Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:02

Well Bo, misschien is de wedstrijd wel een wedstrijd bedenken 8) Have fun!

Zal ik doen Chi (: Hoe is de vogel??

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:03

@Ems, Super goed! Eerst waren ze beiden ontsnapt oeps xD (mijn fout (A) ) maar nu zitten ze gezellig samen. (:

So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 AQQbnsh
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:04

Handig xD zou mij ook overkomen Hoe heeft hij hem genoemd?

#Awesome:

Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:05

Hahaha, ja origineel Emz xD

Chi, Spotted x Broken nog een topic? Hij ligt atm bewustloos id med cat's den, hij had een char swith hebben -weeral- xD

Ok nu ga ik echt, bye xD

and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:05

Hanna, okay ik reageer zo c:

Waarom maak ik accs waarvan ik de schattigheid niet aankan Totaal niet opschepperig ofzo xD
Spottedwish
Member
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:06

@Ems, Florence. Zijn vriend had de naam gekozen. x'D
@Zombo, Goed~! Ik zal straks aanmaken. c:

So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 AQQbnsh
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:09

Mooie naam <3 Mooie stad ook (A)
Hier is het topic al *click*

#Awesome:

Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 15:29

Wiiie m'n broer is terug van Duitsland en heeft een cadeautje voor me meegenomen Very Happy
<33

The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 106zzvt
Theme | Voice
Walker'
Member
74
Actief

CAT'S PROFILE
Walker'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 16:34

Ben thuis ^^ c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2rfgal5
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 16:45

Nog 2% en dan kan ik mn spel spelen <3 ik wacht al vanaf 3 uur xD

[center]Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Oie_edjz6o1_U1_PTN
bedankt Bunny voor het osje <3
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 16:53

*sigh* Ik mag zo voor het eten gaan zorgen met mn vader >< Op zich niet zo erg, maar we zitten nooit echt op één lijn --"

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 16:55

Cobra schreef:
*sigh* Ik mag zo voor het eten gaan zorgen met mn vader >< Op zich niet zo erg, maar we zitten nooit echt op één lijn --"

Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2j35htw

Rivernight:
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:01

Riverpaw. schreef:
Cobra schreef:

Pizza of frietjes halen, dat is de beste oplossing als je elkaar niet in de weg wilt lopen in de keuken en nog lekker ook ;D

Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --"

"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Calmnight
Member
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:04

Cobra schreef:
Riverpaw. schreef:
Cobra schreef:

Mocht 't maar xD Nee, pap wilt leren koken en nu mn moeder werkt op zaterdag of zondag, wilt hij het eten gaan doen. Fine for me, maar doe het dan wel goed. Want normaal gezien klaagt die alleen maar in de keuken omdat alles te laag is voor 'm --"

Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Badgerpaw*
Member
Danibeest & Lolobeest ♥
85
Actief

CAT'S PROFILE
Badgerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:06

Spaghetti met saus en vlees is bij mij altijd de beste oplossing xD
-
Badgerrr <'3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 35jdp4o
Cobra
Deceased
»Quinty«
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:10

Calmnight schreef:
Cobra schreef:
Riverpaw. schreef:
Cobra schreef:

Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor  ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD

Hahah, oh nee, het gaat niet om het eten zelf. We hebben biefstuk met sla en aardappels. Maar om de bereiding, mijn vader en ik hebben een andere visie daarop en als ik 't aan mn pa overlaat ben ik bang dat ik straks biefstuk heb dat veel te lang door gegaan is en dus zo taai als wat ;w;

Calmnight
Member
83
Actief
Calmnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:18

Cobra schreef:
Calmnight schreef:
Cobra schreef:
Riverpaw. schreef:
Cobra schreef:

Spaghetti? Aardappelen, spinazie en een vleesje? I mean, hoe moeilijk kan het zijn als je gewoon iets alledaags kookt? xD Alledaagse dingen zijn ook lekker, hoor  ;3 Hij hoeft geen uitgebreide buitenlandse gerechten te maken of zo xD Hoe moeilijk kan het zijn? xD

Hahah, oh nee, het gaat niet om het eten zelf. We hebben biefstuk met sla en aardappels. Maar om de bereiding, mijn vader en ik hebben een andere visie daarop en als ik 't aan mn pa overlaat ben ik bang dat ik straks biefstuk heb dat veel te lang door gegaan is en dus zo taai als wat ;w;

Dan houd jij de biefstuk in het oog en hij de rest? :3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 0evhRZC

Dice[ || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:20

.Ashkit schreef:
Nog 2% en dan kan ik mn spel spelen <3 ik wacht al vanaf 3 uur xD

Welk spel?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 JXzosG

stuff:
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:30

Yay, het is me gelukt voor 6u thuis te zijn ^^
Nu nog ff posten denk ik en dan terug aan mn schoolwerk beginnen :3

and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 18:25

Well, genoeg gepost voor nu
Ik ben even gaan tekenen, so bye people ^^

The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 106zzvt
Theme | Voice
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: