashkit schreef:
- Nog 2% en dan kan ik mn spel spelen <3
ik wacht al vanaf 3 uur xD Welk spel? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 sep 2014 - 18:25 | |
| Well, genoeg gepost voor nu Ik ben even gaan tekenen, so bye people ^^ The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|